Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как може да направим окачването "по-мазно"?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Как може да направим окачването "по-мазно"?

    Качвал съм се на CRF 450 2003 със стандартно окачване и на CRF 450 2007 с "преправено" и разлика има!?
    Собстевника на моторите се състезава и за него разликата е огромна! Казва че "преправената" е много по "мазна" от стоковата!
    Кара и стоков CR 250 2007 г. и на него оригиналната не му харесва!?

    Въпроса ми е някой знае ли как става това???
    Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR

  • #2
    До: Как може да направим окачването "по-мазно"?

    Лично мнение, на ЦРФ каквото и да направиш спасение НЯМА.
    Хондата е с твърдо окачване и това е един от проблемите според мен.
    Още като си взех мотора и Кокера си купи същия и след едноседмични консултации по телефона,
    поръчахме за двамата най-меките пружини от Хонда и ефекта е никакъв.
    Преди два месеца дадох предницата на Жоро Пашов и пак ефект НЯМА.

    Сега съм решил да си купя цяла предница и още се колебая каква.
    За мен Хонда е решила проблема с клапаните, но със спирачките и окачването са много назад.
    Не искам да споря с никой, имам ЦРФ от 5 години и R и X, и изразявам лично мнение.

    Коментар


    • #3
      До: Как може да направим окачването "по-мазно"?

      Спомням си , че още през 85г. Хонда бяха с твърдо окачване и марката беше малко разпространена точно по тази причина , явно още не са решили този проблем.
      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

      Коментар


      • #4
        До: Как може да направим окачването "по-мазно"?

        Добре тогава защо на този с "преправеното" окачване си е супер!?
        Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR

        Коментар


        • #5
          До: Как може да направим окачването "по-мазно"?

          Първоначално публикуван от Ivan Minkov Преглед на мнение
          Качвал съм се на CRF 450 2003 със стандартно окачване и на CRF 450 2007 с "преправено" и разлика има!?
          Собстевника на моторите се състезава и за него разликата е огромна! Казва че "преправената" е много по "мазна" от стоковата!
          Кара и стоков CR 250 2007 г. и на него оригиналната не му харесва!?

          Въпроса ми е някой знае ли как става това???
          Става със смяна-сузуки или кавасаки.

          Коментар


          • #6
            До: Как може да направим окачването "по-мазно"?

            Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнение
            Става със смяна-сузуки или кавасаки.
            Не е сменяна!!! Базикали са нещо вътре!!! Ама какво!?
            Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR

            Коментар


            • #7
              До: Как може да направим окачването "по-мазно"?

              Първоначално публикуван от Ivan Minkov Преглед на мнение
              Не е сменяна!!! Базикали са нещо вътре!!! Ама какво!?
              Ако всеки знае какво се прави по тях няма да стрват една шапка с пари
              [FONT=System][/FONT]

              Коментар


              • #8
                До: Как може да направим окачването "по-мазно"?

                Първоначално публикуван от schipkata221 Преглед на мнение
                Ако всеки знае какво се прави по тях няма да стрват една шапка с пари
                Надявах се някой в знак на добра воля да разкрие поне част от тайната! Може и на лично!
                Последно редактирано от Ivan Minkov; 18-03-10, 22:01.
                Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR

                Коментар


                • #9
                  До: Как може да направим окачването "по-мазно"?

                  Тайната е така наречения "revalving", състоящ се в смяната на шайби и други детайли вътре в предницата и/или в задния амортисьор, както и на маслото, изчислени за теглото ти и стила ти на каране. Резултатите зависят от качествата на оригиналното окачване което служи за база. Могат да бъдат от невероятен до незначителен.

                  Изчисляването на това какви точно шайби трябва да наредиш и в каква последователност е разковничето, но това е малкия детайл който не се импровизира.

                  На тайната може да те светне всеки производител на окачвания комуто платиш за курс, и от който след това бъдеш така добър да си накупиш инструменти за няколко бона, и препоръчително уреди за няколко десетки бона. На Каяба например европейските вносители са в Белгия, курсовете не помня точно кога са, цената също не помня колко хиляди беше. Не повече от четири - пет.

                  Ако караш с Олинс ТТХ окачване - тогава подредбата на шайбите се изчислява с безплатна програмка на Олинс. Само дето окачването е хилядарки пак.


                  Естествено, един обикновен ремонт с оригинални части и връщането на окачването в нов оригинален вид са половината работа вече свършена.
                  Издъних се на Тюринг теста

                  Коментар


                  • #10
                    До: Как може да направим окачването "по-мазно"?

                    Това си е цяла наука и надали сам човек може да постигне този ефект който желае.
                    Така наречения ревалвинг е процедура по почти цялостно подменяне на хидравличната система в амортисора, а те са множество пластинки и клапани. Пластинките се подменят както на бройка така и на твърдост а клапаните имат отвори през които преминава маслото. Комбинацията от тези неща променя работата на амортисьора, но като цяло тези корекции се правят в зависимост от трасето и не винаги работят добре при различни условия.

                    Ето тук можеш да видиш за какво става въпрос, има и цени даже.
                    http://www.racetech.com/page.aspx?id=17&menuid=49
                    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                    Коментар


                    • #11
                      До: Как може да направим окачването "по-мазно"?

                      Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                      Спомням си , че още през 85г. Хонда бяха с твърдо окачване и марката беше малко разпространена точно по тази причина , явно още не са решили този проблем.
                      Това не е проблем на Хонда а на вашия задник
                      Твърдото окачване позволява агресивно каране и по-добро управление особено в завоите.
                      Смяна на пружини заедно с ревалвинг е спасението за г..за
                      2010 CRF 250 R

                      Коментар


                      • #12
                        До: Как може да направим окачването "по-мазно"?

                        Аз тогава карах КТМ , а човека който пробва Хонда и каза , че има ужасно твърдо окачване , ти е адаш и не мисля , че има някой който да му каже как да кара. Хонда имат "по-мазно" окачване , но то се прави само за фирмените им състезатели.
                        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                        Коментар


                        • #13
                          До: Как може да направим окачването "по-мазно"?

                          върти ми се едно предложение из главата,но въпросът е как да го реализирам в бълграските условия-без да загубя една предница.
                          Идеята ми е следната: Имам Showa от 2008 CRF 450-(намира се в раздел продажби)..тази предница освен стандарните части има и кит (с който е в момента)-нарича се DDT-Dual Deл TAco+EPN+Anti cavitation kit.....смея да твърдя,че разликата е осезаема за цената на кита (около 350 долара)...освен това вместо масло се използва и флуид SPI-3 /SPI-5.....Ta идеята ми е ,че тази предница може да бъде тествана-въпросът е как да съм сигурен,че ще си я получа обратно-може би ще се наложи да получа депозит или подобно....Ако някой прояви интерес-за препоръчване е мотора да е след 2006- трябва да ми каже теглото си ( с всичкото оборудване) и терена,на който кара..аз ще преправя валвинга и пружините според това....
                          Чинела каза, че се купили по-меки пружини-мисля, че тази стъпка е била грешна!..В цялото уравнение не бива да се забравя и амортисьора-тук също мога да помогна.
                          A stupid man's report of what a clever man says is never accurate because he unconsciously translates what he hears into something he can understand

                          Коментар


                          • #14
                            До: Как може да направим окачването "по-мазно"?

                            Първоначално публикуван от suhoi27 Преглед на мнение
                            ..
                            Чинела каза, че се купили по-меки пружини-мисля, че тази стъпка е била грешна!..В цялото уравнение не бива да се забравя и амортисьора-тук също мога да помогна.
                            Това му го казах отдавна,с по мека пружина елиминираш първия ход на движението на амортисьора,пружината се смачква по бързо и за това изглежда по твърда.В повечето случай се регулират ламините на предницата в долния край който задържа самата предница от рязко връщане.Маслото е много важно.
                            Но като цяло е доста трудно нещо и преди съм го казвал,че никой няма да ти каже как става, защото това струва много парички.
                            Олинса е нещо много добро ,но парите са му много и още повече ТТХ.Тук може да се намери май за около 3000 евро двата.Но и не мисля че Хондата е с твърдо окачване ,не е направена добре това е,сега остава да ми кажете че и Марцочи Шифер и Закса са по добри и наистина няма да ви повярвам.Харесвами как енаправена WP,само с едно масло се работи и е по лесна за поддръжка ,подобни са по горе посочените с изключение на това че не може да се регулира пружината от външна страна.А и много пъти проблемите не са от пред а от задния амортисьор което винаги слагаме на второ място.
                            Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                            0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Как може да направим окачването "по-мазно"?

                              С последното съм много съгласен Пепи, не ти ли е добре настроен задния, не очаквай нищо добро от предния. Ако мотора ти се е навирил като изтребител преди излитане, нищо хубаво не те кача в карането
                              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X