Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Promax racing TWENTY suspension

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Promax racing TWENTY suspension

    Здраствайте , Хондата ми е купена от този клуб. До колкото разбрах се занимават с нещо като тунинг на окачването на състезателни мотори. Някой знае ли с какво точно се занимават и добри ли съм и частите ,понеже май цялото ми окачване е Промакс иначе лепенките на мотора много ме радват никъде не съм виждал такава хонда
    [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

  • #2
    До: Promax racing TWENTY suspension

    Явно никой не ги е чувал ,както и да е писах имейл на немците те ми отговориха казаха ми доста конкретни работи за машината ми ,едно от които е,че окачването е направено за 78 килограмов човек ,а аз съм 96 трябва ли да му променям настройката и въобще мога ли да го направя?
    [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

    Коментар


    • #3
      До: Promax racing TWENTY suspension

      Няма как да се знаят всичките фирмички на Запад които правят окачване. Щом е правено за 78кг, разликата е малко голяма, може да се наложи да сложиш по-твърди пружини, но първо си поиграй с реглажите. И то си поиграй само ако не си доволен от окачването. Първо покарай хондата както си я взел и виж дали имаш забележки по окачването.
      Издъних се на Тюринг теста

      Коментар


      • #4
        До: Promax racing TWENTY suspension

        Ами аз я покарах вече (7 ,8 резервоара) и на дупки и скокове(скокчета ) машината седи много добре ,като цяло вози доста твърдо но за сметка на това няма отскачене на неравностите. При мен по-скоро проблема е ,че това ми е първия крос и няма как да знам дали мотора стои достатъчно добре на трасето ,можеби трябва да тествам различни варианти и да преценя , но не ми се иска сам да бъзикам настройките че после кой ше ги оправя .....
        [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

        Коментар


        • #5
          До: Promax racing TWENTY suspension

          - Сложи едно О-съединение на ботуша. Или ластиче. В горнат част, лъскавата част на тръбата.
          - Излез да караш, мини в участък в който окачването не ти харесва.
          - Спри, и виж колко е слезнало ластичето надолу по тръбата. Това ще ти покаже до къде е потъвала предницата.

          Ако пружините ти са прекалено меки за теглото ти, при каране предницата ти ще е постоянно потънала, а при удари ще удря на дъно. ластичето ще ти покаже до къде е потъвала предницата.
          За мотора ефекта от такова каране ще е същия като за теб ако ти се наложи да тичаш полу клекнал - хем няма да има сила да върне предницата до горе, хем ще ти се вижда твърда. Предницата винаги е по-твърда в долната част на хода си. Тъй че парадоксално - предницата ще ти се вижда твърда заради меките пружини, понеже няма да работи в правилния диапазон.

          За задния амортисьор не знам. По принцип е важно да нагласиш статичното потъване преди да тръгнеш да караш, това е най-важното. Демек - колко потъва задницата на място, когато седнеш на мотора с пълно бойно снаряжение. Мисля че трябва да е около 90мм но може и да греша.
          Издъних се на Тюринг теста

          Коментар


          • #6
            До: Promax racing TWENTY suspension

            Благодарство за съвета , още в Петък ще го тествам. Само едно уточнение ако може : колко е нормално да потъва предницата и в никакъв случай на неравност ли не трябва да удря до долу ?
            [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

            Коментар


            • #7
              До: Promax racing TWENTY suspension

              На теория удряне на дъно трябва да се допуска само при приземяване от колосални скокове. И пак не е желателно. В прости бабуни в ендуро условия според мен не е редно.
              Издъних се на Тюринг теста

              Коментар


              • #8
                До: Promax racing TWENTY suspension

                Сега се прибирам от каране правих тестове два часа :на задна гума ,бабуни и един скок дето въобще не ми беше по силите и уменията ма извадих късмет при приземяването та амортисьорите въобще не стигат до дъно мотора си го усещам добре и мисля въобще да не го пипам за сега ,между другото след карането ги обезвъздуших :от задния излезна доста въздух а от предните едвам едвам ,нормално ли е или ?
                [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

                Коментар


                • #9
                  До: Promax racing TWENTY suspension

                  човеко луд ли си. Задния амортисьор не се пипа.
                  Тази бутилка е пълна с азот на 8 атмосфери. Сега върви някъде и я пълни обратно !!!
                  Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                  Коментар


                  • #10
                    До: Promax racing TWENTY suspension

                    Стига бе човек верно ли? съсипа ме ! Казаха ми че се обезвъздушава от там ! той мотора ми е на село са къде да търся азот. А такъв азот като за гумите на колите ли ? Предните и тях ли съм ги прецакал ?
                    [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

                    Коментар


                    • #11
                      До: Promax racing TWENTY suspension

                      Първоначално публикуван от borisgp Преглед на мнение
                      Стига бе човек верно ли? съсипа ме ! Казаха ми че се обезвъздушава от там ! той мотора ми е на село са къде да търся азот. А такъв азот като за гумите на колите ли ? Предните и тях ли съм ги прецакал ?
                      Ами който ти го е казал това нека сега ти го напълни с азот. Само предните се обезвъздушават.
                      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                      Коментар


                      • #12
                        До: Promax racing TWENTY suspension

                        А количеството азот дето ше го вкарам оказва ли някакво влияние на настройките или трябва да е фискирано на 8 атмосфери ? Как си прецаках мотора ц ц направо ше се хвърля от някъде
                        [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

                        Коментар


                        • #13
                          До: Promax racing TWENTY suspension

                          Между другото тоя пич дето ми даде съвета пред мен обезвъдуши едно кавазаки най вероятно е обезвъздушил и всички мотори наоколо! Точно след като изпусна налягането от амортисьора на кавазакито му се качих и викам леле колко е меко окачването в сравнение с моя ... е сега се качих и на моя ; вече и то е меко ! добре че си взех два почивни дни да покарам !
                          [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

                          Коментар


                          • #14
                            До: Promax racing TWENTY suspension

                            Убавец

                            помпи на 8 атмосфери и карай
                            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                            Коментар


                            • #15
                              До: Promax racing TWENTY suspension

                              Не е ли по-скоро 10 атмосфери на японските ?
                              Издъних се на Тюринг теста

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X