Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Продуктови тестове с мотокрос приложение

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Продуктови тестове с мотокрос приложение

    много списания електронни издания и други правят такива тестове и това е може би една от основните им странични дейности освен това ориентират потенциалните клиенти за асортимента и качеството на предлаганите в момента на пазара продукти..за това и сметнах че не може и нашия форум да няма нещо такова
    само ви моля да няма много офф топици и общи приказки за да е стегната темата
    и до сега сме правели такива най различни теми но по разпиляно..може би дори е добра идея да се обособи и като подфорум във форума
    ще помислим и над това

    миналата година на награждаването за шампионата освен чудесните купи имаше и няколко подаръка и от магазин ендуро а това заслужава внимание - именно очила и дръжки ..на мен данчо предостави от очилата за това реших да стартирам темата с тях
    по принцип утвърдените марки за мото очила са скотт ,смит и още няколко набити ни през годините имена напоследък обаче се намножават и все повече интересни производители за това може би е добре да се съпоставят нещата..
    още повече че цените варират в много големи граници ..докато за качеството не е много ясно как стоят нещата
    ето и предложението от ариете


    както виждате още от пръв поглед на опаковката личи амбицията на производителя да предложи по агресивният дизайн станал така модерен напоследък







    ето ги вече извадени и съпоставени директно до едни от топ рекламираните и наложени очила на скотт..на пръв поглед се забелязва леко по малката височина и широчина на ариетето нещо което се забелязва и в повечето други нови модели на фирмите за очила включително и на тези на скотт



    друго което е важно при тези очила е -силиконовата ивица от вътрешната страна или по точно -осъстивието или присъствието и
    при някои модели на скот например от преди време това бе съществената разлика между по скъпите и по евтини модели
    както виждате при тези очила -присъства и то е то вълнообразния тип който и май най върши работа -точно както топ моделите на други известни фирми..тоест тук нещата са на добро ниво-продължаваме огледа по нататък



    -обърнете внимание на "пъпките" в двата края на плаката на очилата-те са за захващане на така наречените -флиперчета-тънки ивици прозрачно фолио което се захваща за тях и при нацапване и намаляване на видимостта най горният флипер бързо и лесно се отстранява с една ръка и карането продължава ..това е важна и интересна опция която при други по скъпи модели и марки за съжаление се доплаща и е като отдерен кит докато тук си е направено -пишем още един + ..разбира се с надеждата данчо да е навнесъл и от флиперчетата защото те са си със специфична форма за всеки модел




    дизайна на лентата отстрани-нещо което по някога и за някои е основен критерии - също е добър и оригинално изглеждащ



    -поради малко по компактните си размери пасва на всички видове каски включително и по новите модели при които мястото отпред е по малко /тази на снимката не е от тях-но ги пробвах и на такава /



    ..стават и за ски ветровито време и откачени снимки ..



    следват реалните изпитания в"бойни условия"



    в заключение мога да кажа че тези очила доста добре ме изненадаха и доказват че и нещо не толкова рекламирано и скъпо може да върши работа и то добре..и по удобство и като запотяване в тежки условия-/което всъщтност за мен е най важният показател / ариетето се представя изненадващо добре и май май не виждам смисъл да не си ги нося или да давам "крупни " суми за други очила още повече че на практика тези неща са и консуматив така или иначе

    понеже по принцип при такива тестове се прави винаги и някакво оценяване-моята оценка е 8,5 от максимум 10 точки за този модел очила на ариете

    контакти:

    ВНОСИТЕЛ
    магазини -ендуро

    http://enduroltd.com/contact.htm


  • #2
    мишелин АС10

    темата се обновява с теста на още един продукт който смятам че ще ви е интересен
    доскоро за гумите мишелин бях чувал само разни легенди и опита ми с тях се изчерпваше до изтриването на няколко чифта втори употреби от марката ..
    сега обаче благодарение на иво от хасково "хусаберг" му е името във форума успях да се докопам за пръв път до чисто нов мишелин и то на доста сносна цена
    -митак ми казва докарал съм гуми мишелин покрай тези за колите/иво е дилър в центъра на пежо в хасково/ ако искаш взимай още парят цената е трепач -
    -какъв е модела казвам
    -АС10 ендуро ми отговаря байо иво
    -хмм веднага разцъквам из нета и виждам че по щатските сайтове гумата я препоръчват за дезерт ендуро -както му казват и че има и хомологизация за движение по асвалт-което много ме изненадва понеже шарката си е типично кросова
    за разлика от други такива гуми като на пирели мт21 например модела..
    след като видях и държанието на една такава гума на мотора на приятел по време на похода край язовир кърджали вече се навивам да взема а и цената е изкушаваща като за мишелин -марка прехвалена доста..дали има защо
    се питам ..докато монтирам гумата размер 100/100-18 на задната джанта на кдх са си ..
    което между другото става с учудваща лекота..за разлика от гумите по куча марка които съм му слагал до сега тази сякаш сама "влиза" по джантата
    -на пръв поглед гумата си изглежда почти като кросовите модели
    с леко по усилени страни
    грайфера е висок и здрав и явно усилен но не прекалено гъст
    дори като за гума за твърдо си е направо рядък..което пък обаче ме води на мисълта че ще става компромисно и за по меко
    върху всеки грайфер има отпечатана релефно буквичката -м като от фирмата съветват -когато се износи до толкова че да се скрие -м то да се обърне ..което си е препоръчано от самата фирма -твърдят че след обръщането тракшъна ще е като когато е била нова..
    -слагам я и първите тестове започват едно от първите препятствия на което съм вдигнал мерника е ето това..мястото за засилка е малко а склона ронлив и си трябва хубава гума ..та тръгвам на там още докато е нова да пробвам как ще е








    и със стара гума става-ама с нова си е е гати кефа ..
    мишелина се справя отлично като единственно ми прави впечатление леко по -"твърдото " и държание..т.е. според налягането което съм и задал трябва да е сравнително мека а тя по скоро създава чуството че е малко твърда..регулирам пътьом налягането и продължавам..
    -другото място където може да си проличи-"тракшъна" е ето това място -което е едно качване през гора с мека горска пръст плюс борови иглички..и за да стане скок като хората си трябва -яко хубава гума и тракшън иначе не се засилва мотора а по скоро буксува наляво надясно едва нацелвайки тясната пътека




    сега обаче няма проблеми
    ..хмм казвам си тя всяка гума докато е нова държи
    а тази по принцип е направена със замисъл да издържа повече от другите-рекламират я че я ползвали шампионите в бая 1000 а от репортажите на "париж дакар" забелязах че повечето мотори които дадоха отблизо бяха "обути" именно с този модел
    затова постепенно преминавам към по груби действия и започвам да я щпоря и по потвърдо -че и по асвалт


    -ето този път е изстинско изпитание за която и да е гума-на места си е чисто камънак и макадам
    гумата постепенно заглажда ръбовете но все още -м то върху грайферите продължава да стои
    ..продължава тормоза и се престрашавам и да я сръчкам здраво и по асвалта -ето в този стил



    това е възможно най големия тормоз за една кросова гума-да я юркаш по асвалта
    този модел обаче си има и хомологизация за каране и по асвалт със скорости до 130 км/Ч..като се има предвид че другите крос гуми въобще не ги дават за асвалт ..което и изрично си е написано на тях ..и пак стават.. то значи тази би трябвало да е много добре..така се и оказва
    дори и след тормоза по асвалта гумата не се е износила прекалено..дори честно казано -макадама я съсипва доста по интензивно от асвалта ..максимално по макадама гпс а отчита 95км/ч че съм вдигнал..сами си представете какво и е на гумата в този момент -че и на всичкото отгоре в нея налягането е не повече от 0,6 -защото преди това я бях спуснал ..из едни калища

    в момента гумата вече почти 2 ри месец я карам ..и все пак не е прекалено износена ..държи добре ..може би с изключение на висока скорост по трева -на всякакви други терени се представя повече от задоволително..като показва добър компромис между издръжливост и поведение..в сравнение с по популярни модели като например митас С10 показва може би почти 2 пъти по голямо съпротивление на износване..като дори и поизносена държи доста добре може би и поради по голямата си височина на грайфера..който обаче никак не се къса каквото и да я правите за разлика от този на други гуми с които съм карал..даже и след най бруталните опити да скъсам някой грайфер из камънаците ..не се наблюдава такова явление

    в заключение мога да кажа че ас 10 наистина е едно добро предложение особенно за онези които ползват и асвалта за придвижване ..при това цената като за продукт на мишелин е повече от добра..за тези които джвакат из съвсем рядки калища и блата не е прекалено подходяща но за всички останали особенно и за каращи по камънаци и макадам е много добър избор
    ..а за тези дето не обичат често да си сменят гумите и търсят нещо здраво и държащо и на посериозен офф роуд -направо това е тяхната гума
    ако трябва все пак да се сложи и оценка..бих дал 9 ка от възможни 10 и то най вече заради не чак толкова доброто представяне по затревените площи


    за контакт:
    -шоурум на "ПЕЖО" гр Хасково
    тел- 0889719745-иво /husaberg от форума /

    Коментар


    • #3
      Re: продуктови тестове

      мда..от деня който прекарах в компания с чинела от форума ..се уверих вече на 100% че има страхотно чуство за хумор ..все пак обаче теста който днес искам да пусна е за един друг много интересен продукт.. Както знаете ..напоследък модерните кросс и ендуро мотори..станаха -съвсем модерни ..покрай което и живота им вече взе да се мери в часове ..за сметка на това пък са им вдигнали цените ..какво да ги правиш -икономиката ..вече не е икномична доста отдавна ..така че това е положението..и въпреки че по мануалите всичко е описано в часове..никой така и не дава свестен отговор ..колко аджеба е един моточас..та сме длъжни да измисляме какви ли не методи..
      както в повечето случаи обаче и тука -отговор за който го търси се намира.. тъй че и аз като един сериозно търсещ човек отдавна се оглеждам за отговора и ето че не закъсня ..най после ми се удаде възможността да пробвам нещо за което отдавна имам мерак а именно -т нар чассметърчета или hourmeter..както им викат в братския вече -US.. ..та-вива ла интернет търговията си мисля и поръчвам ..покрай другите джаджи и въпросния чассметър..между другото то отдавна го поръчвам но все нещо става та не идва ..сега обаче вече от бто спорт наистина ги пратиха и то на много сносни цени ..евала ..братчеда ММ от форума също е станал един ревностен защитник на доброто поддържане на машината и си поръча и той ..та дори и преди мен си го бе монтирал..така че покрай гостенството което му направих този уикенд реших да използвам и опита който той вече имаше с тия джаджи-още повече че бе решил въпросите около поставянето по много интересен начин


      ето ги въпросните машинки..разбира се това е само един от моделите..има и такива със вградена опция и за оборотомер -и за запомняне на макс обороти и тн..но и тези са напълно достатъчни за да свършат работата ..между другото чассметърчета имат много фирми но -точно тези на сен дек са едни от водещите..и дори ме съмнява че и на някои от другите фирми всъщтност пак сен дек ги правят но им слагат всеки неговата си марка..както и да е ..
      -както виждате може би от написаното на опаковката--мерят часовете работа-не изискват батерии!!!!-монтират се лесно и бързо ..
      за да се монтира обаче трябва да се пробият две дупчици за закрепване..да ама ние с братчеда някак не сме съгласни с идеята..която прилагат повечето пъти на запад- да си дупчим модерните алуминиеви рами на модерните хонди црф..така че..ММ прибягва към резервен план


      ..първо намираш нещо ето такова и отрязваш от него парче с необходимата дължина -" таковата" както може би се досещате е всъщтност -алуминиева шина


      по време на работата е добре да носите шапка -закупена от ерзберг..иначе няма да е същото просто



      в средата-дупка от 6 мм с фаска за да се скрие главата на болта



      производителя е направил шаблон на обратната страна на опаковката -който можете да наложите и да отбележите мястото на дупките за захващане



      ..е така се работи в аптеки "митков"-с "внимание към всеки детайл"



      налагането на шаблона..



      ..понеже захващането става с видийки -братчеда първо прави по малка дупка -на цялата планка за захващане на предната част на видията ..и след това..



      ..и по голямата -но само до половината за горната по дебела част на видийката.. ..такова качество и ..ролс ройс не може да си позволи



      ето и мястото на което се е спрял за монтажа ..6мм вия болт държащ предната част на резервоара към рамата ..хитро нали





      след това се прекарва кабелчето -което подава информацията до часметъра-като е важно да се завие добре около кабела за високото напрежение -поне с 4-5 намотки

      и..оле


      ..уреда е монтиран и може да се дава -газ ..без да има нужда да помниш..кога последно си сменил маслото ..или колко още има до следващата проверка -хлабината на клапаните ..дори има модели часметри които издават звуков сигнал като стане време -за да те подсетят ..скоро вероятно ще излязат и говорещи модели като сегашните гсм и например- и може би евентуално ще казват.."виж ми клапаните бре! " ..или -смени ми маслото бе мързел!!.. ..

      ..по нататъшни тестове и впечатления от този продукт очаквайте -скоро пак тук ..когато се посъберат такива..за сега всичко е ок..работи


      -контакти:
      -ММ от форума- тел 0888247381 /митко /

      Коментар


      • #4
        До: продуктови тестове

        пробите и сравнението с изминати километри показват следното
        -средно 30 километра изминати за 1 моточас -и на предишния часметър и сега на този оригиналният на ктм
        Последно редактирано от mitkov; 12-03-09, 13:12.

        Коментар


        • #5
          До: Продуктови тестове

          И аз имам да се похваля с нещо ново - каската Мarushin, с която ме обзаведоха от Зед Мото или по-специално Змея, на който благодаря специално!

          До момента не бях чувала за тази марка, която е нова и за българския пазар. Далеч не е непозната на запад и изток от нашата геогравска ширина, а е марка с големи традиции и опит в производството на каски за различен тип спортове. Изненадах се от стила и удобството на каската, качеството на подплатата и най-вече се зарадвах на дизайна (нали съм момиченце все пак). И на здравина имах възможност да я тествам на Шумен. На мястото, където се изпотрепа половин шампионат (имаше знак внимание, ама кой да гледа, нали газ трябва да се дава), аз не исках да остана по назад и паднах на глава, както е редно . Е, жива съм и съм все още сред вас, с една - две мозъчни гънки по-малко. Третата обаче остана сирак

          Ето и част от преведена презентация за марката;

          „Marushin” е основана през 1958 год. в Токио като компания, произвеждаща шлемове, от Уатанабе Шин. Неговата визия за бизнеса се е основавала на стриктния контрол на качеството в иновативните технологии, характерни за златните години на възход на японската икономика. Марката „Marushin” е компилация между името на създателя й и приставка, означаваща „сила и чест”.

          От самото си стартиране „Marushin” са лидер в използването на фибростъклото като външна обвивка на мотоциклетните шлемове. В средата на 60-те производството на фирмата рязко се увеличава.

          По – късно, като логична крачка в развитието си, „Marushin” създава много силни връзки и си сътрудничи с множество състезателни отбори, като в средата и края на 70-те години участва и в световни първенства. От 1980 год. до сега „Marushin” e носител на много престижни награди за сигурност.

          „Marushin” е първият производител, който печели едновременно с два свои модела – 777 и RS1 - най – високото отличие „5 звезди” на Шарп-теста на Британското министерство на транспорта - http://dft-1-sharp.eduserv.org.uk/se...ice=0&x=32&y=3


          XMR Squadron FlatBlack:

          Външна черупка – фибростъкло/FCH технология
          Подплата – лесно сваляща се, антибактериална и перяща се
          Козирка – пластична козирка, устойчива на чупене и лесна за подмяна.
          Закопчалка – механична, със система за бързо закопчаване
          Специална система за сигурност – M.A.R.O. /Marushin Anti Roll Off/ четириточкова подвесна система за оптимална протекция и предотвратяване на изхлузването.
          Тегло – 1150 гр. +- 50 гр.
          Размери – XS-XXL
          Стандарт за сигурност – ЕСЕ 22-05
          Модела, който си харесах е XMR Squadron, или



          Знаете колко е важно каската да е на първо място сигурна, на второ място удобна и лека и на трето - да има добър дизайн и разбира се ако може да е без пари .
          Тази каска по всичките ми критерии се справи подобаващо.

          За сигурността - показател може да бъдат само сертификати и тестове. Серията е най-ниската на производителя, но въпреки това получава пет звезди на Шарп теста. Всички каски са сертифицирани по европейския safety-standard ECE 22.05.

          Малко повече за този стандарт има в тази статия:

          If you’re not comfortable with a helmet that only meets the US Government DOT standard, what do you look for? Historically, American riders have looked for a Snell label but the world is getting smaller and we now have other viable alternatives. The ECE 22.05 standard is used in over 50 European countries, including Germany, a country known for taking a hard line on personal protection.
          http://www.webbikeworld.com/motorcyc.../ece-22-05.htm

          Относно удобството - каската е лека, подплатата е мека и не запарва, проветрива е и най-вече закопчалката на по-ниския клас каски много ми се понрави. XMR Pro серията е с д-рингове, но аз избрах тези специално заради това - мразя ги тия Д-рингове и по 3 часа се закопчавам и махам и слагам ръкавиците през почивките когато караме. После газ на убиване докато настигна друпата. С тази закопчалка, която си мисля че е не по-малко сигурна от Д-ринга е пъти по-удобна, мога да я закопчавам и свалям с ръкавици, става доста по-бързо.

          А дизайна - всеки с мнението си, както се казва. Squadron-black разцветката ме грабна от първия път, има доста цветове по нея и може да се ползва със всякакъв екип и мотор. В същото време е уникална и запомняща се шарка. Покритието е матово, но не се набива с кал както очаквах и лесно се почиства.
          Има голямо тазнообразие от шарки, освен тази:

          Серията XMR; XMR Pro; XMR Grave - X2F stonefibre, с тегло от 1050 гр. и уникален дизайн и 850гр. Карбонова каска RS-MX.




          Но лично аз бих избрала 1050 гр. серия Grave, понеже мненията за кабоновите каски са противоречиви. Но ако някой е ползвал или има наблюдения за такива каски, нека сподели.

          Това, което не ми хареса е прекалено тясното пространство, оставено за очила. Но по новите стандарти за сигурност явно е неизбежно, защото и очилата започнаха да ги правят по-малки. Но въпреки това не обичам да виждам с периферното си зрение рамката на очилата. Свиква се, но ми е дискомфортно. Но както и да е - проблема е повсевместен с всички нови модели каски.

          Поръчахме такава и на бъдещия джумиър шампион - Марти. Надявам се и на него да му хареса

          Ето и малко снимки с новата придобивка

          Благодаря на ianakiev за тях!



          Тука Иво е в екстаз по повод моята костенурка!



          Ето тази костенурка

          DCRT®

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X