колеги вчера мерих зареждащия ток на акумулатора и ми варираше от 12,4 V на ниски обороти до 12,5 при средни нормално ли е това напрежение и достатъчно ли е за зареждането на акумулатора ?
премерих по същия начин на колата на работещ мотор и ми излезе 13,7 V
като покарах на фар малко и спря да може да върти стартера на мотора/ априлия рх 125 / дали акумулатора си отива ? или тока за зареждане е слаб ?
премерих по същия начин на колата на работещ мотор и ми излезе 13,7 V
като покарах на фар малко и спря да може да върти стартера на мотора/ априлия рх 125 / дали акумулатора си отива ? или тока за зареждане е слаб ?
което обяснява незареждането
Трябва с фар , без фар да дава над 13,5 май... та единия път се оказа тежко- повредена звезда (статор) пренавиване с печене= 250лв.
благодаря на всички!
Коментар