Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Настройки на предното окачване според теглото на водача.

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Настройки на предното окачване според теглото на водача.

    Колеги , изчетох темата през пръсти , защото бързам , но от това което прочетох ми стана ясно , че за да направя на ДР-ра по-твърдо окачването , трябва да сменя пружините !?! Така ли е ? Също някаде срещнах , че може да се промени и налягането в амортесиорите , чрез маслото . Ако може някой да ми каже , какво точно да направя , за да ги направя малко по-твърди ще му бъда благодарен .

    П.П. Обещавам после да си прочета цялата тема
    http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO...%20EGOISTE.bmp

    Коментар


    • #47
      До: Настройки на предното окачване според теглото на водача.

      Първоначално публикуван от CECO_KANGOTO Преглед на мнение
      Колеги , изчетох темата през пръсти , защото бързам , но от това което прочетох ми стана ясно , че за да направя на ДР-ра по-твърдо окачването , трябва да сменя пружините !?! Така ли е ? Също някаде срещнах , че може да се промени и налягането в амортесиорите , чрез маслото . Ако може някой да ми каже , какво точно да направя , за да ги направя малко по-твърди ще му бъда благодарен .

      П.П. Обещавам после да си прочета цялата тема
      Тоя ДР няма ли винт поне за твърдост(компрешън)?
      От долу на коловете поглеждал ли си?
      С количеството масло също става - 10тина милилитра на кол оказват огромно значение на твърдоста.

      А по принцип е най-добре да се сложат пружини за твойте кила и тогава да се започне с настройките...

      Коментар


      • #48
        До: Настройки на предното окачване според теглото на водача.

        Тук скоро не е писано!Дли на някой ще му се пише!?Мотора е wr450,08г,водача(аз)-63кг.Усештам го твърд-предница и задница,а ме е страх да му разбазикам заводските настроики!Как мислите,ще стане ли само с реглаж или ще трябва да се сменят пружините?Поздрави!!!

        Коментар


        • #49
          До: Настройки на предното окачване според теглото на водача.

          Задължително пружини !!! с 0.3-0.4 единици по-меки.
          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

          Коментар


          • #50
            До: Настройки на предното окачване според теглото на водача.

            благодаря за отговора,но ако искам да пробвам да го отпусна от реглажа какво ще ме посьветваш-кьде колко да мрьдна!?

            Коментар


            • #51
              До: Настройки на предното окачване според теглото на водача.

              Първоначално публикуван от vladokr1 Преглед на мнение
              благодаря за отговора,но ако искам да пробвам да го отпусна от реглажа какво ще ме посьветваш-кьде колко да мрьдна!?
              Айде преди да почнете с детските въпроси малко преди това да почетете из форума - ПИСАНО Е С ТОНОВЕ!

              Ти искаш някой да ти драсне два реда и да станеш факир на окачването и настройките ли?!
              Няма бате! То така ако ставаше, аз вече да бях световен шампион!

              Коментар


              • #52
                До: Настройки на предното окачване според теглото на водача.

                Може би си пробвал по този начин да станеш световен шампион,но аз не мисля да си вадя хляба с това или да ставам факир!Сигурно несьм прочел всичко писано по темата,но от това което четох останах с впечетление,че има не малко противоречива информация и различни мнения и понеже човека ми се стори добронамерен се получи този голям проблем и опита ми за световен шампион!
                Последно редактирано от vladokr1; 13-04-09, 15:54.

                Коментар


                • #53
                  До: Настройки на предното окачване според теглото на водача.

                  Първоначално публикуван от vladokr1 Преглед на мнение
                  благодаря за отговора,но ако искам да пробвам да го отпусна от реглажа какво ще ме посьветваш-кьде колко да мрьдна!?
                  Ако вместо да пишеш, беше седнал да прочетеш например това - Настройка на окачването (статия от О`линс)
                  можеше вече и да си научил нещо по въпроса ти по-горе.

                  Коментар


                  • #54
                    До: Настройки на предното окачване според теглото на водача.

                    Момчета,това си е цяло изкуство и няма стандартен шаблон по който да се действа.Има наистина доста противоречиви мнения,но всеки може да прецени сам какво може да му е от полза.Нали затова е форума всеки да си даде мнението и на базата на това да се вземе най-удачното решение.Според мен най-важни са килограмите и стилът на каране на моториста.Аз по принцип съм привърженик на скоростното ендуро с елементи на крос (както каза Краси) и съм регулирал окачването на ВР-а малко по-твърдо от заводските настройки(не е много малко де),а така мотора стана доста по устойчив при този вид каране (на мен си ми харесва).Пружини несъм сменял,но аз съм 83кг,и мисля,че няма нужда.Освен това амортисьорите (особенно задния) имат такъв голям диапазон от възможности за настройки,че не вярвам да има някой,който да неможе да открие подходящите за него (иска се човек малко повече да се позанимава).Разбира се ако са сложени подходящите пружини.Май по важното е да се уточни кой винт на какво влияе и според мен първо от там трябва да се започне.Аз тези работи съм ги чел от мануала на ВР-а,но са на английски и превода ми е на "разбираем за мене стил" и няма да го публикувам в този вид.Затова ако някой има възможност да го обясни както си трябва нека го направи,за да се изясни на тези който не са запознати.Аз май се поувлякох,затова от мен толкова за сега. Поздрави на всички и да не забравяме,че сезона започва!!!
                    Последно редактирано от NTTonev; 16-04-09, 21:35.
                    http://www.stairwaytoglory.com/en/

                    Коментар


                    • #55
                      До: Настройки на предното окачване според теглото на водача.

                      При различните модели, винтовете за събиране и връщане са различни.
                      На едни отдолу е събиране, отгоре връщане на други обратно.
                      За това е добре всеки първо да си прочете ръководството, да си огледа мотора, да се запознае нагледно с нещата, след това да попрочете някоя статийка за реглаж на окачването - ПИСАНА ОТ ПРОФЕСИОНАЛИСТИ и тогава да вземе да си поиграе малко с винтовете.
                      И ако е карач, и ако е технически грамотен, може да докара горе-долу едни прилични стойности като за любителско каране.
                      Това е.
                      А тука да си пишем врътни две напред, три назад е меко казано несериозно.

                      Иначе ако питате мене - направете си стойностите по заводско предписание и вземете наблегнете повече на карането.

                      Коментар


                      • #56
                        До: Настройки на предното окачване според теглото на водача.

                        Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
                        При различните модели, винтовете за събиране и връщане са различни.
                        На едни отдолу е събиране, отгоре връщане на други обратно.
                        За това е добре всеки първо да си прочете ръководството, да си огледа мотора, да се запознае нагледно с нещата, след това да попрочете някоя статийка за реглаж на окачването - ПИСАНА ОТ ПРОФЕСИОНАЛИСТИ и тогава да вземе да си поиграе малко с винтовете.
                        И ако е карач, и ако е технически грамотен, може да докара горе-долу едни прилични стойности като за любителско каране.
                        Това е.
                        А тука да си пишем врътни две напред, три назад е меко казано несериозно.

                        Иначе ако питате мене - направете си стойностите по заводско предписание и вземете наблегнете повече на карането.
                        Напълно съм съгласен! И ето пак всичко опира до яяяяяякото каране,за да започне човек да си усеща мотора и чак тогава до настройките. Разбира се ако знае от къде и как да ги мръдне.
                        http://www.stairwaytoglory.com/en/

                        Коментар


                        • #57
                          До: Настройки на предното окачване според теглото на водача.

                          Разбира се ако знае от къде и как да ги мръдне
                          Koлеги, изчетох цялата тема, изчетох и инструкциите на олинс...От това ми стана ясно, че предницата ми е много твърда.....Мотора е ктм 400 ехц...Едва вчера видях, че освен врътките на горния край на амортисьора има стрелкичка с + и - най-отдолу на кола. Молбата ми е някой, който е по в час с въпросната марка "колело" или има инфо за ръководство да даде съвет, как става настойката, че малко да я омекотя тая пущина Благодаря ви предварително.

                          Коментар


                          • #58
                            До: Настройки на предното окачване според теглото на водача.

                            При мен кола и отгоре и отдолу е на пълно завиване и 6 стъпки отвиване....така го взех така си го и карам,понякога само го правя по мек или когато скачам от "могилата" го правя по твърд....нека и други напишат как са им оригиналните настройки/на закупени нови мотори/,така поне хора доближаващи се до килограмите /както аз съм 75-78кг/ и имат мотор втора-трета употреба могат да си ги възтановят и да дават яка газ

                            Коментар


                            • #59
                              До: Настройки на предното окачване според теглото на водача.

                              Отдолу на кола на ктм-а има една гумена тапа, тя ли трябва да се махне, за да се отвива/завива нещото, под тапата?

                              Коментар


                              • #60
                                До: Настройки на предното окачване според теглото на водача.

                                трябвя: под нея е винта за компресията....ако искаш по-меко (което за КТМ не значи много) въртиш към -....отгоре е винта за ребаунда.....и от тук може да си докараш малко "мекота" като завъртиш към +....(предницата ще се връща по-бавно,но това зависи конкретно от терена , типа на препятствията и скоростта на движение-може и да ти навреди-например предницата стой по-ниско и мотора завива повече от необходимото, при близко разположени "бабуни" окачването не може да смогне и се получава т.нар "пакинг"...при интензивно спиране с предна спирачка задницата не е "залепена" хубаво за терена и не спира добре или не "държи" в завоя,според зависи, както казах)
                                Нека не забравяме за простото нещо, наречено баланс: Не може да се говори САМО за предница и САМО за амортисьор-и двете са монтирани на същата рама, на която е и нашия чувствителен уред-задника
                                Характеристиката на амортисьора до голяма степен определя поведението на предницата....


                                За твоя случай има изписано много, макар и не тук и честно казано: не вярвам да се случи чудо само с 3-4 врътки насам-натам (което твърдение може и да е грешно)
                                A stupid man's report of what a clever man says is never accurate because he unconsciously translates what he hears into something he can understand

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X