Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане за задния амортисьор на Yamaha WR400f

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: питане за Yamaha WR400f

    Ако пружината е за 70 кг а ти си 90 колкото и да натягаш оправия няма. потъването на мотора без теб (SAG) трябва да е около 20-30 мм, а като седнеш на мотора около 80-100 мм ако не ме лъже паметта.
    Ако сегашната ти пружина не ти пасва на килограмите трябва да я смениш с друга.
    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

    Коментар


    • #17
      До: питане за Yamaha WR400f

      Не си играй много с натягането на пружината. Има си специлни ключове за това. Ако я повредиш ще се бръкнеш много яко в джоба. Пружината не е само мястото за реглаж. Самият амортисьор се регулира от горе и от долу. Т.е. скорост на свиване и скорост на разпускане. Както ти казаха поразчети се как да регулираш системата. Пружината се регулира само при измерване на свиването от свободно състояние до напълно натоварено от твоето тегло. След това избери място на бубунки и минавай през тях и определи как ти отскача мотора от тях. Ако подскача повече от допустимото врътваш горният реглажен винт на ляво едно кликване или ако е много меко едно кликване на дясно и пак пробваш докато си доволен, след което обръщаш внимание на как ти връща пружината и започваш да действаш с винтчето което е отдолу на амортисьора по същият начин. Долу регулираш скоростта с която ти се разгъва амортисьора т.е може да те изхвърля (катапултира) много или не с разгъва с достатъчна скорост за да поеме следващата бубуна.. Винтчетата са месингови, жълти на цвят и може да имат капачки. Начина по който съм ти обяснил отгоре е като за разговор на селска вечеринка, затова прочети темите за това.
      Може да ти отнеме много време ако не си знаеш стила на каране, къде караш и не познаваш моторите. Това е нормално. 90% от каращите не знаят и им го прави някой друг.

      Коментар


      • #18
        До: питане за Yamaha WR400f

        Мисля че за една разхдка не е нужно да се затормозява толкова.А и не мисля че на различните терени ще мине със една и съща настройка така че според мен не е нужно да го разбъзиква че после ще му е винаги нед както трябва.Това го казвам от личен опит.
        [IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]

        Коментар


        • #19
          До: питане за Yamaha WR400f

          Първоначално публикуван от ianko Преглед на мнение
          Мисля че за една разхдка не е нужно да се затормозява толкова.А и не мисля че на различните терени ще мине със една и съща настройка така че според мен не е нужно да го разбъзиква че после ще му е винаги нед както трябва.Това го казвам от личен опит.
          Абсолютно си прав. Затова казах, че ще му отнеме много време докато се намерят средните настройки. Ако си про, тогава при всеки терен правиш различни настройки. Просто трябва да си намери оптималната настройка. Повечето ездачи въобще и не се занимават с такива настройки, а те се настройват по мотора.

          Коментар


          • #20
            До: питане за Yamaha WR400f

            Така мисля и аз че е най-добре да се настройш ти по мотора,защото почваш да си мислиш:преди беше по-добре и въртиш докато не развалиш нещо.Аз със настройката на лоста за задната спирачка що ядове събирам не е истина,понах да я дигам- свалям и все не ми е удобно затова е по-добре човек да не пипа много.Другия начин е някой дето разбира да ти го оправи и да свикваш.
            [IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]

            Коментар


            • #21
              До: питане за Yamaha WR400f

              Абе настройка по мотора настройка, ама всяко нещо си има граници. Айде карай мотор без ребаунд, пък след това се настройвай по него. Окачването е много важно и повечето мотори от завода излизат с ужасни настройки, да не говорим че старите мотори са със окачване което не работи както трябва и на много от тях не е правена профилактика с години. Изчистете си амортисьорите, сложете ново масло, сменете пружините ако са улегнали или не са за вашите килограми, покарайте малко и си донастройте компресията и ребаунда и после пак ще говорим.
              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

              Коментар


              • #22
                До: питане за Yamaha WR400f

                Краси съгласен съм напълно със теб,но да се донагласи трябва да знаеш точно какво искаш да е.За мен си казвам че не мога да направа разлика ако нее много голема,а мисля че има и други такива.
                [IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]

                Коментар


                • #23
                  До: Питане за задния амортисьор на Yamaha WR400f

                  Относно твърдостта на пружината на задния амортисьор спрямо килограмите на човека,някой знае ли в какъв диапазон от килограми отговаря дадена пружина...някой беше писал, че всяка пружина е маркирана с точка в долния край на пружината и според цвета на точката се определя твърдостта...сега немога да намеря този пост и ако някой знае моля да помогне...
                  например:
                  аз съм 75кг.а пружината ми е маркирана с черна точка...дали е подходяща за моите килограми?

                  Коментар


                  • #24
                    До: Питане за задния амортисьор на Yamaha WR400f

                    С колко сантиметра ти кляка мотора след като седнеш на него?
                    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                    Коментар


                    • #25
                      До: Питане за задния амортисьор на Yamaha WR400f

                      При всички оф роуд мотоциклети -независимо дали са японски или европеиски е заложено средно статистически килокграми на ездача(състезателя) а те са 75-85кг .

                      Коментар


                      • #26
                        До: Питане за задния амортисьор на Yamaha WR400f

                        Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                        С колко сантиметра ти кляка мотора след като седнеш на него?
                        ... ами още не съм го мерил щото съм разглобил всичко за обслужване...иначе трябва да е около 10см. нали така?

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X