Проблема е следния.....МЗ-тката беше със втулка на цилиндъра но започнаха ремонти и сваляне и качване на ауспуха и онази втулка просто прецака резбата....
Бе направена нова стоманена втулка, която да си навие резба и в нея да се завива друга втулка, която притиска ауспуха към цилиндъра...
Обаче, работата отново не бе свършена като хората и сега резбата, която бе направила новата втулка отново бе прецакана...
Идеята ми е да Ви питам какво да направя...
Варианти:
1) Изработване на алуминиева втулка със хубава резба и заваряване към цилиндъра..
2) Залепване на старата стоманена втулка със вещество напомнящо на Поксипол (мислехме да го ползваме, но незнам дали ще издържи на топлината...
3) Изработване на нова стоманена втулка с още по голям диаметър на резбата за да си навие отново резба... (но работата е, че може да стане много тънък цилиндъра...)
4) Овързване с жица на втълката хубаво към цилиндъра и даване на яко газ !
За 5-ти варянт няма да отварям дума, защото не ми се сменя цилиндър заради една резба..
Бе направена нова стоманена втулка, която да си навие резба и в нея да се завива друга втулка, която притиска ауспуха към цилиндъра...
Обаче, работата отново не бе свършена като хората и сега резбата, която бе направила новата втулка отново бе прецакана...
Идеята ми е да Ви питам какво да направя...
Варианти:
1) Изработване на алуминиева втулка със хубава резба и заваряване към цилиндъра..
2) Залепване на старата стоманена втулка със вещество напомнящо на Поксипол (мислехме да го ползваме, но незнам дали ще издържи на топлината...
3) Изработване на нова стоманена втулка с още по голям диаметър на резбата за да си навие отново резба... (но работата е, че може да стане много тънък цилиндъра...)
4) Овързване с жица на втълката хубаво към цилиндъра и даване на яко газ !
За 5-ти варянт няма да отварям дума, защото не ми се сменя цилиндър заради една резба..
Коментар