Онзи ден докато си ровех в мазето , намерих един пояс(за плаж).Като го загледах ми направи впечатление че е двукамерен и тогава ми хрумна една идея.Замислял ли се е някой (и пробвал ли е) , какво би се получило ако в една външна гума се сложат две вътрешни(естествено за вентила на втората трябва да се пробие дупка на каплата).По този начин се решава проблема с носенето , демонтажа и монтажа в гората(които винаги стават на най-неподходящото място и време).Когато се спука едната , просто се напомпва или донапомпва другата.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Две вътрешни гуми?
Свий
X
-
До: Две вътрешни гуми?
Не две вътрешни гуми, ами и само една да си е, ако има една гънчица останала при напомпването (да не се е изпънала добре вътрешната) и няма да ти изкара и 5 километра преди да се протрие по гънката! Случвало ми се е и то на МЗ-та, който изобщо не може да се сравнява по мощност с тия мотори! Тогава бях сложил твърде широка вътрешна в твърде тясна външна, съответно вътрешната не бе успяла да се изпъне по външната и се разцепи по всичките гънки за едно отиване до реката (около 6 км.)! Пък като са 2 вътрешните, остатъците от едната със сигурност няма да позволят на другата да прилепне добре по външната!"Do not correct a fool, for he will hate you;
Correct a wise man, for he will appreciate you."
Коментар
-
До: Две вътрешни гуми?
Да и на мен това ми мина през акъла-прещипване на гумата!Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!
"... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
Джон Кенеди
Коментар
-
До: Две вътрешни гуми?
Аз от една година карам с гума и половина.Просто над вътрешната ми слагат още една срязана на половина.Наистина има полза.Не помня кога за последно съм пукал гума.Може би има значение и това. че външните ги сменям като се износят на 1/3.
........................
Иван Маринов
CRF 250 X
Не шансът определя съдбата на човека,а изборът!
Коментар
-
До: Две вътрешни гуми?
Емо, имаш разчупено мислене, защо не си изпробваш идеята?
И аз виждам проблем само в протриването.
От друга страна - колко често се пука гума и защо?
Аз обичам леки мотори, може другите с по- тежките да са в друго положение, но:
При мене практиката показва 3 причини - гъзоръки гумаджии, евтина или мека гума.
Първото е ясно - при слагането ми я пукат, пък аз разбирам малко по- късно.
Евтина (некачествена) гума се пука с повод и без, няма какво да й търсим причината.
Последният вариант - когато ударя камък/ръб на скала с голяма скорост и вътрешната се прищипе в борда от външната. То не е пукане, ами направо си е цепене. Тук обаче гумата хич не ми е виновна.
Исках да кажа, че с качествени и добре напомпани гуми - няма ядове. Поне аз не съм имал. Следователно - втора вътрешна гума би ми била излишна. Но пък бих пробвал дори и само заради експеримента.
Коментар
-
До: Две вътрешни гуми?
Емо, имаш разчупено мислене, защо не си изпробваш идеята?
Причината е проста-мързел!Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!
"... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
Джон Кенеди
Коментар
-
До: Две вътрешни гуми?
-ти направо ме претрЕпа.
Жалко че няма човече , което гледа тъпо и се чеше по главата!
Колега , я ако обичаш го кажи на български!
Благодаря!Последно редактирано от ЕМО; 12-05-08, 20:46.Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!
"... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
Джон Кенеди
Коментар
-
До: Две вътрешни гуми?
Стефане, мотоциклетните гуми никой в България не ги балансира, поне на ендурата! Може и да има някой дето да балансира на пистовите, ама аз не съм виждал! Иначе имам някакви оловни тежести по спиците, явно предишния собственик италианец си е играл нещо!"Do not correct a fool, for he will hate you;
Correct a wise man, for he will appreciate you."
Коментар
-
До: Две вътрешни гуми?
Пу да ге у резило, даже не знаех че не ги балансирате
На меко гумите на джиповете се изпускат. Много. За да не се отлепят от джантите и да не се изхлузят, се слагат или бедлокове (стоманени дискове, които с десетки болтчета стискат ръба на гумата към гривна, заварена отвътре на джантата), или тайърлокове. Те пък са една малка вътрешна гума, която по диаметър не стига до периферията на външната гума, но много силно притиска бордовете и към джантата. Помпа се през втори вентил. Е, оказва се че има проблеми с материалите от които се прави. И бордовете на тая вътрешна гумичка уж специални, ама не издържат и се претриват веднага. В много по-благоприятни условия, от набутването на цели две гуми в една вътрешна.
Коментар
-
До: Две вътрешни гуми?
Май ще продължим да си носим щангите и лепенкитеИ аз също съм забелязал, че когато външната гума е нова, по-рядко се пука вътрешната.Обяснявам си го с това, че по-големия грайфер държи трънаците и пироните по-далече от гумата
0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
Суперскан България www.decbg.com
Машинно почистване на DPF/FAP филтър
Коментар
-
До: Две вътрешни гуми?
Аз пък когато спукам гума ползвам комшийките....докато направя кафето и съм готов...:lol:
Друго си е да те уважават комшийките НАЛИ...
Ха, аз до сега за друго ги ползвах комшийките, но Ванката ми даде добра идеяДа ми сменят гумите
Пия вино само по два повода: когато за вечеря има дивеч и когато няма.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар