Винаги съм се чудил как може да кажеш колко да си помпа някой гумата, когато има толкова много различни гуми. Усилените вътрешни гуми се нуждаят от по-малко въздух, както и по твърдите външни. Вчера съвсем случайно попаднах на отговора, метода се нарича "RIM CLEAN". Не намерих някъде да е обсъждано във форума и затова ви го споделям. Идеята е че трябва да остава една чиста лента от 2 до 4мм на обръча на която да няма мръсотия, защото при натиск на гумата тя се е смачкала достатъчно и е махнала мръсотията. Естествено не е задължително навсякъде да е така, но реално това също показва колко често мачкаш гумата.
Прилагам няколко снимки:
Тази е от Дакар:

А това е моят мотор:

Прилагам няколко снимки:
Тази е от Дакар:

А това е моят мотор:

ето и моя снимков пример който като резултат е както казва Събин
) , ами карам предимно на черен път не каменист и из горички по равнините , абе любителски си карам , а с 1.2 атмосфери няма ле да и мека и да превърти
Коментар