Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Етерът" има ли приложение при мотоциклетите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: "Етерът" има ли приложение при мотоциклетите

    Етер има за бензинови и дизелови двигатели и само за дизелови . В течно състояние се ползва эа микро 2-тактови двигатели за авио,авто и корабо модели , тези двигатели нямат свещ или дюза. Горивото е смес от газ , етер и рициново масло. Моторите за писта ползваха смес от метанол и рициново масло.
    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

    Коментар


    • #17
      До: "Етерът" има ли приложение при мотоциклетите

      Етера става за по-лесно запалване за дизел,като вероятността да се потроши мотора,ако малко се прекали е огромна-казвам го от личен опит!За бензинов мотор надали ще има какъвто и да е ефект.
      Рициновото масло не смазва по-добре(дори напротив),а просто само то се разтваря добре в етера.Възможно е да останете с впечатление,че мотора работи по-добре(по-тихо) с него,защото е много гъсто,но в никакъв случай не го използвайте-авиомоделните двигателчета нямат много общо с вашите мотори,а и ресурса им е от 2 до 30 часа!За информация-в дизеловите двутактови авиомоторчета нормалната смес е по 33% етер,газ за горене(или керосин)и рициново масло.За състезания маслото е 20%,етера-30% и керосин 50%.
      Който все пак иска да си прави опити рициново масло и етер(с познат аптекар)може да купи от аптеките.Етера никога няма да се самозапали при нормални условия-само внимавайте да не вдишвате много-много от него,особенно,ако нямате закалка!
      много автомати-слаби резултати!

      Коментар


      • #18
        До: "Етерът" има ли приложение при мотоциклетите

        Доколкото съм запознат с тези спрейове, те са предназначени за запалване на поизносени двигатели в големите студове. Мотора в студа под нулата за какво ти е да го палиш?
        Ако трудното палене се дължи на прекалено бедна смес от карбуратора, тогава със същия успех вместо етер може да си пръснеш бензин.
        Някой е споменал и за рициновото масло, че не смазвало добре. Тогава защо ли го слагаха в сместа с която караха на световното по мотокрос? Проблема е, че дава нагари.
        2010 CRF 250 R

        Коментар


        • #19
          До: "Етерът" има ли приложение при мотоциклетите

          За въпросният етер.
          Един приятел на баща ми разказва за комбайната си (Нива)
          - Пръснахме етера (въпросните вълшебни спрейове)и въртим стартера.
          - И кво стана?
          -Изведнъж бум-бам стартерът започна върти много леко. Сваляме картерът- коляновият вал-скъсан.
          Така че, според мен не е много безопасно използването на такива спреьове.
          Кольо Динев

          Коментар


          • #20
            До: "Етерът" има ли приложение при мотоциклетите

            Така е при дизел с много цилиндри..... Първо защото дизела разчита на самозапалване на горивната смес от високата компресия а не от свещ. Второ защото най- вероятно докато един два цилиндъра са дръпнали да палят правилно , други едн два са се възпламенили много преди ГМТ и са "ритнали" наобратно. Е при едноцилиндров бензинов двигател най-опасното от всичките тези неща е , че може да "върне" манивелата и да те срита яко. Затова - палене с манивела - само с истински ботуши.

            Аз съм си изработил навика да ритам , като захващам манивелата в сгъвката на пръстите на крака. Така като "върне" се изплъзва и минава покрай крака - без особени последствия.
            0888932647

            Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

            Коментар


            • #21
              До: "Етерът" има ли приложение при мотоциклетите

              Мотоциклетните двигатели са с висока степен на сгъстяване , някои достигат до 13,5 към 1 , това е разликата в обема между д.м.т. и г.м.т. . Затова етерът може да доведе до детонация и завъртане на вала в обратна посока , което да доведе до късане на веригата , защото оптегача не действа правилно в тази посока. Ако се ползва , трябва да се внимава.
              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

              Коментар


              • #22
                До: "Етерът" има ли приложение при мотоциклетите

                Навремето,когато имаше криза за бензин(беше с купони) и се караше с всичко,което може да гори:АМВ,газ нафта и т.н.,та ми беше попаднал 0.5л етер.Пробвах го на едно Балканче в комбинация с рициново масло.Вървеше яко ,но само около 400м и пръсна буталото.Остатъка в резервоара го разредих с бензин и нещо от горе посочените горива(не си спомням точно скакво)и нямаше проблеми.
                Когато няма друг изход- използвай централния вход!

                Коментар


                • #23
                  До: "Етерът" има ли приложение при мотоциклетите

                  Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                  Мотоциклетните двигатели са с висока степен на сгъстяване , някои достигат до 13,5 към 1 , това е разликата в обема между д.м.т. и г.м.т. . Затова етерът може да доведе до детонация и завъртане на вала в обратна посока , което да доведе до късане на веригата , защото оптегача не действа правилно в тази посока. Ако се ползва , трябва да се внимава.

                  Ако мотора има компресия 13 няма начин да не запали с бензин. Тук коментирахме отрудените машини. А пък дизел с такава компресия си е умрял отдавна.....

                  Едно уточнение - компресията е съотношението между обема на цилиндъра в ДМТ и горивната камера в ГМТ при идеални сегменти и други условия.
                  0888932647

                  Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                  Коментар


                  • #24
                    До: "Етерът" има ли приложение при мотоциклетите

                    Степента на сгъстяване не се влияе от износването , тя се получава като се раздели обема в д.м.т. с обема в г.м.т. Примерно: 500к.см. делено на 50к.см. , получава се 10 към 1 . Може да се промени с шлайфане на главата или да се намали с по-дебела гарнитура. Компресията се измерва в барове и се влияе от износването. Какво искам да кажа: Ако един двигател засмуче 500к.см. горивна смес примесена с голямо количество етер и започне сгъстяване , сместа ще се възпламени преди подаването на искра , което значи детонация с последствия които съм написал.
                    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                    Коментар


                    • #25
                      До: "Етерът" има ли приложение при мотоциклетите

                      Прогностика и евристика колега. А опита показва /поне при мен/ , че прилично износените като за България - Хонда XR250, Ямаха ТТ600 , Ямаха Тенере 660 , Кавазаки KLX 650 , които съм притежавал , както и доста други , които не са били мои собствени не са ми детонирали в ръцете /краката/.

                      Пак потарям и подчертавам дебело.
                      Манивела се рита само с качествен ботуш на крака!

                      Особено важно е да се спазва това правило , ако сте си правили експрименти с горината смес!
                      0888932647

                      Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                      Коментар


                      • #26
                        До: "Етерът" има ли приложение при мотоциклетите

                        заминават сегментите от тези спейове приятели, от личен опит ви го казвам ))

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X