Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Прикрепящ елемент за външна гума - ПАПИОН

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Прикрепящ елемент за външна гума - ПАПИОН

    Аз лично стягам постепенно.
    Монтирам всичко, вкарвам и външната и притягам папиона, след това малко въздух и пак притягам папиона, помпам на 2,5-3 бара да избута добре външната, след това спускам на 1 и вече стягам папиона на макс. До сега не съм имал "късмета" да прещипя вътрешна с папиона.

    Коментар


    • #47
      До: Прикрепящ елемент за външна гума - ПАПИОН

      Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
      след това спускам на 1 и вече стягам папиона на макс.
      Като казваш на макс все пак трябва да се внимава,че аз моя го пренатегнах и се пръсна на парчета беше от някаква алуминиева сплав
      0888 074 049

      Коментар


      • #48
        До: Прикрепящ елемент за външна гума - ПАПИОН

        Папиона се стяга след напомпване на гумата иначе риска да прищипе вътрешната е голям
        Иво Георгиев
        Gworkshop

        Коментар


        • #49
          От: Прикрепящ елемент за външна гума - ПАПИОН

          Здравейте на всички, а защо да не завиваме гайките на вентилите, а да ги махам?

          Коментар


          • #50
            От: Прикрепящ елемент за външна гума - ПАПИОН

            Първоначално публикуван от zeppelin84 Преглед на мнение
            Здравейте на всички, а защо да не завиваме гайките на вентилите, а да ги махам?
            За да не се скъса вентила при евентуален опит за превъртане на гумата.

            Коментар


            • #51
              От: Прикрепящ елемент за външна гума - ПАПИОН

              Колеги, мисля да монтирам задната гума с лекопласт на каплата, наместо с гумен бандаж (до са обиколих три магазина и ми писна). дали ще има сериозна разлика според вас?
              Ако няма къде да отидеш, ела на себе си!

              Коментар


              • #52
                От: Прикрепящ елемент за външна гума - ПАПИОН

                Не

                Коментар


                • #53
                  От: Прикрепящ елемент за външна гума - ПАПИОН

                  Чичка, слагай смело... метода работи добре...
                  Най-добре е с онова сивото тиксо, дето лепи здраво и самото то е много яко.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Прикрепящ елемент за външна гума - ПАПИОН

                    Това и аз го търсих преди време по магазините ама отговора беше,че не се продава и взех,че си изрязах от стара вътрешна гума от кола и от мотор става ама да е по дебела по добре.След това намотах тиксо от сивото дето Жоро казва сложих бандажа самоделка и нямам грижи от тогава.
                    Кавазаки КЛХ 300 04г
                    Кавазаки КХ 65 04г
                    Опел Астра 94г
                    Мерцедес 124 91г

                    Коментар


                    • #55
                      От: Прикрепящ елемент за външна гума - ПАПИОН

                      Всъщност се продава: Има един мото магазин в зона Б18, сега се премести на ул. Одрин 107 и е добре зареден с що годе евтини неща (купих от там спрей за въздушния филтър за 12 лв.), но вчера като бях там имаше само за гуми 16 и 21 цола. Самия бандаж е 3 - 3.50 лв. и продавачката ме посъветва да си направя и аз от вътрешна, ама не ми се занимаваше, при положение, че лекопласта е левче и върши работа.

                      Жоро, а това сивото тиксо е т.нар. "duck tape", обаче да не ти казвам какъв зор видях снощи да махна остатъците от предишното такова по каплата. Даже съм чувал, че има такова карбоново, с което хората си облепят разни части от мотора, ама не съм виждал да се продава тук.

                      Ако знаете само какъв зор видяха гумаджиите да монтират гумата с папиона - отидох в обикновенна гумаджииница и на двама души им отне 45 минути да сложат гумата с папиона, с мой напътствия Направо им се видя като дисертация на научен труд по монтиране на мотоциклетна гума
                      Ако няма къде да отидеш, ела на себе си!

                      Коментар


                      • #56
                        От: Прикрепящ елемент за външна гума - ПАПИОН

                        Според мен няма разлика при монтажа на гумата на машина с или без папион. Просто когато петата на машината минава през папиона, същия трябва да е добре натиснат навътре за да не го закачи, което значи че стягащата гайка трябва да е развита до края за да може да се натисне колкото може по навътре.

                        Аз за 45 мин ще я сваля от мотора ще сложа нова гума и ще я монтирам, и то със щанги
                        Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                        Коментар


                        • #57
                          От: Прикрепящ елемент за външна гума - ПАПИОН

                          Сега виждам отново тази тема. Така или иначе папиона е монтиран на моята задна гума. Тествах го само веднъж за няколко часа, но си седи добре на мястото

                          Повода да пиша пак в тази тема е, че се натъкнах на интересна методика тип "клъцни-срежи или тунинг без пари". Не е проверено, но става въпрос за следното:

                          при монтаж на гумата се ползват две въртешни гуми (от дебелите по 4 мм) - нова и стара. Старата гума се взема и се разрязва така, че новата вътрешна гума да се "обвие" със старата гума. След това се монтира стандартно във външната гума все едно е една вътрешна. Англичанина, който го прилага твърдеше, че по този начин няма нужда от папион и вътрешната гума може да издържи повече натоварвания от остри предмети.

                          На мен не ми се стори много рационално за монтаж/демонтаж, но знае ли човек - от опит глава не боли.
                          Ако няма къде да отидеш, ела на себе си!

                          Коментар


                          • #58
                            От: Прикрепящ елемент за външна гума - ПАПИОН

                            Само да се отбележи, че е желателно да се увъргалят гумите в бебешка пудра, че да не залепват (при монтаж и по време на работа). Най-лесно е като изсипеш една кутия пудра в чувал, слагаш гумите и друсаш.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Прикрепящ елемент за външна гума - ПАПИОН

                              Първоначално публикуван от Чичка Преглед на мнение
                              Сега виждам отново тази тема. Така или иначе папиона е монтиран на моята задна гума. Тествах го само веднъж за няколко часа, но си седи добре на мястото

                              Повода да пиша пак в тази тема е, че се натъкнах на интересна методика тип "клъцни-срежи или тунинг без пари". Не е проверено, но става въпрос за следното:

                              при монтаж на гумата се ползват две въртешни гуми (от дебелите по 4 мм) - нова и стара. Старата гума се взема и се разрязва така, че новата вътрешна гума да се "обвие" със старата гума. След това се монтира стандартно във външната гума все едно е една вътрешна. Англичанина, който го прилага твърдеше, че по този начин няма нужда от папион и вътрешната гума може да издържи повече натоварвания от остри предмети.

                              На мен не ми се стори много рационално за монтаж/демонтаж, но знае ли човек - от опит глава не боли.

                              Не можах да схвана как точно наличието на втора вътрешна гума ще попречи на външната да превърти?А и не мисля че монтажа с два броя 4-мм.вътрешни гуми ще е лесен.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Прикрепящ елемент за външна гума - ПАПИОН

                                Абсолютно.
                                Първо - много труден монтаж.
                                Второ - в никакъв случай не може да предотврати превъртането на външната гума, т.е. риска от скъсване на вентила е Огромен.
                                Трето - спускането на гумата за кален терен, на 0,6 примерно, Невъзможно, защото резултата е предизвестен - превъртане.
                                Четвърто - ако все пак спукаш гума и трябва да се придвижиш така до някъде, ще ти бъде Огромна мъка без папион, да не говорим ако трябва да преодолееш няколко по-стръмни наклона.

                                Единствения плюс, който аз се сещам - по-трудно прещипване при удар в камък или нещо друго остро по трасето.

                                Това което пиша са лични предположения. Не съм го пробвал. Но няма и да го пробвам никога.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X