Днес понеже останах без работа и реших да си намеря такава.
Като няма да си продавам мотора, да си го тунинговам малко!!!
Повечето японски мотори си излизат от завода с такива капачки,обаче нашите европейци решили че са по умни от япончетата и олекотили мотора с има няма 50 грама.
Предназначението е да пазят семерингите и лагерите от кал и съответно при измиване с водоструйка да предотвратят обратното навлизане на вода в лагерите.
Смятам че по този начин ще се увеличи доста живота на легерите.
Разглобих каплата и при майстор-стругаря!

Дидо се зае със струга,много е печен!Обаче като направи моите почва за него.

Мерим, сваляме,пробваме,центроваме и резултата е добър.

Това е мисля полиамид който е доста скъп.Не е нужно,но ние такова имахме.Може да се ползва всякакъв вид твърда пластмаса.

Прави се малка засечка на алуминиевата втулка.

Ето ги готови за предната капла.


И капличката в готов вид.

Искам да поясня че тази операция я правя за да предпазя лагерите,и проблема не е че лагерите се сменят а че, при многократното избиване и набиване на лагери в алуминиевата главина тя просто пада от размер и отива на болкука.
Всички знаем колко струва главина и колко неприятности може да си спести чковек с малко пластмаса.
Дано съм ви бил полезен!!!
Като няма да си продавам мотора, да си го тунинговам малко!!!
Повечето японски мотори си излизат от завода с такива капачки,обаче нашите европейци решили че са по умни от япончетата и олекотили мотора с има няма 50 грама.
Предназначението е да пазят семерингите и лагерите от кал и съответно при измиване с водоструйка да предотвратят обратното навлизане на вода в лагерите.
Смятам че по този начин ще се увеличи доста живота на легерите.
Разглобих каплата и при майстор-стругаря!

Дидо се зае със струга,много е печен!Обаче като направи моите почва за него.

Мерим, сваляме,пробваме,центроваме и резултата е добър.

Това е мисля полиамид който е доста скъп.Не е нужно,но ние такова имахме.Може да се ползва всякакъв вид твърда пластмаса.

Прави се малка засечка на алуминиевата втулка.

Ето ги готови за предната капла.


И капличката в готов вид.

Искам да поясня че тази операция я правя за да предпазя лагерите,и проблема не е че лагерите се сменят а че, при многократното избиване и набиване на лагери в алуминиевата главина тя просто пада от размер и отива на болкука.
Всички знаем колко струва главина и колко неприятности може да си спести чковек с малко пластмаса.
Дано съм ви бил полезен!!!
Коментар