Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Система за безкамерни гуми TUbliss

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Система за безкамерни гуми TUbliss

    не смятам да се ставам част от безсмислени спорове за това и онова....За мен има доказали се институций и производители-останалото е тест зона....а си мисля,че и в други части на света има големи карачи като нас...че даже и по-големи-по тях трябва да се взима "равнис"
    A stupid man's report of what a clever man says is never accurate because he unconsciously translates what he hears into something he can understand

    Коментар


    • #32
      До: Система за безкамерни гуми TUbliss

      .а си мисля,че и в други части на света има големи карачи като нас...че даже и по-големи-по тях трябва да се взима "равнис"
      ..направи статистика ..колко от тях карат с гуми и колко с мусове..и..вземи равнис

      Коментар


      • #33
        До: Система за безкамерни гуми TUbliss

        Я да питам аз,че не ми е ясно много-много това с мусовете,колко доре долу струва за задна гума например,може ли да се слага на друга гума,тоест ако си изтъркаш гумата,може ли да го сложиш на новата (доколкото разбрах може,но несъм много сигурен ) и някой доставя ли,поставя ли мусове в България ?

        Коментар


        • #34
          До: Система за безкамерни гуми TUbliss

          не смятам да се ставам част от безсмислени спорове за това и онова
          ..понежое и аз мисля така ..препрочетох поста ти и виждам че все пак си писал

          Това е добре ако окачването не е регулирано или не работи правилно.
          ..тоест ..няма спор и двамата сме на едно мнение..в наши условия просто явно наистина не си регулираме окачването чак толкова добре а и при нашето нивото на поддръжка окачването няма как да работи правилно ..за това което препоръчват -ревалвинг..не знам у нас да има фирими които да го извършват ..тоест ..всеки се справя както може..и реално в тези условия -това което наричат недостатък се превръща в предимство
          ..има и друго..наблюденията и на събин и моите са върху мотори с PDS безлинково окачване ..докато може би по семинарите имат предвид най-вече по разпространеното линково..но ..повярвай ми разлика има и тя е в полза на муса..
          ..единственният му недостатък е че ако закъсаш и не можеш да превземеш някое наистина много кофти място и пробваш да се измъкнеш със спускане на гумата..няма как да стане
          -другият недостатък е -цената и ограниченият срок на годност
          Последно редактирано от mitkov; 13-11-09, 12:57.

          Коментар


          • #35
            До: Система за безкамерни гуми TUbliss

            Темата отиде към - "кое е по-доброто", не че е лошо, напротив...

            Та да сложа и аз едно рамо за мусовете.
            По технологичност и надеждност държат лидерството.
            При тях проблема е срока на годност.
            Струват маса пара, а след няколко месеца отиват в кофата за боклук.
            Тоя минус погубва всичките им плюсове за масовия моторист в страни като нашата, с нисък стандарт...
            От там изскача плюса на Тюблиса спрямо муса.

            Коментар


            • #36
              До: Система за безкамерни гуми TUbliss

              Добре де, в крайна сметка колко струва тоя мус?
              Аз примерно тая година съм дал над 100лв само за вътрешни гуми (и то задни), направо се побърках..

              Коментар


              • #37
                До: Система за безкамерни гуми TUbliss

                Е кво сега,изчетох всичко и не разбрах кое е най перфектното.
                Май всички варианти си носят проблемите,ама май най-големия е с парите.
                Аз ще си карам със вътрешните гуми и това си е.
                Да кажа чесно на последното световно в Севлиево ми направи впечетление че Кайроли караше със камерна гума и механика му проверяваше налягането с манометър.

                Коментар


                • #38
                  До: Система за безкамерни гуми TUbliss

                  Джарта и та ша дойдеш на мойта.Че за нас аматьорите най добрия вариянт е камерната гума,другото е за хора с парички или които се състезават.Муса при нас е 110 евро,Тюблиса,125,сами си правете изводи.Не знам в Америка би трябвало да е по ефтино ,но има едно голямо НО.
                  Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                  0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Система за безкамерни гуми TUbliss

                    Муса е най-доброто, ако може да си го позволи човек. Предпочитам мусове и за Ямахата и за Хузаберга.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Система за безкамерни гуми TUbliss

                      Е това е цялата история,вижте го и споделете коментари
                      http://www.nuetech.com/video.shtml
                      Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                      0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Система за безкамерни гуми TUbliss

                        Кайроли кара с камерни гуми защото за неговите килограми 450-ката му идва въз тежка и гледа от къде какво да смъкне колкото може повече. А мусовете си тежат особено на мотор над 100 кила при 40 мин каране не килограм а грамовете се усещат !!!
                        Иначе муса определено си е страхотно решение за жалост скъпо. На нашето любителско каране изкарват по половин година долу горе в добър вид, макар че показателите им падат сравнително бързо. На световното съм виждал мусове на по 1 манш съдрани като парцал, предполагам от ударите при приземяване, но не си мислете че на ендурото няма такива удари при преминаване на препядствия, особено за 450 моторите които с карача често минават 200 кг.
                        Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                        Коментар


                        • #42
                          До: Система за безкамерни гуми TUbliss

                          Има и по-сериозна система на Alpina
                          Комплекта обръчи със спици и нипли струва около 1000лв обаче (а комплект цели джанти доста повече)

                          Колкото до окачването... Чувството за мекота с мус в сравнение с доста напомпана гума няма нищо общо с окачването. Тези вибрации и отскачания се поемат от еластичността на самата гума и съм учуден да разбера, че има вариант с мус нещата да изглеждат по-добре. Муса по принцип си е кило две повече окачена маса, което при всички случаи си е по-зле за окачването. Тази маса е по-инертна и окачването не може толкова добре да си върши работата. Може би всеки е усещал разликата, когато сложи доста по-тежки гуми на кола или джип. Започва на най-малките неравности да ти се струва, че ще нямаш окачване. За чудовищния жироскопичен ефект да не говорим.
                          Няма идеално щастие.
                          Най-евтино е с обикновени вътрешни и с виетнамски външни.
                          Най-добре е с безкамерни джанти и истински безкамерни гуми.
                          За мен най-удачно като съотношение цена-качества е 4мм вътрешни.
                          К. Кулев

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X