От: Модифициране на задържането на предния пиньон (Yamaha xt 600 43f)
Решението ти за в бъдеще е вал от 2KF с гайка. Решението ти за в момента е нов пиньон и задължително гресиране на шлиците. Това при положение че няма да ползваш вала от снимките. И като подкараш мотора да избягваш да караш с ниска скорост на високи предавки, както и да ползваш двг като моторна спирачка. Демек да избягваш предпоставките за обратни удари в трансмисията. Ако си с оригиналното предавателно отношение, или държиш винаги мотора на всяка предавка над поне 3500 оборота/визирам предавките от втора нагоре/, или променяш предавателното число. Аз бих сложил отпред пиньон с 14 зъба.
Идеята ти с допълнително осигуряване няма да помогне, пластината ще се разжлемби доста бързо.
Пластината влиза в канал и не позволява аксиално изместване на пиньона.
Решението ти за в бъдеще е вал от 2KF с гайка. Решението ти за в момента е нов пиньон и задължително гресиране на шлиците. Това при положение че няма да ползваш вала от снимките. И като подкараш мотора да избягваш да караш с ниска скорост на високи предавки, както и да ползваш двг като моторна спирачка. Демек да избягваш предпоставките за обратни удари в трансмисията. Ако си с оригиналното предавателно отношение, или държиш винаги мотора на всяка предавка над поне 3500 оборота/визирам предавките от втора нагоре/, или променяш предавателното число. Аз бих сложил отпред пиньон с 14 зъба.
Идеята ти с допълнително осигуряване няма да помогне, пластината ще се разжлемби доста бързо.
Пластината влиза в канал и не позволява аксиално изместване на пиньона.
Коментар