Здравейте. Изумявам се колко съм прост просто нямам думи вие сами ще се убедите.Значи свалих си предницата на мотора ми (мз 150 тс) обаче при свалянето съм одарил отгоре където е резбата съм я одарил с чук щото нещеше да излиза и сега резбатта ми е набита. Днес си слагам амортесиорите на рамката трагвам да завартам отгоре болта кога гледам резбата е развалена, Моля ви помогнете ми какво да направя??? Ще кача след малко и снимки да видите закакво става въпрос?....
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Предница - Проблем МЗ 150
Свий
X
-
До: Предница - Проблем
До голямастепен съм съгласен с пост №1 ....... Освен нашето искрено съчувствие /на всички във форума надявам се/ почти няма с какво друго да ти помогнеме. Освен ако на някой не му се намира излишен кол за МЗтка. Аз за съжаление нямам.0888932647
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
Коментар
-
До: Предница - Проблем
Има един начин да се оправи ,но трябва да се работи прецизно!!!
1.Сваля се кола и се източва маслото.
2.Напъхва се една свита на топка найлонова торба в отвора
на дълбочина 10см-/така,че после да може да се извади с
пинсета или телена кука/.
Найлоновата"тапа" служи ,да предпази влизането на стружки и прах
при маслената помпа в кола.
3.На шмиргел с голям фин камък се изпилва наранения участък,
до достигане на здрава резба.Изпилването трябва да става бавно и
прецизно,без да се изкривява равнината на отвора.
Може да се дообработи ръчно с "дъска за шлайфане",и фина шкурка.
4.Със закалено остро шило/игла/,се маха "чеплъка"в началото на
резбата ,които е възможно да се образува при шлайфането и
пречи за "повеждането",при завиване на капачката.
5.При изваждане на найлоновата тапа ,кола се държи с овора
надоло !!!!!
!!! Това може да се направи в домашни условия, при липса на
друг вариант.Процедурата е сложна.Една грешка, може да
съсипе кола окончателно.
!!! При повечето колове,резбата започва няколко милиметра
по-навътре и е възможно при такива "ударни манипулации"
да е подбит ръба на кола/което пречи за влизане на капачката/,
а резбата по-надоло да е здрава.
!!! При възможност е най-добре да се отнесе на стругар/фрезист/!!!
!!!При монтажа трябва да се има предвид разликата във височините,
/след струговане,шлайфане/,и здравия кол да се монтира по-високо
в държача отгоре,за да са еднакво дълги при оста на джантата.!!!Последно редактирано от MOTORGHOST; 03-04-09, 12:54.
Коментар
-
До: Предница - Проблем МЗ 150
Мерси много за подробното обяснение аз малко се съмнявам да мога да направя нещо подобно(неискам по точно да съсипя кола) ще трябва да търся стругар/фрезист в/около Стара Загора
Някой ако знае да се обажда
Обичам всички блондинки..... и брюнетки :shock:
[B]Yamaha YZ-F 250 2004[/B] THE BEST !!!
Коментар
-
До: Предница - Проблем
При МЗ-та това е абсолютно невъзможно!!! Капачката не преминава изцяло през горния държач, а навивайки я, издърпваш кола и го притискаш към ръба (стеснението) в горния край на държача! Подкъсиш ли единия кол, трябва също с толкова да подкъсиш и другия, за да са еднакви! Малко ако има изкривяване в равнината отгоре на кола и ще хвърля масло от там, защото няма да уплътнява кола към държача. Така че работата си е твърдо за стругар, никакви шмиргели! И тъй като половин сантиметър ми се вижда много, а резбата е ситна, та не знам дали ще може да се оправи, ако се скъсяват коловете може да се наложи да се правят и удължаващи втулки (с външна резба в единия и вътрешна резба в другия край, съответно за да навиеш втулката в телескопа, а от другия и край да навиеш капачката). Даже и при здрави колове се случва да хвърля масло при МЗ-та , та аз моите ги мажех със силикон преди да ги напъхам в горния държач. Освен това им бях сложил тапи от Хонда ХЛ 125 с вентили. Тези тапи оплътняват много по-добре от оригиналните. Бях монтирал и допълнителни втулки за да повдигна отпред с около 10см. а отзад сложих пружини от МЗ 250 - с по 2 навивки повече са и телта на пружините е по-дебела с около половин милиметър, та и задницата не пропадаше толкова, по-добре беше за гората!Първоначално публикуван от MOTORGHOST Преглед на мнениеПри монтажа трябва да се има предвид разликата във височините,
/след струговане,шлайфане/,и здравия кол да се монтира по-високо
в държача отгоре,за да са еднакво дълги при оста на джантата.!!!"Do not correct a fool, for he will hate you;
Correct a wise man, for he will appreciate you."
Коментар
-
До: Предница - Проблем МЗ 150
Мисля да си правя нова резба на коловете и на тапите ама не знам къде да намеря стругар в стара загора това е проблема имам у нас необходимите инструменти, но не искам да рискувам ще го дам на резбар. Ще постна някоя снимка след това да видите как съм я докарал. Ако някои има излишен кол от Мзка ако иска може да ми пише
Обичам всички блондинки..... и брюнетки :shock:
[B]Yamaha YZ-F 250 2004[/B] THE BEST !!!
Коментар
-
До: Предница - Проблем МЗ 150
Днес бях на стругар оправи ми резбата всичко е точно благодаря много на всички отзовали се темата може да бъде заключена ако искат модераторите
Обичам всички блондинки..... и брюнетки :shock:
[B]Yamaha YZ-F 250 2004[/B] THE BEST !!!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар