Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как да си поставя уред за отчитане на горивото

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Как да си поставя уред за отчитане на горивото

    При положение че нямам сонда с поплавък в резервоара, пък и той не е 1 а са 2?Някой правил ли е тази гимнастика?Нещо външно,по маркучите, следящо колко бензин минава през него (като водомер) и позволяващо въвеждане на количеството заредено гориво, и оттам показване колко е преминало вече и колко остава?нищо не намирам в гугъл, защото незнам какво да търся

  • #2
    До: Как да си поставя уред за отчитане на горивото

    Водомероподобните неща ги забрави. Не съм чувал да има такива (то нищо не значи, де), но и да има вероятността да работи добре е малка. Думичката, която е инженерно проклятие за подобен род устройства се нарича "интегратор". В инжекционните двг понякога самият компютър прави оценка на изхарченото гориво на подобен принцип, но тази оценка не блести с точност, а я прави цял компютър, който знае много неща.

    Трябват ти поплавъци. Два. И два индикатора (като на някои камиони), или превключвало между двата сигнала (като на УАЗ). Може и с проста схемка за събиране на двата сигнала.

    п.с. Те водомерите и у дома (постоянна температура, няма вибрации, неагресивна течност, неподвижно монтирани) работят доста компромисно. Повярвай ми, не искаш прибор с такава точност да е единственото, което те дели от оставане на пътя без гориво.

    п.с.2 Каква машина имаш, че е с два резервоара? Отделно ли се зареждат?
    Последно редактирано от Ясен; 30-08-08, 11:22. Причина: пс

    Коментар


    • #3
      До: Как да си поставя уред за отчитане на горивото

      2 поплавъка - трудна работа.Къде да ги натъпча, те по дифолт резервоарите са много криви.Освен това на пачи крак единия остава много по ниско от другия а са постоянно скачени, след като изправя маторя поне полвин час прехвърля от единия в другия, даже и с развити капачки на резервоарите.Такива афтър маркет уреди дето имат километраж, оборотомер и фюъл метър са неточни, те се калиброват като се пълни догоре, кара се, пак се пълни и се въвежда количеството, и уреда си осреднявя.Ама на мен разхода ми е от 5,5-6\100 сам извънградско, до 10-11 градско с жената отзад.Само забравих да вметна че нямам кранче, щуцера за фулл положение е отрязан издъно, китнат и боядисано всичко.На практика карам само на резерва, имам електромагнитен клапан преди помпата да спира бензина и това е.попаднах сега в гугъл на една джаджа - fuel flow meter, в комплект с fuel flow sensor, но незнам дали това е моят уред-има го само за лодки, яхти и самолетки. Инфо?
      Извинявам се, не видях че си дописвал.мотора е сузуки др 750.пълнят се отделно.може и само през единия, но ще отнеме няколко часа сигурно, скачващата тръбичка е много тънка
      Последно редактирано от kalincho; 30-08-08, 11:51.

      Коментар


      • #4
        До: Как да си поставя уред за отчитане на горивото

        Не може ли да се измисли нещо с прозрачен маркуч, по който да си виждаш нивото? Или, ти искаш да го виждаш докато се возиш?

        Защо са направили два резервоара тези хора? Много ли от мотоциклетите са така? Хич не разбирам от мотори.

        Много сложни неща са тези, морските, гледах ги. И големи, сигурно и ток похапват, като са изключени. Накрая ще се окаже, че пак интегрират през поплавъка. Поне, на леките коли точно така се прави. Ще ти е трудно да ги стъкмиш на мотоциклет, а и не се знае колко време ще оцелее сензорът при типично мотоциклетни условия.

        Коментар


        • #5
          До: Как да си поставя уред за отчитане на горивото

          С 2 са рядкост по принцип.На мен след известно мислене ми се поизясниха нещата.
          Значи 1-во трябва да жертвам единия и да го сдупча, за да поставя поплавък вътре.Хубавото е че се оказа че има поплавъчни сензори тип тръба, при които поплавъка и карантиите са в тръбичка от алуминий.Там няма да има мяткащи се телове и поплавъци на тях, а ще е по компактно.
          2-ро да огранича преливането от единия в другия резервоар, когато съм на пачи крак.това обикновенно става когато спирам и гася мотора, за да сляза - затова ще монтирам електромагнитен клапан на връзката между двата, свързан към контакта.По този начин ще се поддържа еднакво ниво на гориво, дори и мотора да е стоял на степенка с дни.
          3-то избор на подходящ уред за таблото, съобразен с омовете на поплавъка и позволяващ калибриране и това е

          Коментар


          • #6
            До: Как да си поставя уред за отчитане на горивото

            Първоначално публикуван от kalincho Преглед на мнение
            С 2 са рядкост по принцип.На мен след известно мислене ми се поизясниха нещата.
            Значи 1-во трябва да жертвам единия и да го сдупча, за да поставя поплавък вътре.Хубавото е че се оказа че има поплавъчни сензори тип тръба, при които поплавъка и карантиите са в тръбичка от алуминий.Там няма да има мяткащи се телове и поплавъци на тях, а ще е по компактно.
            2-ро да огранича преливането от единия в другия резервоар, когато съм на пачи крак.това обикновенно става когато спирам и гася мотора, за да сляза - затова ще монтирам електромагнитен клапан на връзката между двата, свързан към контакта.По този начин ще се поддържа еднакво ниво на гориво, дори и мотора да е стоял на степенка с дни.
            3-то избор на подходящ уред за таблото, съобразен с омовете на поплавъка и позволяващ калибриране и това е
            Това изглежда да е истинското решение. Имай предвид, че прост прибор, несъобразен с формата на резервоара, ще показва ниво, а не количество гориво. Има и интелигентни индикатори (цифрови) които се калибрират към формата на резервоара и показват по-истински неща.

            п.с. при теб двата резервоара са един до друг и свързани само отдолу, така ли?

            Коментар


            • #7
              До: Как да си поставя уред за отчитане на горивото

              Значи оригинално е така - http://picasaweb.google.com/kalincho...91766938171890
              а при мен е така - http://picasaweb.google.com/kalincho...91773394987090
              Побългаряването е станало след като стария собственик е паднал и е счупил кранчето

              Коментар


              • #8
                До: Как да си поставя уред за отчитане на горивото

                Ужас, много сложно бе!

                За да ограничиш преливането ти трябва още един клапан от АГУ. Просто на всяка от двете тръбички слагаш клапан, а ги съединяваш с тройник след клапаните.

                Има еднопосочни клапани за бензин от карбураторни коли с обратен горивопровод, не се минавай да ги ползваш - те изискват сериозно налягане за да се отворят, а ти помпа нямаш.

                Коментар


                • #9
                  До: Как да си поставя уред за отчитане на горивото

                  Според мен наи протото нещо което можеш да направиш е , на маркуча които ти съединява двата резервара да сложиш троиник на които на свободния краи слагаш прозрачно маркуче чиито горен краи трябва да закарш горе в отдушника на някоя от капачките и да го фиксираш така че да не се мести наторе надолу спрямо резервара сред това сипваш кило бензин в резервара бележиш на маркуча до каде е и така докато не го напълниш до горе . Не трябват нито сонди нито клапани нито жици просто и надежно .

                  Коментар


                  • #10
                    До: Как да си поставя уред за отчитане на горивото

                    Първоначално публикуван от павле Преглед на мнение
                    Според мен наи протото нещо което можеш да направиш е , на маркуча които ти съединява двата резервара да сложиш троиник на които на свободния краи слагаш прозрачно маркуче чиито горен краи трябва да закарш горе в отдушника на някоя от капачките и да го фиксираш така че да не се мести наторе надолу спрямо резервара сред това сипваш кило бензин в резервара бележиш на маркуча до каде е и така докато не го напълниш до горе . Не трябват нито сонди нито клапани нито жици просто и надежно .
                    По-горе го написах. Не работи в движение, обаче.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Как да си поставя уред за отчитане на горивото

                      За да се визулизира на таблото иска повече труд и средства което нее оправдано На всеки мотор може да се засече среден разход и човек гледаики си си дневния километраж да следи колко още може да измине , ако и това го мързи да направи какво остава за изброените от нас схеми .

                      Коментар


                      • #12
                        До: Как да си поставя уред за отчитане на горивото

                        "Хубавото е че се оказа че има поплавъчни сензори тип тръба, при които поплавъка и карантиите са в тръбичка от алуминий."

                        Калинчо, къде ги има тия неща, колко са големи, и колко струват?

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X