Става въпроз за Suzuky TS200R. Има нов амортисьор - по дължина е същия като стария но седи по ниски, Двете гайки са почти до горе и ми седи по ниско от преди. Четох за настройването и единственото което разбрах че тези гайки нетрябва да се ползват за повдигане и сваляне на мотора. Но незнам колко трябва да му е фабричната височина на мотора и от къде до къде се мери.
мотора при отпуснат заден амортесьор и при тегло без водач кляка само 2см, но разликато от отпуснат до клек с водач е 10см.
ако се натегне прожината и се вдигне мотора ще има ли ефект да се намали тази разлика от 10см. от тази статия видях че трябва да е максимум 40мм.http://bikerz.awardspace.com/article...%20bike/bg.htm
Та в общи линии мога да си систематизирам въпроситетака:
Колко трябва да вдигна мотора че се запази ъгъла на рамата така както е конструиран (никъде не намерих мануел с таква информация)
От къде докъде се мери височината на предницата
И от къде до къде се мери височината на задницата
И колко трябва да кляка мотора с водач на него като не карам по писти или чак толкова лудо.
Или цялото това няма голямо значение ако не си сътезател и да не го мисля. Благодаря много!
мотора при отпуснат заден амортесьор и при тегло без водач кляка само 2см, но разликато от отпуснат до клек с водач е 10см.
ако се натегне прожината и се вдигне мотора ще има ли ефект да се намали тази разлика от 10см. от тази статия видях че трябва да е максимум 40мм.http://bikerz.awardspace.com/article...%20bike/bg.htm
Та в общи линии мога да си систематизирам въпроситетака:
Колко трябва да вдигна мотора че се запази ъгъла на рамата така както е конструиран (никъде не намерих мануел с таква информация)
От къде докъде се мери височината на предницата
И от къде до къде се мери височината на задницата
И колко трябва да кляка мотора с водач на него като не карам по писти или чак толкова лудо.
Или цялото това няма голямо значение ако не си сътезател и да не го мисля. Благодаря много!
Коментар