Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автоматичен съединител РЕКЛУСЕ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: АВТОМАТИЧЕН СЪЕДИНИТЕЛ РЕКЛУСЕ

    Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнение
    Изцяло се лишаваш от ползването на полу-съединител, а това включва резко потегляне от места без засилка, на качване или екстрийми нема минаване освем ако не се изсилиш като камикадзе ако позволява терена
    С това не мога да се съглася.
    Сега не знам колко видове реклузи има и дали имат някакъв начин за реглаж и настройка на действието, но...!
    Вчера цял следобяд въртях с ЦРФа на Чинела по Яхинесберг.
    Там не е като да нема стръмни изкачвания.
    Специално го тествах именно за старт от ниски обороти, почти без засилка, на големи наклони.
    Е трябва да ви кажа, че си се изтрелва като тапа.
    Няма чудене или приплъзване. Как му отвориш газта и директно поема още от ниски.
    При АТВто може и да е било друго, но при точно тоя ЦРФ нямаше нужда от "чикии" - 2ра, 3та... поема и излита.

    мисля си че е направен само за начинаещи за да свикнат по бързо с машината
    Едва ли това е удачно. При един начинаещ Реклуза ще създаде грешни и вредни навици за моториста.
    При едно последващо качване на нормален мотор ще бере много ядове човека и ще трябва да се учи на ново да кара.


    В заключение:
    Реклуза е един незаменим помощник при някои ситуации.
    При по-продължителни тегави изкачвания и карания в продължение на часове ще ти се разкатае играта от натоварване на лявата ръка от полусъединители. С реклуза забравяш.

    А тази последна версия с възможността за изключване е върха на сладоледа.

    Хубаво е човек да може да практикува каране с Реклуз и без...

    Защото само с едното малко се отдалечава и губи тренинг от другото.

    Вчера въртях обиколки с Реклуза, след това се метнах на един нормален и на втория скок при едно от изкачванията ми загасна ... липса на тренинг

    П.П. С удоволствие бих си сложил на мотора новия Реклуз!

    Коментар


    • #17
      До: Автоматичен съединител РЕКЛУСЕ

      Ами явно нещо не се е получило при мен както и да е, някой ако има KLX450 2008 или KFX450 2008 му го подарявам само да го изровя къде съм го захвърлил което не е проблем, трябват му само нови метални дискове които се различават от оригиналните, феродовите също са аут, мисля че само това му беше.
      Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

      Коментар


      • #18
        До: Автоматичен съединител РЕКЛУСЕ

        Някой знае ли как седи въпроса при новия Реклуз за моторите с хидравличен съединител?При Про-то не ставаше да си оставиш manual desengagement-a, затова за Бетата не съм се и замислял
        offroad фен
        1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
        TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

        Коментар


        • #19
          До: Автоматичен съединител РЕКЛУСЕ

          На Хусаберга е хидравличен съединитела и ме увериха че може да се влючва ,изключва когато поискаш.Сега не знам какъв модел точно е,но когато питах за моя мотор ми говориха за Реклусе Зет Про само той ставал за Берговете от 2009 нагоре.В събота ще хода до магазина за едни дреболии и пак ще питам за кой модел точно става въпрос.А за Хондите тук говорат че ги регулират с 27 топчета ,но не съм много наясно с цялата история.Казват тук че монтажа е лесен ,но реглажа е доста финен това е работата,иначе единственото което трябва да правиш всяка година е да го размонтираш и после монтираш ,нищо друго.Цената е 627 евро н модела Зет Про
          Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
          0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

          Коментар


          • #20
            До: Автоматичен съединител РЕКЛУСЕ

            И според мен за мотора си заслужава инвестицията, ако се кара по трудни ендуро трасета (места). Карал съм малко и нямам големи впечатления, но най-важното беше, че на мястото на съединителя имаше ръчка за задната спирачка. Ей тази опция е много добра и може да те спаси от тъпи падания. Все си мисля, обаче, че "ръчкането" на съединителя по сериозен наклон дава едно яко чуство. Хубаво е, че новите вече може да се изключват или включват, когато си поискаш.

            За АТВ да сложиш подобно нещо е престъпление. Там нещата седят по същия начин като да кажеш ,че АТВ и мотор се карат по един и същ начин. За едно АТВ реклуза е само минус и нито един плюс.

            Коментар


            • #21
              До: Автоматичен съединител РЕКЛУСЕ

              Това включване и изключване когато си поискаш май не е толкова лесно. В сайта пишат, че ставало за няколко минути, което според мен май означава сваляне на капака на съединителя.

              Карал съм с реклюз (първият вариант) поне 10000км.

              Tpunep е объркал настройката. И аз така направих като го монтирах за 1-ви път. Проблема е че при първоначален монтаж (поне при мен) луфта изглеждаше в граници, но се оказа че е бил твърде голям и реално съединителя е буксувал постоянно. Мотора се държеше точно както описа Tpunep. За две карания феродовите дискове се износиха на 70-80%! После го настроих както трябва и за остатъка от километража се износиха само 5%.

              За мощен мотор и тежко (бавно) ендуро е върха. Проблемите за мен бяха температурата и честата нужда от реглаж. Сложих 2 вентилатора на WR450F-a и реших проблемите с температурата, но реглажа (който се прави за 20 мин) ме отказа от идеята да си сложа подобен съединител пак. В Pro версията това с честият реглаж са го решили.

              Не си слагам сега на хусаберга защото не ми се занимава с още едно нещо(няма време) а и цената е доста солена.

              Всеки които има възможност и желание, го препоръчвам горещо, още повече ако мотора има опция за фабричен вентилатор, защото без такъв в тежка експлоатация мотора ще изхвърля водата (не знам как са CRF-фите, там нали маслото е разделено).

              Коментар


              • #22
                До: Автоматичен съединител РЕКЛУСЕ

                Аз съм вече на 90 процента сигурен, че ще сложаРеклуз на Хусито.
                Вижте това видео, особенно края.

                Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                Коментар


                • #23
                  До: Автоматичен съединител РЕКЛУСЕ

                  А има ли опция да ти остане и ръчката за съединителя когато си с хидравличен съединител? Едно време за WR-ра имаше "Perch Adjuster" или нещо подобно беше, но ти позволяваше да активираш съединителя почти като на нормален съединител. Много е важна тази функция, особено за хоби карачи с мощтни мотори, защото като си изморен и те дръпне мотора някъде по рязко единственото нещо което те спасява е да го успокоиш със съединителя. в противен случай излиташ заедно с мотора на някъде ... където те поведе той

                  Коментар


                  • #24
                    До: Автоматичен съединител РЕКЛУСЕ

                    За модела Rekluse Z-Pro ме увериха че си остава ръчката на съединитела и може да се ползва когато пожелаеш.Аз имам друг въпрос понеже виждам на картинките на споменатия модел само сепаратори,кои феродови дискове се използват, на стария съединител или какво.
                    Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                    0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Автоматичен съединител РЕКЛУСЕ

                      Първоначално публикуван от pepimotos Преглед на мнение
                      За модела Rekluse Z-Pro ме увериха че си остава ръчката на съединитела и може да се ползва когато пожелаеш.Аз имам друг въпрос понеже виждам на картинките на споменатия модел само сепаратори,кои феродови дискове се използват, на стария съединител или какво.
                      Да, аз съм писал неведнъж, че на моя съм оставил ръчката и съединителят работи и с нея.
                      За феродовите дискове се ползват твоите, но ако са под нормите си купи нови.
                      Мисля, че в книжката има какви са допуските за дебелината на феродовите дискове.

                      П.П. Моя съединител не е хидравличен.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Автоматичен съединител РЕКЛУСЕ

                        И това е интересно видео, един пример за автоматичния съединител

                        Последно редактирано от Chinela; 09-01-10, 20:07.
                        Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                        0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Автоматичен съединител РЕКЛУСЕ

                          На мен ми се е случвало това на улицата, спрял съм, мотора е на стойка и работи..
                          Аз като съм слязъл не съм изключил от скорост и един без да го видя решил да даде газ да чуе звука на мотора..
                          Нави рязко масура и аз само видях как мотора се изстреля във въздуха..

                          Коментар


                          • #28
                            До: Автоматичен съединител РЕКЛУСЕ

                            предишния ми мотор беше оборудван с recluse , но беше слабичък (ехс 250 4т ) , модел 2004 ,хидравличен съединител . този "уред" е голяма екстра , ако имам пари бих сложил и на сегашния ми мотор (450 ехс) ,наистина, монтиран на по-мощен мотор е мноо по-голям кефа , има си начин на употреба (както всяко гениално изобретение всъщност) но се свиква бързо, на по-голям наклон потеглях без проблеми, а като задържите лостчето на съединителя на половина ,става като демултипликатор (вкл. бавните и газ) ,освен това ,дори 3 годишно дете може да го "стисне" ,толкова беше мек , не изморява .но като изгася мотора на някое изкачване задължително го бутам настрани да падне ,че не ми се слиза пак до долу .
                            ауе ,който има кинти и мерак ,хич да не се чуди !
                            "Суетата, е любимият грях на дявола"!

                            Коментар


                            • #29
                              До: Автоматичен съединител РЕКЛУСЕ

                              Все си мисля че тоя реклуз ще е гомяла екстра за хората които предпочитат кросови мотори за гората и проблема с гасненето и ритането на манивела ще бъде решен, а точно този минус на кросаците май ги прави доста непредпочитани за гората, а ако им се добави и един махових, в комбинация с ниското им тегло, мисля че се получава наистина нещо добро, стига задкормилното у-во да е стока
                              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                              Коментар


                              • #30
                                До: Автоматичен съединител РЕКЛУСЕ

                                Да, всъщност много състезатели по мотокрос си ги ползват, защото превключването на предавките е без да се натиска съединителя и е много бързо, а и recluse щади скоростната кутия. За писта е идеален. Мисля си и че триенето при него е по-малко, защото мотора ми не кипна нито веднъж, но не съм сигурен, може и по-малките кубатури да нямат проблема на 450-тките например...
                                Последно редактирано от Chinela; 11-02-10, 17:55.
                                "Суетата, е любимият грях на дявола"!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X