Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Спирачки WR426

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Спирачки WR426

    Здравейте, Имам проблем с развиването на една капачка на предната спирачка. Който е запознат с спирачките на WR, моля за помощ. Не мога да рзавия капачката на оста която държи накладките на предната спирачка. И на задната беше трудно, но там успях. За предната даже и нова голяма отверка си купих. Чалъм да кажете?

  • #2
    До: Спирачки WR426

    Преди да започнеш да развиваш, удари с чук по отверката(разбирасе поставена на винта, да не вземеш да чукаш във въздуха )
    За целта отверката трябва да бъде подходяща за причукване - дръжката в края да е метална.
    Също така подложи нещо на апарата, та като чукаш да не ти вибрира и да не разбиваш втулките му.
    Най-добре е да го демонтираш и да го подложиш на дървено трупче.

    Намери някъде из форума беше писано как се развиват винтове в алуминиеви корпуси... Окисляват се и залепват...
    Преди да развиваш иска силен и плътен удар за разлепване и тогава тръгват много лесно.
    Последно редактирано от Жоро Донечки; 02-07-09, 10:43.

    Коментар


    • #3
      До: Спирачки WR426

      Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
      Преди да започнеш да развиваш, удари с чук по отверката(разбирасе поставена на винта, да не вземеш да чукаш във въздуха )
      За целта отверката трябва да бъде подходяща за причукване - дръжката в края да е метална.
      Също така подложи нещо на апарата, та като чукаш да не ти вибрира и да не разбиваш втулките му.
      Най-добре е да го демонтираш и да го подложиш на дървено трупче.

      Намери някъде из форума беше писано как се развиват винтове в алуминиеви корпуси... Окисляват се и залепват...
      Преди да развиваш иска силен и плътен удар за разлепване и тогава тръгват много лесно.
      Благодаря,
      този винт не пожела с добро да се развие затова му беше наварен болт и бе развит същото сполетя и един от 4 болта които държат да не се рзвива предната ос. останалите 3 излязоха по метода с чук преди развиване. Което доказва 4е работи благодаря за съвета.
      П.С.
      и си четете и завивайте гайките с динамометричен ключ

      Коментар


      • #4
        До: Спирачки WR426

        Като ги затегнеш с динамометричен ключ,пак не е гаранция че ще се развиват болтовете и гайките безпроблемно.Така е с всички японски МПС.А за Ямаха това е нормално.

        Коментар


        • #5
          До: Спирачки WR426

          има също друг вариянт за отвиване, понеже апарата на спирачката е направен от алуминий, а шиша от стомана.От там идва проблема са трудното развиване, но има един по лесен вариянт, като се нагре (с газова лампа) апарата, но трябва да се внимава с нагряването защото ако се прекали може да се повредят семерингите в апарата.Така аломина се разширява и позволява на метала да се развие по лесно !!! крайния вариянт е заварка, но не е за предпочитане

          Коментар


          • #6
            До: Спирачки WR426

            ами според мен ще се стопят гумичките вътре в апарата и ще стане много сложна с това нагряване! добре че човека се е справил вече
            [FONT=Arial Black][I]Zara Motors Team[/I][/FONT]

            Коментар


            • #7
              До: Спирачки WR426

              А след като ги развиеш по една капка масло на резбата на болтовете и проблеми няма да имаш при следващото развиване.Не слагай грес защото упичам много.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X