И аз всеки път го мия с пароструйка.
Мързи ме да го мия по друг начин, а не мога да не го мия. Кой каквото ще да казва.
До сега не съм забелязал да му вреди, освен че почти си отлепих една лепенка, ама така е - като мия от 10 см...
Иначе внимавам като минавам покрай лагерите на главините и кормилото, но пък свещта специално съм пробвал да я намокря - не успях, тъй че двигателя си го мия смело.
че не е полезно не е, но просто няма друг начин. при миенето с водо/пароструйка водата може да влезе на места където иначе не би успяла (при каране ) и то най-вече главините и лагерите по окачването и осите. трябва да се внимава много и да не се насочва силна струя по тези части и колкото може по отдалеко. и освен това редовно да се проверяват тези части дали имат достатъчно грес, защото тя малко или много отблъсква водата и на и дава да влиза по навътре
А пък мене Сашко ми се скара като видя колко грес съм набухал в главините и ме накара да ги измия с обезмаслител, за да не превъртят лагерите. След това съвсееем лекичко минах с грес вътрешността на самата главина, втулката и оста (без леглата на лагерите) колкото да направя тънък филм.
Интересно ми е вашето мнение по темата за смазването - аз по принцип всичко мажа ама това за леглата на лагерите не ми е идвало наум, че може да пречи. Как мислите
грес се слага от външната страна на лагерите, там където има разтояние между него и семерината която пази от мизерия и вода. там по никакъв начин неможе да навредиш на каквото и да било.
ти като си набиеш добре лагерите как ще превъртят !!! помисли логично !!!
също така е добре лагерите да са с гумени предпазители а не с метални, гумените пазят много по добре, и съответно се удължава живота им
Няма проблем, но недей да пръскаш от близо веригата, семерингите на главините на предната и задната гума, семерингите на лагерите на кормилото, семерингите на лагерите на задният шарнир, семерингите на лагетите на задният амортесьор, кокалите по задното окачване(който има такива) и семерингите на предницата.
Събине, има ли разлика ако двигателя е студен или топъл Защото по мотокросовете съм гледал, че веднага след манша ги мият, докато са горещи с пароструйката
Не, няма проблем, поне с мойте мотори никога не е имало, да не говорим, че съм потапял целият мотор в ледени реки по време на движение без проблми след това...
За едно момче от автомивката в Младост със сигурност пароструйката е била вредна..
Тръгнал да пие вода от нея - бузата му станала като панталон с цип - 12 шева...
За едно момче от автомивката в Младост със сигурност пароструйката е била вредна..
Тръгнал да пие вода от нея - бузата му станала като панталон с цип - 12 шева...
Този момък трябва да е бил от нааааааааай, най-умничките, които могат да се срещнат..
[CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT="]®
[/FONT]________________________________________
[CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
[/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
[/CENTER]
За едно момче от автомивката в Младост със сигурност пароструйката е била вредна..
Тръгнал да пие вода от нея - бузата му станала като панталон с цип - 12 шева...
Не е виц аз съм виждал един пич на морето как на пароструика чудовище на 80 градуса реши да си измие пясака от краката
тия от мивката бяха мили преди това картери и блокове за ДВГ
Резултата беше водни капки под кожата а след малко яки мехури и неква течност като гной Най тъпото е че с нищо не можеш да помогнеш
Коментар