Не намерих такава тема, та затова я пускам. Взех си мотор, но акумулатора, който е на него е много измислен и трябва да купя читав. Ако някой може да даде съвет! Мотора е ТТR 250 и е само със стартер. Знам, че има зарядни, които стоят постоянно включени и сами регулират процеса на зареждане, но от къде може да се намери? Чакам вашите съвети и Ви благодаря предварително.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Покупка и подръжка на акумулатор?
Свий
X
-
До: Покупка и подръжка на акумулатор?
ми много просто вземаш стария акомулатор и отиваш в магазина за акомулатори и казваш искам ето такав окомулатор те ще ти кажат дали имат
и като вземеш новия акомулатор му намажи клемите с малко грес да не се окисляват защото на моя акомулатор беше станал така и незареждашеKTM EXC 250 2т.1999г/BETA Tehno 250 Trial/KTM EXC 300 2006.
-
До: Покупка и подръжка на акумулатор?
Първоначално публикуван от bobotrojan Преглед на мнениеА колко трябва да зарежда- за да го премеря да видя всичко наред ли е?KTM Fen
Коментар
-
До: Покупка и подръжка на акумулатор?
Напротив колега,твърдението,че акумулатора трябва само да се възбуди доколкото да запали мотоциклета и след това да се разчита на зарядното на самия мотоциклет да дозареди акумулатора е напълно погрешно,защото зарядното на мотоциклета не може да зареди на 100% капацитета на батерията.Давам и пример,приемаме че сме извадили батерията от опаковката готова с електролит(ако няма сме сипали такъв с относително тегло на електролита 1.28-1.30)слагаме за малко на зареждащото да възбуди и хоп на мотоциклета,при този случай сме направили следната и най голяма грешка:СУХО ЗАРЕДЕНА БАТЕРИЯТА Е НА 80% ОТ КАПАЦИТЕТА СИ И БЕЗ ПЪРВОНАЧАЛНО СИЛОВО ЗАРЕЖДАНЕ,КОЕТО ДА ДОБАВИ ОСТАНАЛИТЕ 20%,БАТЕРИЯТА НЯМА КАК ДА ГИ ДОСТИГНЕ ПОРАДИ НЕВЪЗМОЖНОСТТА НА ЗАРЯДНОТО НА МОТОЦИКЛЕТА ДА НАДХВЪРЛИ ОПРЕДЕЛЕН ВОЛТАЖ И ГОЛЕМИНА НА ТОКА,КОИТО ПРИ ЗАРЕЖДАНЕ ОТ КОНВЕНЦИОНАЛНО ЗАРЯДНО СЕ ПОДЪРЖАТ МАЛКО ПО-ВИСОКИ ИМЕННО ЗА ДА СЕ "НАМПОМПА" АКУМУЛАТОРА ДО ПЪЛНИЯ СИ КАПАЦИТЕТ.ВЕЧЕ ВЕДНЪЖ МОНТИРАН НА МОТОЦИКЛЕТА БЕЗ ПЪРВО СИЛОВО ЗАРЕЖДАНЕ Е НЕВЪЗМОЖНО СЛЕД ТОВА ДА СЕ ДОЗАРЕДИ ДАЖЕ И СЪС ЗАРЯДНО У-ВО ЗАРАДИ ТАКА НАРЕЧЕНАТА "ЗАПОМНЯЕМОСТ" НА ТОЗИ ТИП БАТЕРИИ,КОЕТО ЩЕ РЕЧЕ,ЧЕ БАТЕРИЯТА Е АКУМУЛИРАЛА 80% ЕЛЕКТРИЧЕСТВО И ЩЕ ОТДАДЕ СЪЩИТЕ 80%.Вече има зависимост от ампеража на батерията и време на зареждане,по-принцип е правилно да се зарежда с 1/10(една десета)от капацитета на акумулатора,примерно батерията е 10
Ампера и трябва да се зарежда съответно с до максимум 1 Ампер на час.В прикачения файл има таблици за време на зареждане,гъстота на електролита при различни температури просто всичко необходимо за подръжката на акумулаториПрикачени файловеMX "KRT".....MX KRECUL RACING TEAM....
Коментар
-
До: Покупка и подръжка на акумулатор?
само да отбележа, че батерията се зарежда с ток и дименсията е само Ампер [А] без час !
Ампер-час е дименсията за капацитет на акумулатораПоследно редактирано от Тедо /LJ73/; 07-12-07, 13:23.помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
До: Покупка и подръжка на акумулатор?
Да колега съгласен съм че капацитета на акумулатора е ампер за час, но при зареждане на такъв се подава ток с определена големина за определено време(в случая за час)и спирам до тук,защото усещам,че ще се заформи сериозен спор относно законите на Физиката и ХимиятаMX "KRT".....MX KRECUL RACING TEAM....
Коментар
-
До: Покупка и подръжка на акумулатор?
Благодаря на всички. Въпроса намери решение. Купувам нов акумулатор и по горе споменатата процедура действам. Един колега прави зарядни и ще ме обзаведе с такова/интелигентно/ и си решавам проблемите.
Само доуточняване: ак. 12 V , 7 A/h като го взема нов го зареждам 10 часа тъй като зарядното е 0.7 A/h и всичко е ОК. Ако греша кажете?Борислав Русенов - 0889593977
Коментар
-
До: Покупка и подръжка на акумулатор?
Ако е чисто нов(сухо зареден) би трябвало да е зареден на 65%-80%,това се проверява като се сипе електролит в акумулатора(ако епразен) и се изчака около 2-3часа,за да може електролита да пропие в питите и да се стабилизира напрежението в батерията,след което с помоща на ареометър(уред за измерване гъстотата на електролита)или волтметър се преценява колко е заредена батерията и се подлага на зареждане съгласно таблицата по горе.Примерно ако е зареден на 75% т.е.12.3v~12.4 v големината на тока съответно трябва да бъде 5.25А и за да се дозареди до 100% т.е12.6v~12.7v остават да се добавят 1.75А до капацитета от 100% (7А) или ще рече приблизително да се зарежда с ток 0.6А за 3 часа(това е примерно зареждане и зареждането на твоя акумулатор зависи от неговата степен на зареденостMX "KRT".....MX KRECUL RACING TEAM....
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар