Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Поправка на кормило Renthal

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Поправка на кормило Renthal

    Здравейте Кормилото ми е Рентал на което мястото където се нанизват дръжките е с набити по тясни тръби при падане да се кривят те а не кормилото Въпросат ми е как при евентуално падане тези тръбички се вадят за да се сменят

  • #2
    До: Кормила

    Процедурата по смяната на тръбите е следната:

    - Сваляш кормилото, хвърляш го където куче не минава, и слагаш ново.


    Поне производителят го е мислил така.

    Кормилото трябва да издържи до края на състезанието, за да ти помогне да спасиш състезанието, кръга, шампионата и големите пари. Криво, усукано, с отчупен край - трябва да изкара и да не те остави на пистата.

    Но никъде в уравнението не е заложено кормилото да подлежи на поправка и ремонт. Напротив, препоръчва се да се смени при най-малкото съмнение. Също като каските.
    Издъних се на Тюринг теста

    Коментар


    • #3
      До: Кормила

      Кормилото ми струва 432 лв. дизайна му е направен така, че при евентуално падане крайната тръбичка да се усуква само тя, а не кормилото тръбички за него в Англия има, но как се вадят старите все още е тайна

      Коментар


      • #4
        До: Кормила

        Вероятно говориш за Renthal Twinwall, но аз досега никъде несъм видял някой да ги прави нито пък ремонтни комплекти. Представи си на какви напрежения е подложено това кормило и колко масивно са монтирани 2те части една към друга. Ако са го направили всеки сам да си го подменя в гаража се съмнявам да има каквато и да била стабилност в това кормило.
        Цената му не е 432 лв. а 90 паунда.
        Ако говориш за кормило което се ремонтира и е съставено от няколко части, то наистина има такива на фирмата FASST, Flexx баровете, и цените им са около 350$ в щатите.
        Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

        Коментар


        • #5
          До: Кормила

          И Краси и Гоблин са прави,Туиин Вала не се поправя ако е той де.И да питам кое кормило струва 432 лева в БГ.Тук сега са на мода Еастон които ги дават по 150 евро със скоби за кормилото,повдигачи ,предпазител и болтове.Рентала са по 120,130 евро моделите 997 или 996 едно от тия ще сложа и аз на моя мотор,и пак казвам че не знам да ги поправят,освен ако не го напънеш ти с някоя тръба,както аз съм правил преди ,но не и с Рентал.
          Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
          0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

          Коментар


          • #6
            До: Кормила

            Като споменахте и Еастон в Англия в момента са по 70-80 лири комплекта с клампите и болтовете.Как са обаче като качество спрямо двоиностенния Рентал и Про Теипър Ево? Ако не се лъжа едно време кормилата на Про Теипър са ги правили Еастон.
            Иван Маринов
            Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
            ЕНДУРО ВАРНА

            Коментар


            • #7
              До: Кормила

              Easton са изобретателите на двойностенните дебели кормила, мисля че те първи ги патентоваха преди всички други. Рентал нищо не е изобретил в това отношение. Кормилата им дълго време бяха произвеждани от французите Некен. Easton пък май бяха зад гърба на Pro Taper.

              След като Easton решиха да се метнат на пазара със собствената си марка, единственото което им оставаше беше да направят още по съвсем баш най-най дебелото кормило.

              Колега, не знам колко струва кормилото ти, но една карбонова каросерия за Бугати или Ферари сигурно струва стотици хиляди, пък като я сцепиш - отива на боклука или в музея. Но със сигурност престава да бъде кола.

              Не съм в течение кой точно модел ползваш, но при всички положения - ако има монтирана по-тънка част - просто е заводски монтирана за да могат да се нахлузят там ръкохватки, скоби и прочее джаджи с нормален размер.

              Не си длъжен да ми вярваш, иди на сайта на Рентал и виж какво пишат в раздела "Предупреждения":

              http://www.renthal.com/File/product3...del=&bikedate=

              Най-долу. Important Warnings.
              Издъних се на Тюринг теста

              Коментар


              • #8
                До: Поправка на кормило Renthal

                Такива кормила които да се поправят НЯМА.Изкриви ли се, се изхвърля,защото здравето е по ценно.При мен в сервиза имам такива на наши "именити" състезатели счупени на ДВЕ при опит да се изправят и в последствие при каране се троши на две,и съм ги закачил за поука какво се случва след изправяне!

                Коментар


                • #9
                  До: Поправка на кормило Renthal

                  Имам въпрос,на някои кормила има една допълнителна "ос",хваната за "сгъвките" на кормилото,някои ми казват че спомагала за здравината на кормилото,други пък че била само за да се сложи "омекотяващата ролка"
                  До сега съм карал само с тънки кормила и винаги съм я махал,кривяли са се само напред-назад,никога нагоре-надолу,и от това се чудя,помага ли изобщо нещо тази "осчица" Ще има ли проблем ако я махна на бъдещото си дебело кормило?

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X