Здравейте, Имам проблем с развиването на една капачка на предната спирачка. Който е запознат с спирачките на WR, моля за помощ. Не мога да рзавия капачката на оста която държи накладките на предната спирачка. И на задната беше трудно, но там успях. За предната даже и нова голяма отверка си купих. Чалъм да кажете?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Спирачки WR426
Свий
X
-
До: Спирачки WR426
Преди да започнеш да развиваш, удари с чук по отверката(разбирасе поставена на винта, да не вземеш да чукаш във въздуха)
За целта отверката трябва да бъде подходяща за причукване - дръжката в края да е метална.
Също така подложи нещо на апарата, та като чукаш да не ти вибрира и да не разбиваш втулките му.
Най-добре е да го демонтираш и да го подложиш на дървено трупче.
Намери някъде из форума беше писано как се развиват винтове в алуминиеви корпуси... Окисляват се и залепват...
Преди да развиваш иска силен и плътен удар за разлепване и тогава тръгват много лесно.Последно редактирано от Жоро Донечки; 02-07-09, 10:43.
-
До: Спирачки WR426
Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнениеПреди да започнеш да развиваш, удари с чук по отверката(разбирасе поставена на винта, да не вземеш да чукаш във въздуха)
За целта отверката трябва да бъде подходяща за причукване - дръжката в края да е метална.
Също така подложи нещо на апарата, та като чукаш да не ти вибрира и да не разбиваш втулките му.
Най-добре е да го демонтираш и да го подложиш на дървено трупче.
Намери някъде из форума беше писано как се развиват винтове в алуминиеви корпуси... Окисляват се и залепват...
Преди да развиваш иска силен и плътен удар за разлепване и тогава тръгват много лесно.
този винт не пожела с добро да се развие затова му беше наварен болт и бе развитсъщото сполетя и един от 4 болта които държат да не се рзвива предната ос. останалите 3 излязоха по метода с чук преди развиване. Което доказва 4е работи
благодаря за съвета.
П.С.
и си четете и завивайте гайките с динамометричен ключ
Коментар
-
До: Спирачки WR426
има също друг вариянт за отвиване, понеже апарата на спирачката е направен от алуминий, а шиша от стомана.От там идва проблема са трудното развиване, но има един по лесен вариянт, като се нагре (с газова лампа) апарата, но трябва да се внимава с нагряването защото ако се прекали може да се повредят семерингите в апарата.Така аломина се разширява и позволява на метала да се развие по лесно !!! крайния вариянт е заварка, но не е за предпочитане
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар