Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Притягане на спици?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Притягане на спици?

    Днес докато си чистех мотора и смазвах веригата,забелязах,че две от задните спици са се разхлабили!Има ли някаква усобеност за затиагането им или аз да си ги стегна с клещички ?
    EXTREME

  • #2
    В никой случай гьотура - ще изкривиш каплата. Те се стягат с ключ, не с клещите. Просто свали колелото и иди при някой велосипеден майстор. Тънка работа е, по-тънка от ремонт на двигател

    Коментар


    • #3
      е защо да я свалям ,просто ще го закарам ,то трябва ли да се сваля гумата
      EXTREME

      Коментар


      • #4
        Не, просто на свалено колело е по-лесно.
        Иди на колодрума, търси Таньо, Асен Мерца, най-най добрите са.

        Коментар


        • #5
          Ако не ти е разцентрована каплата можеш просто да го притегнеш,но не с клещи!!!Периодично се притягат спиците,ако всеки път трябва да ходиш при майстора,къде ще му излезе края...
          Мног лесно можеш всеки път да проверяваш спиците да ли са натегнати и да оправяш разхлабените,но най-добре първо иди при майстора дфа я центрова и да ти каже как о колко да го натягаш.
          Скоро научих,че спиците(на кросовите мотоциклети) се стягат с 0.7кг/м
          К. Кулев

          Коментар


          • #6
            не се коси чак толкова
            по принцип спиците се натягат почти след всяко каране
            натегни ги леко тези дето са хлабави и тва е

            сега много хора ще ме критикуват и ще кажат че има правила да се натягат всички през една през 8 или през 11
            да така е знам ги тезе правила но и като си ги натегне леко момчето тези дето са се разхлабили нищо толкова фатално няма да стане

            а иначе от такива -редовни и системни пренатягания съм виждал доста сцепени обръчи особенно зимата като стане студено имах на един мотор в студа 21 цепнатини се появиха на обръча зимата точно щото някой преди тва се бе престаравал

            както и да е натягай си хлабавите спици-разбира се не прекалено а ако вземе да се разцентрова каплата което така или иначе ще се случи макар че може и да не е много скоро та ако много се разцентрова след време я занеси на някой да ти я преплете макар че тя до там стигне ли и обръча най вероятно ще е за смяна че сигурно ще е разкривен целия от удари за да се стигне до там че да го усещаш толкова много
            както и да е не се коси ами си понатегни спиците и тези разхлабените и всички други които ти се сторят хлабави обща взето гледай единия път да натегнеш тези които отиват на ляво а с втория кръг тези на дясно през една поне и това си о прави от време на време ги поглеждай
            иначе самото центроване граничи с изкуството ако се прави както трябва и не може толкоз лесно да се опише с думи иска и точно око и каплата да е свалена и гумата и да е поставена на ос която да я въртиш край накакъв орентир
            ама айде да не изпадаме в подробности натягай ги тез спици и тва е
            бива да си купиш и един ключ за натягане а не с клещите щото и без тва ще ти трябва и за в бъдеще а не е никак скъп

            Коментар


            • #7
              Хубаво е да имаш под ръка и роял или най-добре арфа , та като ги натягаш да ги почукваш и да сравняваш тона.
              Аз ги натягам до Hb (си бемол) - лятото и F# (фа диез) - зимата
              Ендурото и сексът не са шега работа !
              -------------
              Животът се измерва с броят на издишванията !

              http://sixdayscrazyjob.com
              http://crazy-job.com

              Коментар


              • #8
                Ами ако няма музикално образование момчето, трябва да си търси пианистка с бял роял да почуква...
                Живей за всеки дъх!

                Коментар


                • #9
                  Мерси за съветите!Сега ако кажете и откъде да си купя този ключ,защото намерих такъв в един каталог,но струваше 25лв.
                  EXTREME

                  Коментар


                  • #10
                    Вземаш шублера, премерваш квадратчето на тая гайка, купуваш и просто дебело гаечно ключе.

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от Стефан
                      Вземаш шублера, премерваш квадратчето на тая гайка, купуваш и просто дебело гаечно ключе.

                      е при теб кой номер е?
                      EXTREME

                      Коментар


                      • #12
                        Никой, аз нямам мотоциклет. Велосипедните май бяха 5,5, мотоциклетните ще са сигурно 7. Или 8, нещо от тоя порядък.

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от Стефан
                          Никой, аз нямам мотоциклет. Велосипедните май бяха 5,5, мотоциклетните ще са сигурно 7. Или 8, нещо от тоя порядък.
                          7 - пона на Кавазаки КДХ беше толкова, въпреки че не съм напълно сигурен понеже на няколко пъти "поправях" ключето с чука и пилата за да стане точния размер
                          Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                          Коментар


                          • #14
                            Да, тунинговите ключове винаги са по-правилни!))

                            Коментар


                            • #15
                              ключа е N6,цената му е 1,50 лв.Добрече не си взех оригинален за 25 лв.
                              EXTREME

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X