Май е време вече да се похваля с нова придобивка в гаража - преди седмица брат ми се сдоби с КТМ 520 ЕХС.
Мотора е със СМ джанти, каран е главно по асвалт, но дойде комплект с ендуро капли.
Още нямам снимки, самот тези от обявата в мобилето.
Моторетката е много лека в сравнение с LC4-ката. Доволни ниски обороти(не са като на 620-ката), а средните и восоките направо плашат
Стартера е много, ама много яка работа когато го има - цък копчето и си готов.
6-те скорости са много по-добре от 5-скоросната кутия на лц4-ката, като 5-та и 6-та са много дълги и имам чувството че ще вдигне 200 докато свърши 6-та
За СМ разликата в теглото не се усеща много, повече в много острите и бавни завои. Единственото което не ми хареса или може би още не съм свикнал е мтоорната спирачка - 2 предавки надолу и двигатела само бучи без да спира като лц4-ката, трябва много повече да използвам спирачките при спиране. Другото е че трява да се държи в малко по високи обороти, докато на другия ктм гледам колкото се може по рано да сменям предавките заради силата в ниските.
На връщане от карането реших да го пробвам и по едно черно пътче, но малко обърках посоките и доста се закопах в гората. Въпреки че беше със СМ гумите се справяше отлично в гората, по-добре от лц4-ката със ендуро капли. В гората разликата в тежестта се усети много. Плавнит ниски също са много полезни, а когато ти потрябва сила само трябва да врътнеш газта и си готов да минеш от всякъде.
По ревютата дават 520-ката като най-разкото ехс в сранение с 525 и 530, но сле лц4-ката ми се виджа все едно супер плавно.
В момента мотора е в КТМ Пазарджик са обслужване на двигатела и предницата. Надявам се другата седмица с брат ми да направим едно каране и да видим как ще се държат ехс-то и lc4-ката един до друг.
Мотора е със СМ джанти, каран е главно по асвалт, но дойде комплект с ендуро капли.
Още нямам снимки, самот тези от обявата в мобилето.
Моторетката е много лека в сравнение с LC4-ката. Доволни ниски обороти(не са като на 620-ката), а средните и восоките направо плашат
Стартера е много, ама много яка работа когато го има - цък копчето и си готов.
6-те скорости са много по-добре от 5-скоросната кутия на лц4-ката, като 5-та и 6-та са много дълги и имам чувството че ще вдигне 200 докато свърши 6-та
За СМ разликата в теглото не се усеща много, повече в много острите и бавни завои. Единственото което не ми хареса или може би още не съм свикнал е мтоорната спирачка - 2 предавки надолу и двигатела само бучи без да спира като лц4-ката, трябва много повече да използвам спирачките при спиране. Другото е че трява да се държи в малко по високи обороти, докато на другия ктм гледам колкото се може по рано да сменям предавките заради силата в ниските.
На връщане от карането реших да го пробвам и по едно черно пътче, но малко обърках посоките и доста се закопах в гората. Въпреки че беше със СМ гумите се справяше отлично в гората, по-добре от лц4-ката със ендуро капли. В гората разликата в тежестта се усети много. Плавнит ниски също са много полезни, а когато ти потрябва сила само трябва да врътнеш газта и си готов да минеш от всякъде.
По ревютата дават 520-ката като най-разкото ехс в сранение с 525 и 530, но сле лц4-ката ми се виджа все едно супер плавно.
В момента мотора е в КТМ Пазарджик са обслужване на двигатела и предницата. Надявам се другата седмица с брат ми да направим едно каране и да видим как ще се държат ехс-то и lc4-ката един до друг.
Коментар