Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Още една оранжада в гаража...KTM 520 EXC RACING :P

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Още една оранжада в гаража...KTM 520 EXC RACING :P

    Май е време вече да се похваля с нова придобивка в гаража - преди седмица брат ми се сдоби с КТМ 520 ЕХС.
    Мотора е със СМ джанти, каран е главно по асвалт, но дойде комплект с ендуро капли.
    Още нямам снимки, самот тези от обявата в мобилето.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.JPG
Прегледи:1
Размер:286.0 КБ
ID:5984534Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.JPG
Прегледи:1
Размер:272.5 КБ
ID:5984535Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.JPG
Прегледи:1
Размер:276.3 КБ
ID:5984536Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.JPG
Прегледи:1
Размер:254.1 КБ
ID:5984537Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.JPG
Прегледи:1
Размер:251.7 КБ
ID:5984538Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:1
Размер:90.4 КБ
ID:5984533

    Моторетката е много лека в сравнение с LC4-ката. Доволни ниски обороти(не са като на 620-ката), а средните и восоките направо плашат
    Стартера е много, ама много яка работа когато го има - цък копчето и си готов.
    6-те скорости са много по-добре от 5-скоросната кутия на лц4-ката, като 5-та и 6-та са много дълги и имам чувството че ще вдигне 200 докато свърши 6-та
    За СМ разликата в теглото не се усеща много, повече в много острите и бавни завои. Единственото което не ми хареса или може би още не съм свикнал е мтоорната спирачка - 2 предавки надолу и двигатела само бучи без да спира като лц4-ката, трябва много повече да използвам спирачките при спиране. Другото е че трява да се държи в малко по високи обороти, докато на другия ктм гледам колкото се може по рано да сменям предавките заради силата в ниските.
    На връщане от карането реших да го пробвам и по едно черно пътче, но малко обърках посоките и доста се закопах в гората. Въпреки че беше със СМ гумите се справяше отлично в гората, по-добре от лц4-ката със ендуро капли. В гората разликата в тежестта се усети много. Плавнит ниски също са много полезни, а когато ти потрябва сила само трябва да врътнеш газта и си готов да минеш от всякъде.
    По ревютата дават 520-ката като най-разкото ехс в сранение с 525 и 530, но сле лц4-ката ми се виджа все едно супер плавно.

    В момента мотора е в КТМ Пазарджик са обслужване на двигатела и предницата. Надявам се другата седмица с брат ми да направим едно каране и да видим как ще се държат ехс-то и lc4-ката един до друг.

  • #2
    От: Още едба оранжада в гаража...KTM 520 EXC RACING

    Изглежда доста добре, да е честит и безаварийно каране.
    Some call it a ... HOBBY. We call it a ... WAY of LIVE!

    Коментар


    • #3
      От: Още едба оранжада в гаража...KTM 520 EXC RACING

      Честито!
      Със здраве да си го карате!
      ... от оранжевата мания няма спасение

      Коментар


      • #4
        От: Още една оранжада в гаража...KTM 520 EXC RACING

        "Единственото което не ми хареса или може би още не съм свикнал е мтоорната спирачка - 2 предавки надолу и двигатела само бучи без да спира"

        Да не е случайно да има "slipper clutch"? Ако има то това може само да те радва.

        Коментар


        • #5
          Re: Още една оранжада в гаража...KTM 520 EXC RACING

          Няма slipper
          Даже като си караш нормално дадеш газ и после върнеш ръчката го няма това спиране като на 620-ката,
          но все още не съм му свикнал, все пак има 100-на км само.

          Дано да се караа повече от колкото се прави, само това искам.

          Коментар


          • #6
            От: Re: Още една оранжада в гаража...KTM 520 EXC RACING

            Честито и от мен, и браво за сравнителния тест. Както е тръгнало след тази машинка, ЛЦ-4-ката ще излезе пак на пазара,а? Човек лесно свиква на по-хубавото и винаги се стреми към него, така че това са нещата от живота. Надявам се с ремонтите да сте добре и да нямате проблеми! Чао и късмет
            SUZUKI DRZ SuperMoto

            Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

            Коментар


            • #7
              Re: Още една оранжада в гаража...KTM 520 EXC RACING

              Лц4-ката няма да излезе на борсата или поне за сега не сме с намерението да я продаваме. А и това беше смисъла на цялото търсене на втори мотор - да можем да карме заедно, защото до сега аз с Vtr-a, той с лц4-ката някакси не се получаваше. Да, наистина ехс-то блазни с лекотата си и особено с вълшебното копче, но всичко си идва с определена цена. Не знам дали споменах че седалката му е направо изтезание. След 40-50км вече гледах да ставам прав при всеки удобен момент защото тясната и твърда седалка въобще не жали задните части, все пак е мислена за ендуро а не за седене. Да не забравяме и поддръжката на ехс-то е доста по-голяма и двигателя е по-капризен от лц4-ката. Пък и дори да продадем лц4-ката пак ще трябва да трънем по мъките да търсим друг мотор.
              В събота покарах малко лц4-ката, градско по задачи и не мога да се оплача...за свалта си е супер мотор. За това ми е много интересно каква ще е разликата като ги сложим един до друг. Дано идната събота да не вали и да става за каране

              Коментар


              • #8
                Re: Още една оранжада в гаража...KTM 520 EXC RACING

                Брата е звънял на КТМ - мотора е готов!
                Сменено масло, филтри, семеринги и масло на коловете - кола е бил протекъл защото джантата била стегната накриво. Карборатора е изчистен и е върнат към сток насторийките защото са били променени. Регулирани са и клапаните. В събота като се прибераа ще го взема

                Коментар


                • #9
                  Re: Още една оранжада в гаража...KTM 520 EXC RACING

                  Така, първото(даже и второ) кране е вече факт. В събота взех ЕХС-то то КТМ Пазарджик обслужено и готово за подвизи. След това измих Лц4-ката и реших да оборудвам и двата мотора с "grab strap" или дрижка на седалката, с която да може да се вдига/мести мотора. Обиколих шивашките магаини но ненамерих подходяща лента, след това влязах е магазин "Рови рови"(нещо като магазин за 1 лев) и попаднах на дръжки от търсената материя за по 50ст.
                  Взех 2 и бегом към гаража. Първо сложих на ЛЦ4-ката, после на ЕХС-то. Съжалявам че не направих снимки на изработката(която не е нищо сложно), но бързах за да са готови моторите за каране. Ето сминка след карането на която се виждат:
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:23092012188.jpg
Прегледи:1
Размер:202.2 КБ
ID:5411633
                  Мисля че се получиха добре, особено за 50ст(еднта дръжка ми стигна и за двата мотора, че даже и остана за 3-ти).
                  Ето и клипче от самото каране, предварително се извинявам за качествоти, но го снимах със стария си GSM хванат за задния калник със свински опашки.


                  На правите ЕХС-то с лекота ме настигаше, но в завоите лц4-ката беше по-бърза, но това е защото все пак това му е първото каране с този мото на брат ми(не че аз съм го карал повече), а и по-слабите ниски доста бавят в завоя, ако не си на правилната предавка.
                  След това решихме да слезем малко на офроуд покрай я.Батак. На бавните пътечки лц4-ката беше непрятна за каране, докато брат ми си се разхождаше с кеф с ЕХС-то. Аз направих едно падане, ей така от нищото - както си крах на 1-ва с 10км/ч. и предницата се хлъзна от нищото и се озовах на земята. Но брат ми направи далеч по добро преобръщане - искаше да мине през ено поточе което се влива в язовира но не предвиди, че има толкова дълбока кал и както се еше засили, предната гума направо потъна в калта а той се озова пред мотора . Аз знаех че нама как да мина от там, още повече че бях със сликове.
                  Направихме си кефа, изморихме се малко и се прибрахме по тъмно.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Re: Още една оранжада в гаража...KTM 520 EXC RACING

                    Колега, евала за карането и за желанието ти, да ни направиш съпричастни в това, но за съжаление клипа направо е ужасен. Както и да е, това което успях да видя е, че карате на места на които и аз обичам да карам, т.е. по пътища обипани с много завои и малко МПС-та, за които може да кажеш къде се намират ??? Иначе благородно ти завиждам за това, че намери човек с който да караш, защото да си сам не си е работа, въпреки че и това се случва често. С интерес ще следя сравненията, които правиш между двата мотора и темата, като цяло
                    SUZUKI DRZ SuperMoto

                    Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

                    Коментар


                    • #11
                      Re: Още една оранжада в гаража...KTM 520 EXC RACING

                      Пътя е на клипчето Дебращица - Св. Константин, след се спуснахме към Дъното и карахме пътя покрай язовира. Този маррут ни е любим, даже самия път покрай язовира си го наричаме 12-ката, защото е 12км само завои и хубав асвалт. Повечето от завоите са с добра видимост и рядко има изненади. Хубавото е че доста добре познавам пътя и вече знам къде какво ме чака - пясък, препядствие, обратен завой....
                      Клипчето наистина е много зле, за което отново се извинявам и се надявам скоро да има по-добри.
                      Въпреки лошото качество, на 3:10 се вижда(с голяма доза въображение де) как брат ми хлъзна задницата и за малко да се озове в канавката, но успя да се подпре с крака и остана на пътя. Това е много показалено защо се пуска крака напред като взимаш завоите...не е само от "гъзария". На мен ми се е случвало на същия завой да се хлъзне предната гума и пак така подпирането с крак ме спаси.

                      Коментар


                      • #12
                        Re: Още една оранжада в гаража...KTM 520 EXC RACING

                        Ето и снимка от самата "12-ка"
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:22092012014.jpg
Прегледи:1
Размер:177.8 КБ
ID:5412074
                        От ляво е хубавия асвалтов път, а от дясно черния път около язовира.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Още една оранжада в гаража...KTM 520 EXC RACING

                          Честито колега да си го ползвате със здраве. Този двигател има огромен ресурс за доработки и тунинг. Ако можеш си намери едно гърне от SX да видиш каква разлика ще има. Ако ви се занимава и главата малко да се пипне става много приятно
                          Поздрави от Варна
                          Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

                          Коментар


                          • #14
                            От: Още една оранжада в гаража...KTM 520 EXC RACING

                            Още нищо не сте видели, сложете едни таралежки и вкарайте това оранжевото в гората където му е мястото и ще забравите за асфалт и подобни пътища.


                            П.С Няма ли да е по добре да си го напишеш "дръжка за седалка" то верно си има име на английски ама си има и точно име на български
                            Който оцелее ще закусва!

                            Коментар


                            • #15
                              Re: Още една оранжада в гаража...KTM 520 EXC RACING

                              Като се застуди малко времето слагаме таралежките, за сега използваме времето докато може да се кара на асвалта. А и влезем ли в гората, лц4-ката ще остане много, много назад, просто там няма място за сравнение с ехс-то. Както мисля че писах, с ехс-то с СМ каплите минах по маршрут, по който с лц-4ката доста се задъхах пък и паднах накрая. Но скоро ще се хаваща гората, това е сигурно.
                              Преди като съм чел по форуми и ревьота, дават 520-ката като най-рязка и не толкова добра за гората като по-плавните от нея 525 и 530, но ако 520 е рязко не знам другите как ще са. На ниски обороти този мотор си е толкова мазен че даже не мога да си представа на къде повече може. Тези дето са ги пирасали тия неща ми е много инатересно какво ще кажат ако се акчат на лц4-ка с делорто карборатор и тръгна по някоя тясна пътечка на 1-ва.....

                              П.п. за "дръжка на седалката", написах и английското има защото буквалния му превод е по-раличен пък и не бях сигурен как се казва на български.

                              За доработките и тунинг-а, за сега ни е още рано. Много сме далече от възможността да използваме дори и 50% от това на което е способен мотора, така че за силов тунинг няма да се мисли скоро.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X