Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Покупка и подръжка на акумулатор?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Покупка и подръжка на акумулатор?

    Не намерих такава тема, та затова я пускам. Взех си мотор, но акумулатора, който е на него е много измислен и трябва да купя читав. Ако някой може да даде съвет! Мотора е ТТR 250 и е само със стартер. Знам, че има зарядни, които стоят постоянно включени и сами регулират процеса на зареждане, но от къде може да се намери? Чакам вашите съвети и Ви благодаря предварително.
    Борислав Русенов - 0889593977

  • #2
    До: Покупка и подръжка на акумулатор?

    ми много просто вземаш стария акомулатор и отиваш в магазина за акомулатори и казваш искам ето такав окомулатор те ще ти кажат дали имат
    и като вземеш новия акомулатор му намажи клемите с малко грес да не се окисляват защото на моя акомулатор беше станал така и незареждаше
    KTM EXC 250 2т.1999г/BETA Tehno 250 Trial/KTM EXC 300 2006.

    Коментар


    • #3
      До: Покупка и подръжка на акумулатор?

      А колко трябва да зарежда- за да го премеря да видя всичко наред ли е?
      Борислав Русенов - 0889593977

      Коментар


      • #4
        До: Покупка и подръжка на акумулатор?

        Първоначално публикуван от bobotrojan Преглед на мнение
        А колко трябва да зарежда- за да го премеря да видя всичко наред ли е?
        Зависи какво ти е зареждащото. Не е задължително да го зареждаш хубаво, само колкото да го възбудиш и да запалиш мотора е достатъчно, после докато работи мотора с мултицета ще установиш какво му е положението...
        KTM Fen

        Коментар


        • #5
          До: Покупка и подръжка на акумулатор?

          Напротив колега,твърдението,че акумулатора трябва само да се възбуди доколкото да запали мотоциклета и след това да се разчита на зарядното на самия мотоциклет да дозареди акумулатора е напълно погрешно,защото зарядното на мотоциклета не може да зареди на 100% капацитета на батерията.Давам и пример,приемаме че сме извадили батерията от опаковката готова с електролит(ако няма сме сипали такъв с относително тегло на електролита 1.28-1.30)слагаме за малко на зареждащото да възбуди и хоп на мотоциклета,при този случай сме направили следната и най голяма грешка:СУХО ЗАРЕДЕНА БАТЕРИЯТА Е НА 80% ОТ КАПАЦИТЕТА СИ И БЕЗ ПЪРВОНАЧАЛНО СИЛОВО ЗАРЕЖДАНЕ,КОЕТО ДА ДОБАВИ ОСТАНАЛИТЕ 20%,БАТЕРИЯТА НЯМА КАК ДА ГИ ДОСТИГНЕ ПОРАДИ НЕВЪЗМОЖНОСТТА НА ЗАРЯДНОТО НА МОТОЦИКЛЕТА ДА НАДХВЪРЛИ ОПРЕДЕЛЕН ВОЛТАЖ И ГОЛЕМИНА НА ТОКА,КОИТО ПРИ ЗАРЕЖДАНЕ ОТ КОНВЕНЦИОНАЛНО ЗАРЯДНО СЕ ПОДЪРЖАТ МАЛКО ПО-ВИСОКИ ИМЕННО ЗА ДА СЕ "НАМПОМПА" АКУМУЛАТОРА ДО ПЪЛНИЯ СИ КАПАЦИТЕТ.ВЕЧЕ ВЕДНЪЖ МОНТИРАН НА МОТОЦИКЛЕТА БЕЗ ПЪРВО СИЛОВО ЗАРЕЖДАНЕ Е НЕВЪЗМОЖНО СЛЕД ТОВА ДА СЕ ДОЗАРЕДИ ДАЖЕ И СЪС ЗАРЯДНО У-ВО ЗАРАДИ ТАКА НАРЕЧЕНАТА "ЗАПОМНЯЕМОСТ" НА ТОЗИ ТИП БАТЕРИИ,КОЕТО ЩЕ РЕЧЕ,ЧЕ БАТЕРИЯТА Е АКУМУЛИРАЛА 80% ЕЛЕКТРИЧЕСТВО И ЩЕ ОТДАДЕ СЪЩИТЕ 80%.Вече има зависимост от ампеража на батерията и време на зареждане,по-принцип е правилно да се зарежда с 1/10(една десета)от капацитета на акумулатора,примерно батерията е 10
          Ампера и трябва да се зарежда съответно с до максимум 1 Ампер на час.В прикачения файл има таблици за време на зареждане,гъстота на електролита при различни температури просто всичко необходимо за подръжката на акумулатори
          Прикачени файлове
          MX "KRT".....MX KRECUL RACING TEAM....

          Коментар


          • #6
            До: Покупка и подръжка на акумулатор?

            само да отбележа, че батерията се зарежда с ток и дименсията е само Ампер [А] без час !
            Ампер-час е дименсията за капацитет на акумулатора
            Последно редактирано от Тедо /LJ73/; 07-12-07, 13:23.
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #7
              До: Покупка и подръжка на акумулатор?

              Да колега съгласен съм че капацитета на акумулатора е ампер за час, но при зареждане на такъв се подава ток с определена големина за определено време(в случая за час)и спирам до тук,защото усещам,че ще се заформи сериозен спор относно законите на Физиката и Химията
              MX "KRT".....MX KRECUL RACING TEAM....

              Коментар


              • #8
                До: Покупка и подръжка на акумулатор?

                Благодаря на всички. Въпроса намери решение. Купувам нов акумулатор и по горе споменатата процедура действам. Един колега прави зарядни и ще ме обзаведе с такова/интелигентно/ и си решавам проблемите.
                Само доуточняване: ак. 12 V , 7 A/h като го взема нов го зареждам 10 часа тъй като зарядното е 0.7 A/h и всичко е ОК. Ако греша кажете?
                Борислав Русенов - 0889593977

                Коментар


                • #9
                  До: Покупка и подръжка на акумулатор?

                  Ако е чисто нов(сухо зареден) би трябвало да е зареден на 65%-80%,това се проверява като се сипе електролит в акумулатора(ако епразен) и се изчака около 2-3часа,за да може електролита да пропие в питите и да се стабилизира напрежението в батерията,след което с помоща на ареометър(уред за измерване гъстотата на електролита)или волтметър се преценява колко е заредена батерията и се подлага на зареждане съгласно таблицата по горе.Примерно ако е зареден на 75% т.е.12.3v~12.4 v големината на тока съответно трябва да бъде 5.25А и за да се дозареди до 100% т.е12.6v~12.7v остават да се добавят 1.75А до капацитета от 100% (7А) или ще рече приблизително да се зарежда с ток 0.6А за 3 часа(това е примерно зареждане и зареждането на твоя акумулатор зависи от неговата степен на зареденост
                  MX "KRT".....MX KRECUL RACING TEAM....

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X