Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Yamaha 125 Xt 2T

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Yamaha 125 Xt 2T

    Здравейте аз съм начинаещ моторист и от скоро доста запален.Допадна ми тази моторетка http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...048&f1=details но не съм много запознат с нещата все още но изчетах доста из форумите.Искам да попитам за този модел какъв разход има горе все пак е 2т колко коня е и колко е скапа поддръжка(зависи и от карането) става ли за всекидневно каране по асфалт черни пътища и от време на време малко ръчка добре ли е като за начинаещ моторист 80,82кг. 180см.Изобщо да ми споделите нещо повече за самия модел

  • #2
    От: Yamaha 125 Xt 2T

    Колега относно този модел на яхаха моето мнение е, че е най-доброто супермото в клас 2Т-125сс. Това е наследника на ДТ125Р и не е ХТ 125, а ДТ125Х. На първо четене, това не му е оригиналната маска, но както и да е........... Разхода би трябвало да е около 6/100 при нормално каране по асфалт, двигателя е 15 конски сили, става за всекидневно градско каране и търпи леки ръчки, а за начинаещ моторист направо е супер. Чао и късмет
    http://motoprofi.com/motospecspictur...25_x-2006.html
    SUZUKI DRZ SuperMoto

    Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

    Коментар


    • #3
      От: Yamaha 125 Xt 2T

      Първоначално публикуван от Helik Преглед на мнение
      Колега относно този модел на яхаха моето мнение е, че е най-доброто супермото в клас 2Т-125сс. Това е наследника на ДТ125Р и не е ХТ 125, а ДТ125Х. На първо четене, това не му е оригиналната маска, но както и да е........... Разхода би трябвало да е около 6/100 при нормално каране по асфалт, двигателя е 15 конски сили, става за всекидневно градско каране и търпи леки ръчки, а за начинаещ моторист направо е супер. Чао и късмет
      http://motoprofi.com/motospecspictur...25_x-2006.html