Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за пиньоните на ямаха хт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: въпрос за пиньоните на ямаха хт

    Слави,ти вече се ебаваш,не намесвай други мотори.Смяната на задния пинйон с няколко зъба 2,3 или 4 не оказва толкова влияние ,ако не знаеш.Виж смяната на предния с 1 зъб оказва.Но това не го пише по интернет или по книгите,трябва опит и проби.

    Коментар


    • #17
      До: въпрос за пиньоните на ямаха хт

      Първоначално публикуван от asen_dp Преглед на мнение
      Смяната на задния пинйон с няколко зъба 2,3 или 4 не оказва толкова влияние ,ако не знаеш.Виж смяната на предния с 1 зъб оказва.
      Е не, това вече е уникално велико изказване!
      Асене първо са се появили книгите, инженерите и формулите, а чак после двигателите и мотоциклетите!
      Изобщо не ми е нужно да пробвам, след като знам (от формулите научени от книгите, от които четат и японските инженери), че предавателното отношение се променя еднакво (почти) ако увеличиш отпред с един зъб и ако увеличиш отзад с три зъба. Пак по същите формули мога да ти сметна с каква реална скорост се движи мотора при определени обороти на коляновия вал, на определена предавка (примерно 5-та скорост), след като са ми известни всички предавателни отношения от коляновия вал до задното колело (пише ги в мануала) и диаметъра на задната джанта с гумата, ама няма смисъл, щом отричаш книгите!
      Та ти уважаеми, лееекичко се изхвърли като писа че си вдигнал 170км/ч. с 15 на 50 пиньони на доминатор, а пък като добави че си карал на задна гума с втори човек отзад, направо бутна тополите и изби гаргите! То и аз съм виждал доминатор да вдига 180 ама оборотите бяха мноого в червеното а пиньоните 15 на 45! Та без да смятам, ей така само въз основа на опита си, мога да ти кажа, че за да вдигнеш 170 с 15 на 50 зъби ще ти трябват едни обороти дето и на оборотомера ги няма изписани, камо ли пък двигателя да успее да ги достигне в движение с товар!
      "Do not correct a fool, for he will hate you;
      Correct a wise man, for he will appreciate you."

      Коментар


      • #18
        До: въпрос за пиньоните на ямаха хт

        Доминатора,още се движи.И предполагам пак ще ги направи с 15/50 Както,ще ги направи и най издухания Доминатор,но не всяка Ямаха.
        Последно редактирано от asen_dp; 29-09-08, 19:49.

        Коментар


        • #19
          До: въпрос за пиньоните на ямаха хт

          тука се заформи некав спор , между хонда и ямаха , дали модераторите да не сменят заглавието на темата ? или да я преместят в раздела общи приказки ????

          Коментар


          • #20
            До: въпрос за пиньоните на ямаха хт

            Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
            Е не, това вече е уникално велико изказване!
            Асене първо са се появили книгите, инженерите и формулите, а чак после двигателите и мотоциклетите!
            Изобщо не ми е нужно да пробвам, след като знам (от формулите научени от книгите, от които четат и японските инженери), че предавателното отношение се променя еднакво (почти) ако увеличиш отпред с един зъб и ако увеличиш отзад с три зъба. Пак по същите формули мога да ти сметна с каква реална скорост се движи мотора при определени обороти на коляновия вал, на определена предавка (примерно 5-та скорост), след като са ми известни всички предавателни отношения от коляновия вал до задното колело (пише ги в мануала) и диаметъра на задната джанта с гумата, ама няма смисъл, щом отричаш книгите!
            Та ти уважаеми, лееекичко се изхвърли като писа че си вдигнал 170км/ч. с 15 на 50 пиньони на доминатор, а пък като добави че си карал на задна гума с втори човек отзад, направо бутна тополите и изби гаргите! То и аз съм виждал доминатор да вдига 180 ама оборотите бяха мноого в червеното а пиньоните 15 на 45! Та без да смятам, ей така само въз основа на опита си, мога да ти кажа, че за да вдигнеш 170 с 15 на 50 зъби ще ти трябват едни обороти дето и на оборотомера ги няма изписани, камо ли пък двигателя да успее да ги достигне в движение с товар!

            Объркал съм в бързината, червеното в цитата е грешка!
            Правилното е, че предавателното отношение се променя еднакво ако намалиш предния пиньон с един зъб, и ако увеличиш задния пиньон с три зъба!
            А модераторите могат даже направо да изтрият самохвалните постове на Асен и моите отговори, защото всичките тия постове не носят полза никуму, та няма защо да се отделят в отделна тема!
            "Do not correct a fool, for he will hate you;
            Correct a wise man, for he will appreciate you."

            Коментар


            • #21
              До: въпрос за пиньоните на ямаха хт

              Що бе, спорите си перфектно. Същността на темата не се променя - нали си говорите за зъбаци...
              М/у другото е факт, че като се прекали с много бързите пиньони максималната скорост пада, мотора става муден и т.н.
              А и с много бавни пак не си е работа...
              Въобще истината е, че идеални пиньони няма...
              Според трасето или пистата, или завоите по шосето си трябват различни настройки на предавателното число - това ако искаме да сме с перфектно поведение на мотора и гониме някакви секунди(с времето и стотни) на отсечка....
              Ама ако целта ни е обикновенно придвижване много много не се впрягайте... намерете баланса и започнете да спите спокойно...
              С две думи - Освободи напрежението!

              Коментар


              • #22
                До: въпрос за пиньоните на ямаха хт

                Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
                [COLOR=black]
                А модераторите могат даже направо да изтрият самохвалните постове на Асен и моите отговори, защото всичките тия постове не носят полза никуму, та няма защо да се отделят в отделна тема!
                Не виждам,кое е самохвално?Аз не съм се отричал от казаното,че Доминатор с15/50 вдига 170.А пък и не трябва да ти го доказвам на теб,предполагам,че и на Мишел Доминатора с оригиналните 15/47 вдига 180.

                Коментар


                • #23
                  До: въпрос за пиньоните на ямаха хт

                  Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
                  М/у другото е факт, че като се прекали с много бързите пиньони максималната скорост пада, мотора става муден и т.н.
                  А и с много бавни пак не си е работа...
                  Да, и в това всеки може да се убеди сам, даже и да няма изобщо мотор! Просто трябва да покара няколко минути колело със скорости. Веднага ще усети, че колкото повече намалява разликата в броя зъби между предния и задния венец, толкова по-леко се въртят педалите, но пък се налага да ги въртиш по-бързо! А колкото повече се увеличава разликата,с по-голямо усилие се налага да натиска педалите, но пък се движи по-бързо колелото!
                  Та и при мотора е така, ако много увеличиш задния пиньон (намалиш предния), на двигателя му е по-леко да завърти задното колело, но пък за да достигнеш някаква скорост, двигателя трябва да достигне по-високи обороти. В един момент, може да се окаже че двигателя не е способен да развърти чак такива обороти за достигане на определена скорост! Ако пък намалиш много задния пиньон (увеличиш предния), може да се окаже че мощността на двигателя не достига за развиване на определена скорост!
                  И други неща имат значение - височина на профила на задната гума, грапфера и. Няма смисъл да се слагат бързи пиньони при положение че се кара с високопрофилна таралежка, например. А също няма смисъл да се слагат бавни пиньони на мотор с гуми за асфалт (освен ако не се прави за стънт изпълнения)!
                  Изобщо съм на мнение че най-универсални са заводските пиньони! Всяка промяна води до подобряване на резултатите в една посока и влошаване в друга посока. Избора винаги се свежда до това дали да се предават по-големи обороти или по-голям въртящ момент към задното колело.
                  "Do not correct a fool, for he will hate you;
                  Correct a wise man, for he will appreciate you."

                  Коментар


                  • #24
                    До: въпрос за пиньоните на ямаха хт

                    от къде мога да намеря пиньони за вр 450ф
                    предни и задни

                    Коментар


                    • #25
                      До: Въпрос за пиньоните на ямаха хт

                      http://www.nhm-bg.com/
                      [B]VFR 800FI[/B] :wink: [B] AB(-)[/B]

                      Коментар


                      • #26
                        До: въпрос за пиньоните на ямаха хт

                        Първоначално публикуван от asen_dp Преглед на мнение
                        Не виждам,кое е самохвално?Аз не съм се отричал от казаното,че Доминатор с15/50 вдига 170.А пък и не трябва да ти го доказвам на теб,предполагам,че и на Мишел Доминатора с оригиналните 15/47 вдига 180.
                        Ето данни за максималната скорост при 6200 оборота на двигателя в различни комбинации преден/заден пиньон от сайта, който дадох в тема малко по-надолу:
                        Stock: 15/45 (front/rear)
                        Current:15/50 (front/rear)
                        Custom:15/47 (front/rear)
                        Доколкото си спомням червената зона на по- новите Доминатори започваше около 7200 оборота, т.е съотвeтстваща скорост с 15/50 пиньони, от порядъка на 155-160 км/ч. Mоментно издевателство над двигатела в диапазона 7700-7800 при която е постижима скорост 170 км/ч ,наистина е възможна дори и с 50 зъба заден пиньон, но при положение че оборотомера е разграфен до 8000 оборота, а скоростомера до 180 км/ч едва ли е разумно, но от любов към спорта да- струва ми се постижимо. Въпреки че лично аз на моя КЛР, обороти над 4500 много рядко развъртам, специално за мене считам че стил на каране надхвърлящ постоянно 4500-5000 на едноцилиндров четиритактов двигател особенно с по-голям обем му "разказва играта" в повечето от случаите, да не говориме за постоянни експерименти около и в червеното на оборотомера.
                        Прикачени файлове
                        Последно редактирано от Don Vito; 31-08-09, 02:35.
                        Hyundai Terracan 3.5 V6 4WD
                        Suzuki SV 1000S, BMW F650, Kawasaki KLR 600, Yamaha YZF 750R

                        Коментар


                        • #27
                          До: Въпрос за пиньоните на ямаха хт

                          На моя тт600р бях с 15/44 и в гората ми беше бърз.Сега съм с 13/50 и ми е перфектно.втора скорост ми идва като приди първа.Максималната скорост е 120км/ч

                          Коментар


                          • #28
                            От: Въпрос за пиньоните на ямаха хт

                            Хора, кажете от къде ще ми е най-изгодно да си купя преден и заден пиньон и верига за Ямаха ХТ 600Е

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X