Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Разлики в поддръжката на кросов и ендуро мотор?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    А как се разбира кога от начинаещ си вече "офродър",и можеш да преминеш на нещо по сериозно
    EXTREME

    Коментар


    • #17
      А как се разбира кога от начинаещ си вече "офродър",и можеш да преминеш на нещо по сериозно
      ами ..не се разбира
      не знам
      лично аз се смятам още за начинаещт..като понапредна може би ще разбера

      освен това ..това е супер относително
      например един "новак" по щатските стандарти като за тука може да ни се стори...
      а един техен т нар интермедиа ..може да разбие представите на доста хора за карането

      за т нар про.. при тях не ми се говори

      наскоро имаше статия в дирт райдър правят състезание между раян хюз и един от списанието тест пилот-май вече е ставало въпрос за тази статия..както и да е
      та
      идеята е да сменят постепенно моторите докъто пича от списанието бие раян
      и..почват
      първо и двамата са със кросови 450 сузукита като на пича от списанието е модифициран със спец ауспуси окачване и тн
      а на хюз е стандартен от кашона
      още на старта раян се изстрелва напред въпреки че пича е с повече конски сили..и така до края бие го с обиколка и кусур

      след това раян е със 125 крос 2 тактов сузуки пича от списанието със 450 то ..пак старт..пак същата работа
      бате раян е бил и без тва шампион по мотокрос в 125 на времето ..ясни са му нещата бие пак пича от списанието с голяма преднина

      хмм ..от там дават на раян 85 кубиково кросово сузуки
      на което даже почти не може да седне на седалката
      пак старт..тоя път двамата се движат в началото почти заедно но все пак пича с 450 то му дръпва.. да ама трасето е с трапци и яки скоци и бай раян си ги прави както трябва даже и с 85 то
      успява да настигне пича с 450 и го изпреварва а хората от сузуки присъстващи на теста са сериозно обезпокоени защото раян не връща нито веднъж газта на 85 то по време на тази гонка а я държи през цялото време до дупка и бие вярно със зор но бие отново

      от там ..нещата вече загрубяват -дават на рино -както наричат раян хюз един DR125
      то май сега се води рм-з 125 ..но всъщтност тва си е едно детско юношеско някои му викат женско моторче 4 тактово 125 с въздушно охлаждане и барабанна спирачка отзад което не е много леко а е 12 коня на пълна газ -окачването му пък нема ребаунди нема туй онуй меко за возене
      за изненада на всички обаче даже и със това моторче раян успява да прескочи трапците и останалите места по трасето и въпреки че много изостава на старта успява да се сбута по скоците и завоите с пича с 450 то и го минава малко преди финала и то при съотношение 12кс срещу 50и нагоре кс
      от там вече ..теста преминава към фъни зоната понеже хората от сузуки не успяли да донесат жр50 детско моторче 50 кубиково и затова дават на рино един БМХ и ги има дадени как са застанали на старта
      та.. такива ми ти работи

      Коментар


      • #18
        Хе хе.Това ми е познато.
        Миналата година моя механик и Балинов спореха нещо. Стана въпрос за някакво състезание между тях на трасето до Горна Росица. Балина каза, че ще кара с 85сс, но резултата беше ясен на всички и преговорите продължиха. Предложи да включи 3та и да махне лоста, ама и това не изглеждаше достатъчно. Накрая каза, че ще си махне и лявата ръка от кормилото и ще кара само с дясната ръка. Механика се позамисли. И като прецени правилно нещата каза, че е съгласен да се състезава, ако Балинов си махне и... веригата
        К. Кулев

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от iozi
          А как се разбира кога от начинаещ си вече "офродър",и можеш да преминеш на нещо по сериозно
          Каране, каране и само каране. Поне веднъж седмично. Може да е по малко, но да е сложно трасето. Ако може да има с тебе някой който е по-напред с материала да ти дава съвети. Камъни, дървета, прагове, стръмни нагорнища и надолнища, кал, пясък и всякакви препятствия за които може да се сетиш трябва да се тренират. Мотора е важен, но за да се добие техника според мен не е задължително да е наточен кросак. То зависи и колко кила тежиш. Горе-доло сме го обмисляли, че е добре мотора да тежи около 10-20 кила повече от моториста.
          Обаче да знаеш че всеки си има собствено мнение по въпроса за това кога от начинаещ ставаш офроудър За някои хора ендурото е да даваш яко газ по черните пътища които понякога са по-равни и от асфалтовите. За други това е да катериш козите пътеки и от време на време да носиш мотора. На който както му харесва
          2010 CRF 250 R

          Коментар


          • #20
            То подръжката на едуро мотор и ендуро мотор си е различна пък к'во да се каже за подръжката на крос и ендуро ... например сравнете една Хонда Доминатор и една Хонда ЦРФ примерно и двата са ендуро мотори , но са различни стилове , едното е го влече асвалта другото повече го влече гората
            Единственото общо е че и двете машини им се сипва бензин (и не го връщат)
            http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO...%20EGOISTE.bmp

            Коментар


            • #21
              До: Разлики в поддръжката на кросов и ендуро мотор?

              колеги много добри разсъждения сте развили,но общо взето и кросака и ендурато са си супер машинки за гората не е казано че кросаците са самоза по трсетата и за зверско напъване

              Коментар


              • #22
                До: Разлики в поддръжката на кросов и ендуро мотор?

                Относна разговора за двутактови и четиритактови гледах един клип вчера Уорънс и още един новак правеха сравнителни тестове в класс 250 между четиритактов и двутактов във връзка с евентуално допускане на 2Т в клас 250 на националния доколкото разбрах. Става въпрос разбира се за трасе не за ендуро. И в край на сметка Уорънс каза че условията на пистата са много важни за това как ще се представят двете машини понеже едната има предимства в едни условия, а другата в други. Но на конкретната писта Уорънс каза че просто 2т-то убива 4т. Също така каза, че мързеливите състезатели само не зачитат плюсовете на двутактовите машини понеже изморяват повече.
                Някои от състезателите във форума, които са се състезавали с 2Т и 4Т сигурно имат мнения по въпроса!?

                Иначе аз след като вече карам 2Т крос ако става въпрос да си купувам тепърва мотор за ендуро и разходки няма да е крос още по малко пък двутактов.
                [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

                Коментар


                • #23
                  От: До: Разлики в поддръжката на кросов и ендуро мотор?

                  на 2-тактов кросак от типа примерно 125-ца на колко мото часа трябва да се сменя буталото при любителско каране за разходки без писта ?

                  Коментар


                  • #24
                    От: Разлики в поддръжката на кросов и ендуро мотор?

                    много ще бъда благодарен ако получа компетентен отговор

                    Коментар


                    • #25
                      От: Разлики в поддръжката на кросов и ендуро мотор?

                      Всичко е много относително и никой няма как да ти отговори. Два еднакви мотоциклета и два различни водача. Единя мотоциклет хвърли клапани..... а на другия клапаните още не са регулирани. И двата се карат любителски, но аз карам леко и спокойно докато колегата е все в критичните обороти. Демек по черния път аз карам на 5-та а той на 3-та за да прави "магарии".
                      EXC TPI 2019

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X