Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тенере T700 - изправяне на крив детайл за закрепване на кормилото след падане

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тенере T700 - изправяне на крив детайл за закрепване на кормилото след падане

    Привет!

    След падане с Тенере Т700 има видимо изкривяване на единия болт за захващане на повдигача на кормилото. Изправянето е лесно, въпроса е следния: Понеже болта е направен от мека стомана (вероятно с мисълта да е гъвкав при подобни удари), след изправянето какъв съвет ще ми дадете: да се кара така или да се сменя целия детайл заради предполагаеми невидими дефекти в детайла.Прилагам и снимки:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:157
Размер:213.7 КБ
ID:6891841

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:156
Размер:183.0 КБ
ID:6891842
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:150
Размер:134.1 КБ
ID:6891843
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:150
Размер:235.0 КБ
ID:6891844
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:148
Размер:238.5 КБ
ID:6891845
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:147
Размер:231.9 КБ
ID:6891846
    Прикачени файлове
    Публикувайте отговор

  • #2
    Привет, кривината категорично не е голяма. Изправяш го внимателно, ако искаш преди това го подгрей внимателно, но ако не се счупи след изправянето, не мисля че имаш причини за притеснение. Ако пък си педант и ще ти е все там акъла- ИТТ или евроболт, взимаш нов крепеж и си ти.
    А дали е направен "мек" с цел, по-скоро не.

    УСпех

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
      Привет, кривината категорично не е голяма. Изправяш го внимателно, ако искаш преди това го подгрей внимателно, но ако не се счупи след изправянето, не мисля че имаш причини за притеснение. Ако пък си педант и ще ти е все там акъла- ИТТ или евроболт, взимаш нов крепеж и си ти.
      А дали е направен "мек" с цел, по-скоро не.

      УСпех
      Болтовете не се вадят от черния детайл, иначе би било добре.
      Публикувайте отговор

      Коментар


      • #4
        Преди 4-5 години изправях два от болтове на рейзърите с чук върху плочка текстолит.
        Доста по-криви бяха, всъщност тези от снимките дори не мога да ги забележа, че са криви.
        Дъргела и до сега си бръмчи с тях, нищо, че после купих нови.

        И наистина са "меки" и според мен е точно заради това.

        П.С:

        Първоначално публикуван от p-pleven Преглед на мнение

        Болтовете не се вадят от черния детайл, иначе би било добре.
        При мен болтовете се вадят и беше по-лесно.
        Ако бях на твое място ще надена нещо върху резбата за да я предпазя и ще напъна с парче тръба болта в нужната посока.
        Нищо по-сложно от това.
        И нищо по-скъпо - надявам се не ти минава през ума нов детайл?
        Последно редактирано от Esper; 26-09-22, 10:46. Причина: Допълване
        Враг усраине

        Коментар


        • p-pleven
          p-pleven коментира
          Редактиране на коментар
          Кривото е изправено, но като цяло се търси съвет: Може ли да се разчита на изправения болт (т.е. дали е възможно да има скрити дефекти и т.н.при положение, че е "мек") или и така може да кара.
          Иначе нов детайл е окоо 130 лв ако не греша.

        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          Ами аз това го правих преди поне 5 години и досега не съм забелязал нещо негативно от изправените болтове.
          А от тогава освен каране е имало и инциденти.
          Дори преди около месец падах сериозно пак с него но там нямаше никакви поражения този път.

          А моите болтове бяха само няколко лева но пак не виждам причина да разхвърлям отново предница за да ги поставя.

          Моето мнение е, че няма проблем след като си ги изправил.
          Меки са но не са кашкавалени.
          Карай си и не го мисли.

      • #5
        Това трябва да е шпилка , в повечето случаи се отвива , но при някои сглобки не е предвидено отвиване. Умишлено е направена по-мека , защото кормилото е много повдигнато и при падане , ако шпилките са твърди , ще има тежки поражения по алуминиевите детайли. Това , че е мека , позволява да се изправи , но при следващото падане ще е още по-мека. В движение няма да има проблем , ще има , чак при следващото падане.
        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

        Коментар


        • motor_men
          motor_men коментира
          Редактиране на коментар
          Значи няма проблем. Сглобяваш и караш. Но обикновено при такива случаи , има и разместване на коловете/предницата/ спрямо тройниците , та ще трябва корекция и там.

        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          Тази корекция я правя като подпра предната гума от нужната страна на дърво или стълб с почукване на гумата с кормилото се намества.
          Понякога от 2,3 път - в движение позицията се усеща по-добре.
          Ако е нужно се разхлабват коловете преди това.
          Аз гледам да не ги пренатягам за да не са ми нужни инструменти за това.
          Обикновено при всяко падане намествам така на място, рутинна процедура

        • motor_men
          motor_men коментира
          Редактиране на коментар
          Това зависи от падането , при някои случаи се налага разхлабване на всички болтове , центроване и стягане. При леките случаи става с дърво или стълб. При мото кроса се ползва деснячката или левачката със съответния ботуш.

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X