Понеже се оформи лек спор та имам няколко питания. Задавам ги конкретно:
Формата на спирачният диск влиае ли по някакъв начин на спирането?
(Според мен не, но хората развиват теории, че когато имало повече дупки спирало по-малко, но се охлажда повече.Спира по-малко, защото контактната прощ била по-малка....)
И защо предните дискове са от две части?
Главно ме интересува дали формата лвиае на спирането.
Формата на спирачният диск влиае ли по някакъв начин на спирането?
(Според мен не, но хората развиват теории, че когато имало повече дупки спирало по-малко, но се охлажда повече.Спира по-малко, защото контактната прощ била по-малка....)
И защо предните дискове са от две части?
Главно ме интересува дали формата лвиае на спирането.
Коментар