Здравейте колеги,имам следния проблем мотора ми е Кавасаки КХ 85 и от доста време не го бях карал и днес ако му се качих забелязах че кормилото не може да се върти и е изболо ръжда там под троиника които влиза в рамата.Казаха ми че има лагерчета там и искам да питам някои знае ли какви са и г/д на каква цена са .
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с кормилните лагери
Свий
X
-
До: Проблем с кормилото
Първоначално публикуван от FoReVeRcHo Преглед на мнениеЗдравейте колеги,имам следния проблем мотора ми е Кавасаки КХ 85 и от доста време не го бях карал и днес ако му се качих забелязах че кормилото не може да се върти и е изболо ръжда там под троиника които влиза в рамата.Казаха ми че има лагерчета там и искам да питам някои знае ли какви са и г/д на каква цена са .
-
До: Проблем с кормилните лагери
Първоначално публикуван от FoReVeRcHo Преглед на мнениеЗдравейте колеги,имам следния проблем мотора ми е Кавасаки КХ 85 и от доста време не го бях карал и днес ако му се качих забелязах че кормилото не може да се върти и е изболо ръжда там под троиника които влиза в рамата.Казаха ми че има лагерчета там и искам да питам някои знае ли какви са и г/д на каква цена са .
Че така от нищо - както си е наред и направо да блокира кормилото...?!
Единственият вариант ти е разглобяване.
Обаче щом е блокирало за мен си трябват нови лагери.
всичко останало - раздвижване, смазване и пр. на старите лагери е компромис, който лично аз не бих го направил никога.
Не че няма хора които не го правят(особено търгашите) - но всеки си преценява сам.
Послушай колегата и си навий гресьорка, много помага...
Коментар
-
До: Проблем с кормилните лагери
Преди да разглобяваш огледай внимателно дали не ти закача някое жило или сноп кабели(ако има),въпреки че щом е избила ръжда...Най-добре става ако ги разкачиш(то така или иначе ще сваляш тройника).Има голям шанс лагерите да са стандартни-със сигурност ще са по-ефтини от тези в представителството и няма да ги чакаш(на ТТ-то му сложих лагери за задна главина на Мазда-в магазина имах залежали и паснаха на 100%-номерата им бяха еднакви с тези от мотора).Ако е така на всеки лагер има четирицифрен номер.Преписваш номера (или най-добре взимаш стария лагер) и отиваш в първия специализиран магазин за лагери.Това ти дава възможност да си избереш различно качество според това колко пари ти се дават(от китайски до Койо,ФАГ,СКФ и т.н.).
При сглобяването има един тънък момент-много е важно колко ще стегнеш гайката.Ако я претегнеш кормилото ще задържа(ще се върти трудно) и лагерите ще се износят по-бързо.Ако я оставиш хлабава ще имаш луфт в предницата (с всички останали последствия-това , че ще тече грес по предния калник е най-малкия проблем). Просто е нужен усет или точен динамометричен ключ.
Задължително сложи гресьорка-това няма да ти реши проблема в момента , но се прави превантивно-ако от време на време (примерно веднъж годишно)гресираш предницата има много по-малък шанс проблема да се появи отново.
Успех!Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!
"... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
Джон Кенеди
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар