Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как се стяга глава?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Как се стяга глава?

    Знам че главата трябва да се стяга с динамометричен ключ ,но ще бъде ли фатално ако я стегна по ''обикновеният'' начин?

  • #2
    Не! Стягай на кръст постепенно и не се притеснявай. След около 500 км е препоръчително да я притегнеш пак.

    Коментар


    • #3
      Палиш достига се температурния режим като изтине стягаш това с километрите е отживелица.

      Коментар


      • #4
        Ясно ама това с престягането за колите става без проблем,но на мотора за да отворя главата смъквам двигателя на земята.И още:мотора няма капак на главата,тоест има но нее като на кола.В самият капак лагерува коляновият вал така че едно отваряне за престягане коства много.Задалжително ли е престягането?

        Коментар


        • #5
          Порови се из нет-а и си дръпни service manual-а отнякъде,за всеки модел има специфични торкове и си е обяснено в какъв порядък се стяга главата.Без динамометричен ключ не пробвай,все ще намериш отнякъде
          offroad фен
          1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
          TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от AICBERG Преглед на мнение
            Ясно ама това с престягането за колите става без проблем,но на мотора за да отворя главата смъквам двигателя на земята.И още:мотора няма капак на главата,тоест има но нее като на кола.В самият капак лагерува коляновият вал така че едно отваряне за престягане коства много.Задалжително ли е престягането?
            Ако няма някакви законтрящи елементи е много желателно ...

            Първоначално публикуван от Гълъбин Преглед на мнение
            Порови се из нет-а и си дръпни service manual-а отнякъде,за всеки модел има специфични торкове и си е обяснено в какъв порядък се стяга главата.Без динамометричен ключ не пробвай,все ще намериш отнякъде
            Съгласен на 100% особено щом и валове играят там... Ако си от Сф и не може да намериш от другаде може да ти намеря един - руски е и не е прецизен, ама пак е по-добре от чука...
            Път без препятствия обикновено не води до никъде.

            Коментар


            • #7
              капак на главата в които лагерува коляновият вал ,моля не говорете глупусти има хора тук които знаем как изглежда един мотоциклитен двигател

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от AICBERG Преглед на мнение
                Ясно ама това с престягането за колите става без проблем,но на мотора за да отворя главата смъквам двигателя на земята.И още:мотора няма капак на главата,тоест има но нее като на кола.В самият капак лагерува коляновият вал така че едно отваряне за престягане коства много.Задалжително ли е престягането?
                Колега,в главата се намира разпределителния вал а не коленовия. стягай я така и не и се притеснявай,няма нужда от пристягане.Успех

                Коментар


                • #9
                  Става дума за разпределителният вал.Грешката е моя направо съм се зомбирал с тези ремонти)

                  Коментар


                  • #10
                    Брей много сте критични и остроумни, ама никой не се сети че момчето иска да каже разпределителен вместо колянов вал

                    Коментар


                    • #11
                      ..не бе това е нов вид двигател със срещуположно работещи бутала за това има колянов вал и в главата ..
                      между другото има такива концепцуални двигатели май до колкото помня

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от AICBERG Преглед на мнение
                        Знам че главата трябва да се стяга с динамометричен ключ ,но ще бъде ли фатално ако я стегна по ''обикновеният'' начин?
                        Да не забравиш да изчистиш отворите на цилиндьра(резбите).За да не спукаш цилиндьра.Успех

                        Коментар


                        • #13
                          Резбите на болтовете и шпилките мажат ли се с нещо(силикон лепило или нещо подобно)?

                          Коментар


                          • #14
                            Не се мажат с нищо,само ги изчисти хубаво

                            Коментар


                            • #15
                              При основните ремонти подробтостите са много важни моментите за стягане при колянов вал и при разпределителен имат огромни разлики , а когато човек не знае с колко кила се стягат нещата е добре да се допита до някои с повече опит които дори и да не знае кое с колко кила се стягя да има представа или усет кога ще изтърве резбата или ще се скъса шпилката . Много е неприятно когато ми се налага да работя след човек които е превъртял резбите на почти всички болтчета като на старото ми сузуки например , аиде и мислете докато работите

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X