Има едни спрейчета с различни имена , за по-лесно палене. Съдържат етер май. С тях става лесничко.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
"Етерът" има ли приложение при мотоциклетите
Свий
X
-
До: XR мания - 400/440сс
Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнениеИма едни спрейчета с различни имена , за по-лесно палене. Съдържат етер май. С тях става лесничко.
За ХР-а-ако е добре регулиран карба , мотора пали лесно(на второ,трето ритане).Наистина има някои чалъми , но те важат за всички мотори с манивела.Основното при Хр-а е да се подаде малко газ(на 5-10%) и масура да се държи през цялото време докато позагрее мотора(иначе гасне).Последно редактирано от Жоро Донечки; 13-01-10, 09:06.Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!
"... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
Джон Кенеди
-
До: XR мания - 400/440сс
Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнениеМоите уважения към Жоро Нешев,но за тоя спрей не си го и помисляйте-ще си изпочупите краката.Етера се самозапалва при 28град,което значи че в цилиндъра ще гръмне много,много преди ГМТ-сиреч манивелата ще ви набие такъв шут , че не ми се мисли(за дизелови автомобили става,но за мотор...).
Още веднага да кажа , че Емо по принцип е прав. Но отчаянието и мъката понякога водят до самоубийствени решения. Едно от тях преди време беше да пробвам и със спрей. Е краката са ми здрави. Не съм съвсем сигурен дали тези спрейчета съдържат точно етер.
Впрочем Емо едно време са ми казвали , че машините на състезанията по спидуей вървят на етер и рициново масло...... Мисълта ми е , че дявола не е толкова черен. Пламната температура на течните горива е отделна много голяма тема. Поработвал съм в тази сфера през деветдесетте години на 20ти век и имам някакви знания. Казвам го за да ти обясня , че етера не се самозапалва при 28градуса и нормално атмосферно налягане. От там нататък има значение степента на сгъстяване на двигателя , но пък Хонда по принцип не произвежда двигатели с голяма компресия. Фирмена политика. Още чичко Соичиро им е наредил да гонят високи обороти и те нали са си изпълнителни.....
За да не се завързва безмислен спор , ще кажа само още това , че при мотор с манивела , минава време от момента на впръскване на спрея до момента на ритане на манивелата. За това време една голяма част се е изпарила , но остава мъничко количество , което пема искрата и дообогатява горивната смес точно когато камерата е най-студена.
Обосновах ли си твърдението достатъчно добре теоритично?0888932647
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
Коментар
-
До: XR мания - 400/440сс
Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение...че етера не се самозапалва при 28градуса и нормално атмосферно налягане...(може би си спомняш за малайската запалка.....мале какви простотии помня
),но сигурно си прав.За всеки случай аз не бих пробвал(имам само един десен глезен
).
ПП.Само веднъж съм го пробвал въпросния спрей(на С-класа 250ТД) и издаваше такива жални звуци завалийката , че направо ми се дорева(бесни детонации,тропане и премилане на буталата).Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!
"... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
Джон Кенеди
Коментар
-
До: XR мания - 400/440сс
Елементарно е бе Емо. Изчакай да дойде лятото /30С/ вземи спрей и пръскай ...... нали не си представяш че в магазина ще продават самовъзпламеняващи се огнепръскачки..... ЕС сме.
В малайската запалка сигурно има още нещо......
Който има съмнения за "Старт" спрейовете , може да пръска "Carburator cleaner" , състава и ефекта от него са почти идентични. За двигателя също не може да са пагубни. Иначе някой щеше да ги е осъдил вече /производителите/.
А манивела се рита само с подходящи ботуши!
То едноцилиндровото зверче и без разни химии може да се изхитри и да върне. Сашо Карчев от Суходол /който не го знае/ май ще си куца до края на живота от тарикатско палене по джапанки.0888932647
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
Коментар
-
До: XR мания - 400/440сс
Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнениеЕлементарно е бе Емо. Изчакай да дойде лятото /30С/ вземи спрей и пръскай ...... нали не си представяш че в магазина ще продават самовъзпламеняващи се огнепръскачки..... ЕС сме.
В малайската запалка сигурно има още нещо......
ПП.Мисля ,че достатъчно сме спамили по темата-няма да го обръщаме на форум по химия нали?
Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!
"... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
Джон Кенеди
Коментар
-
До: "Етерът" има ли приложение при мотоциклетите
В смукателя на кутията на въздушния филтър.Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!
"... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
Джон Кенеди
Коментар
-
До: "Етерът" има ли приложение при мотоциклетите
Пръска се в шнорхела за въздуха (при колите поне). Ползвал съм такъв за кола преди време - имаше ефект наистина. При мотор нямам идея какъв ще е резултата, но моя е със стартер и мога да опитам и да ви разкажа после. Имам такъв спрей в работата. Лошото е, че моя пали от оборот и не знам как ще видя дали има ефект!
п.п. Емо, късно видях че и ти си писал - сори.
Моят пост може да бъде изтрит.Honda XR600
Kawasaki KLX650
Honda XL600V Transalp
+359 888 6З5 9З4
Коментар
-
До: "Етерът" има ли приложение при мотоциклетите
За повечето мотори е по-добре да се пръска след въздушния филтър и преди карбуратора - във фланеца. Иначе , ще се отмие много от маслото на филтъра /ако е омаслен/. При повечето мотори фланеца е захванат за въздушната кутия без скоби и други пречещи екстри , та е достатъчно само да се деформира леко с пръст и да се мушне в образувалия се процеп тръбичката на спрея. Голяма част от спрейовете пък са дълго маркученце /тръбичка/ вместо пулверизиращ накрайник.
Мойто "Аки" като пропусна да го паля повече от една две седмици , отказва да пали без такава "почерпка". Явно поизсъхва карбуратора и докато отвори клапана и напълни камерата трябва да върти дълго. Е аз не го мъча да върти а му пръсвам и стартира на половин оборот.0888932647
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
Коментар
-
До: "Етерът" има ли приложение при мотоциклетите
Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнениеПичове, пуснете снимка на опаковката...
Да го видиме тоя Етер... На Бенакс ли е или нещо на Кока-Кола
Съвсем сериозно ви питам.0888932647
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
Коментар
-
До: "Етерът" има ли приложение при мотоциклетите
Ако мога да се изразя така - органолептичният анализ показва - приблизително еднакъв химичен състав и също така ефекта от пръскането е приблизително еднакъв. Хем почиства колектора от гадости , хем пали по-лесно.
Миришат на етер с още нещо. Това е.
Само да уточня - пръска се за по 2-4 секунди. Някой да не предобри.0888932647
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар