Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Решение за моторите без фар!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Решение за моторите без фар!

    Най сетне намерих по евтино решение за почети всички кросови мотори. Цената за YZ и CR е около 640лв, което включва фар, генератор и регулатор, без стоп и габарит. За кросовите ктм-и е +150лв, но е 200W! Инсталацията е с 12V променлив ток. Ако искате прав ток с цел да се върже примерно GPS и малко акумилаторче, което да се зарежда е + 50лв (без акумилаторчето, което става от алармена система).

  • #2
    Re: Решение за моторите без фар!

    Да разбираме че ги предлагаш ти.Така ли?

    Коментар


    • #3
      Да. Цената е с включена доставка до БГ, без монтаж.

      Коментар


      • #4
        на ЕЕ енжинеринг ли са
        за моя рм колко ще струва и има ли за него
        рм125 97 ма година е модел

        Коментар


        • #5
          Не е лошо всеки да помисли за такъв вариант, тъй като през сезон 2007 сигурно в правилата за участие в ендурошампионата ще залегне и това изискване
          ... а и нощните състезания са голяма атракция.
          Ендурото и сексът не са шега работа !
          -------------
          Животът се измерва с броят на издишванията !

          http://sixdayscrazyjob.com
          http://crazy-job.com

          Коментар


          • #6
            Това са моделите за които може да се достави този комплект:

            Honda

            CRF450R & CRF250R 75 Watts $398.14
            XR50 & CRF50 2000-on 95 Watts $290.14
            XR100 & CRF100 94-04 95 Watts $290.14
            CR250 02-03 60 Watts $398.14
            XR400 96-on, XR650 00-on 200 Watts! $414.94
            CR125 90-96, CR250 89-92 80 Watts $351.34
            CR250 93-96 80 Watts $351.34
            CR125 & CR250 97-98 50 Watts $338.14
            CR500 87-01 45 Watts $250.54
            CR500 85 60 Watts $347.74
            CR125 & CR250 99-01 60 Watts $351.34

            Kawasaki

            KX80/100/125/250 89-91 40 Watts $232.54
            KX80/100 92-00, KX125/250 92-97 40 Watts $232.54
            KX125/250 98-02 50 Watts $338.14
            KDX200 82-88 65 Watts $232.54
            KXF250 2004 75 Watts $398.14
            KXF250 2005 75 Watts $398.14
            KDX200 89-00, KDX220 97-00, KDX250 91-94,
            KX500 84-85, KX500 90-05 75 Watts $232.54
            KLX400 all 200 Watts! $294.94
            KLR650 ALL 250 Watts! $366.94

            KTM

            400/450/520/525 EXC/MXC all 210 Watts! includes heavy duty voltage regulator $486.94

            Suzuki

            RM125 87-93, RM250 86-93 60 Watts $347.74
            RM125/250 98-02 50 Watts $347.74
            RM125/250 03-05 50 Watts $347.74
            RMZ250 2004 75 Watts $398.14
            RMZ250 2005 75 Watts $398.14
            DRZ400 all 200 Watts! $294.94

            Yamaha

            YZ125 96-01, YZ250 96-98,
            YZ250F/400F/426F450F 98-05 45 Watts $394.54
            YZ250 91-95, WR250 90-95 60 Watts $232.54
            YZ250 99-03 45 Watts $386.14
            PW80 91-02 40 Watts $232.54

            За регулатор+токоизправител и зареждане акумилатор +$31
            Цените са в USD до София, без монтаж.

            Коментар


            • #7
              Хубаво решение е това. Браво, Събине! Ама тука идва въпроса как светят тия 75 вата. Да не е като малко фенерче. И друго как се държи системата в яка вода

              Коментар


              • #8
                75W свети перфектно! Моят мотор е с крушка 55W.

                колкото е по силен генератора, толкова по добре свети фара на свободни обороти. Като дадеш газ, всички светат яко!

                Фарът на XR600 примерно е 30W и пак свети горе-долу добре.

                Проблеми с водата няма никакви, защото комплектът идва с нова "звезда" или статор (който както му вика), който е вътре в двигателя под левият капак на блока.

                Коментар


                • #9
                  а кита включва ли и ново капаче на запалването
                  и оригиналния маховик ли се използва или се слага друг по голям

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от mitkov
                    а кита включва ли и ново капаче на запалването
                    и оригиналния маховик ли се използва или се слага друг по голям
                    Не. Ако включваше такива неща щеше да е много по скъп. Предполагам и затова е разликата с ватовете. YZ-тите примерно са с много малки маховици и това е максимума ватове който може да се изкара от тях за тези пари.

                    Коментар


                    • #11
                      язък
                      и без тва ми се щеше да сложа по тежък маховик че по контролируемо и по добре да катери моторчето
                      а ако и ток даде -супер
                      сега май ще трябва да слагам от тия стеахлитата

                      Коментар


                      • #12
                        светенето зависи и от ватовете но има и по слаби крушки които могат да светят мнооого без да им трябва много ток

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X