Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Положението на ръчките за съединителя и спирачката

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    да и на мен преди ръчките ми сочеха земята
    и точно въпросните австрийци ни светнаха още преди години
    отначало ми се стори неудобно но постепенно свикнах и видях че е по правилно
    тогава взех да заглеждам и как ги правят тези добрите от световните шампионати
    повечето им сочат почти хоризонтално а на някои фристайлъри даже и нагоре са врътнати

    положението на тялото е една от най големите тънкости в мотциклетният спорт
    нагласянето на ръчки и лостчета е супер важно

    до сега почти всички мотори дето съм взимал са били със супер неправилно нагласени и още като ги взема тва ми е първата работа
    сменям кормилото и нагласям ръчките и лостчетата
    иначе не може да се кара нормално и се изморяваш за нула време

    Коментар


    • #17
      То стана голяма тема
      С дясната ръка нямам проблем. Спирам достатъчно агресивно(или пък съм достатъчно дебел и слаб ), за да ми се налага да си държа ръцете изпънати. Проблема ми е в ускоряването, (полу)съединителя и лявата ръка.

      До тук ако дефинираме 3 положения на ръчките:
      "долу" - когато ръчката е в положение, за което се налага ръката да е сгъната надолу в китката, поне през повечето време или поне през времето когато ръката се ползва едновременно за държане за кормилото и работа с ръчката (приемам лявата ръка за натоварена при ускоряване и дясната за натоварена при спиране, въпреки че при спиране аз лично се подпирам на длани и в пръстите нямам усилие да се задържам на кормилото).
      "горе" - когато ръчката е в положение, за което се налага ръката да е сгъната нагоре в китката
      "среда" - когато ръчките следват линията на предмишницата.

      Така на теория си предпочитам "среда" за съединителя и малко "горе" за спирачката, което означава - спирачката хоризонтално, съединителя 30-40 градуса надолу. И ако трябва да са еднакви - ще сваля спирачката.

      Защото:
      Нагоре - плюсове:
      - по- добър=фин контрол над ръчките
      - няма шанс да не можеш да ги стигнеш, когато тялото ти е изнесено назад

      Нагоре - минуси:
      съединител - при работа на полусъединител мотор дърпа максимално. Т.к. лявата ръката е сгъната нагоре в китката - няма възможност да се държим за кормилото с длани - лявата ръка увисва на два пръста докато другите два пръста също силно стегнати работят със съединителя, което води до зверски болки после
      спирачка - като съм прав малко се налага да я стискам докато китката ми е сгъната - пак не е добре. Дори и да се изнеса назад и да си изпъна ръцете - в началото не е така.

      Надолу - плюсове: няма май
      Надолу - минуси: ръчките се стигат трудно

      Тъй че - остава да си намеря къде е моята "среда".

      Събине - ти си доста висок - напред ли ти сочат ръчките? И повдигнато ли ти е кормилото?

      Коментар


      • #18
        Аз си нагласих лостчетата като седна на седалката и си сложа рацете на кормилото пръстите да ми стоят спокоино в/у съединителя и спирачката.По този начин се чувствам много добре при всяко положение на тялото.

        Коментар


        • #19
          браво румене
          типично като програмист подхождаш творчески към въпроса

          почти те виждам вече как съставяш след време програма -положение на ръчките спряма ръста теглото националността пола цвета на косата и типа каране

          да ти кажа правилни изводи и на мен спирачката винаги ми е малко по горе от съединителя

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X