Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ямаха TW200 - не зарежда в дъжда.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ямаха TW200 - не зарежда в дъжда.

    Тая мръсна гад / 2019 модел с оригинална електрика / вчера заспа на 8.8 волта по дигитален уред за около час,валеше много яко,минах през няколко малки рекички на пътя,едно което беше между локва и малък размер езерце,4-5 по педя дълбоки…….и като погледнах телефона беше набрал балдъзата / явно дъжда си прави какво си иска с него / а волтажа на Ямахичката беше 8.8 волта.
    Мотора върви,ЛЕД фар му свети,проблеми няма,час след дъжда наби пак 14.4 волта ма ми е интересно какъв грездей иска и какво може да е дало на късо та да спре да ми зарежда батерията.

    Идеи какво да гледам?Нищо не съм му проверявал,като поизсъхна се оправи ма в якия дъжд не зарежда и леко се притеснявам ако трябва да карам 3 часа в дъжда до къде мога да изцицам тая батерийка.Пали на бутане,кик няма,но като го засиля и си пали на бутане даже на мокро та това не е голям зор.

    тенкю пипъл
    Последно редактирано от BENZBOSS; 26-07-21, 18:57.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

  • #2
    Прегледаи преди да се забуташ по генератора и т.н –виж дигиталния уред като се намокри дали работи – все пак е китаиски и е афтермаркет и може би напрежението си е ОК само дето уреда показва фалшиво.
    Ако приемем че не е това – даи една снимка къде е генератора на това нещо.
    Обикновено е едни неподвижен статор с намотки и тва дет се варти е магнит закрепен да коляновия вал,естествено има реле регулатор а то къде е ......
    По принцип трябва да е направено да изкарва на доста влага- е сега както ти си минал подобно на мини подводница е друго ,но ме съмнява японците да знаят че това може да се гмурка и да го сковат с недостатъчна защита от наводняване.

    Коментар


    • #3
      Статора е от ляво, пред предната зъбчатка на веригата. Много добре защитен е от влага- гарнитурата на капака, която уплътнява маслото в двигателя е тая, която пази и статора от влага.
      регулатора е на 2 сантиметра под седалката /над въздушния филтър/. И тая гад е почти водонепроницаема. /брат ми, имам регулатор в черния сандък с резервните части/.
      Аз залагам на менте показания на китайското USB.
      https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

      Коментар


      • #4
        Не е мотора,мен много ме съмнява да не е на открило телефона и кабела му - телефона стоеше на зареждане с включен кабел,водата беше в повечко,колите бяха спрели и около пътя,в очилата ми имаше вълнички,през джобовете ми / отворени бяха,новобранска работа / ми се напълниха ботушите………та нищо чудно да е влязло вода в кабела за телефона.

        Нещото си работи,всичко му е мокро ма си работи,уреда показва правилно.Тия дни ще му набия проба с маркуча и ше се види дали от мокра букса заспива зареждането,че на 99% съм сигурен,че не е мотора вече,това от педя вода не се стряска,това го усетих вече.

        Добре,че карам лодки,тия около мен умряха да ми се смеят
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X