Обява

Свий
Няма добавени обяви.

настройка на карбуратор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • настройка на карбуратор

    Някой ако може да ми помогне с регулиране на карбуратора ако може някоя снимка ще съм много благодарен.



    Това което е оградено на снимката аз го нямам смисъл моето е обикновено болтче с пружина някой ако може да ми каже какво трябва да е.
    Последно редактирано от nickbochev; 19-04-14, 21:34. Причина: снимка

  • #2
    От: настройка на карбуратор

    Настройва ти оборотите. Това от симсон ли е?

    Коментар


    • #3
      От: настройка на карбуратор

      Колега има цяла тема как се настроива карбуратор.Потърси малко!
      KTM EXC 250 2т.1999г/BETA Tehno 250 Trial/KTM EXC 300 2006.

      Коментар


      • #4
        От: настройка на карбуратор

        Колега, посочете от какъв мотор е карбуратора
        SUZUKI DRZ SuperMoto

        Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

        Коментар


        • #5
          От: настройка на карбуратор

          Аз съм почти сигурен, че това е от симсон и няма кой знае каква настройка този карбуратор. Просто това настройва оборотите. Настройваш оборотите, които да държи на място и нищо друго няма какво да се чете, няма нищо сложно

          Коментар


          • #6
            От: настройка на карбуратор

            Карбуратора от снимката е BVF (Berliner Vergaser Fabrik) вижда се знака до жълтото кръгче.
            Берлинската Карбураторна Фабрика е произвеждала карбуратори за мотоциклети и мотопеди IFA/MZ, AWO/Simson, IWL, както и за Trabant и Wartburg по времето на DDR от 1946г до 1990г.
            Карбуратори с поплавкова камера под шибъра са означени като тип N.
            От този тип N има и в четирите марки мотоциклети/мотопеди, които изглеждат почти еднакво.
            Този конкретно е BVF 16N3, което ще рече, че шибъра му е цилиндричен, а входящия отвор за въздух - 16 мм.

            BVF 16N3 е влаган в мотопедите Simson серии KR, S и SR от 1976 до 1980г.

            Сега на какво е закачен, само момчето от първия пост знае ...

            А за какво служи болтчето с пружинка или без ... няма да стане с две думи.
            Ето я темата чете внимателно и действа...

            Как функционира един карбуратор
            ______2
            Е = MZ

            Коментар


            • #7
              От: настройка на карбуратор

              Първоначално публикуван от Димо Преглед на мнение
              А за какво служи болтчето с пружинка или без ... няма да стане с две думи.
              Болтчето служи за почерпване,тоест натиска поплавъка за да може да се повиши бензина в поплавъковата камера,действа като смукач.Аз твърдо заставам че този карбуратор не е монтиран на Симсон,карбуратора е немски но определено не го използват за двигател Симсон,но нека завърши сагата ще разберем истината.

              Коментар


              • #8
                От: настройка на карбуратор

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11111111111.jpg
Прегледи:1
Размер:16.8 КБ
ID:5581050Това ти е смукача(което е с червено) и както казах това болтче за което автора на темата пита е за оборотите. Не знам кой е въздух под налягане, но преди една седмица работих върху такъв карбуратор и знам за какво е. Ако искаш доказателства след седмица ще ти снимам симсона и ще ти докажа, че карбуратора е същия. Това болтче не служи за почерпване. Ако не греша като развиваш се вдигаха оборотите, а като затягаш се сваляха и се настройват на загрял двигател. Ще ме накараш да го снимам и разглобя за да докажа на коравата ти тиква, че грешиш ОТНОВО
                Последно редактирано от Димо; 20-04-14, 23:59. Причина: много червено, много голямо ...

                Коментар


                • #9
                  От: настройка на карбуратор

                  Първоначално публикуван от hristo jivota Преглед на мнение
                  Аз твърдо заставам че този карбуратор не е монтиран на Симсон,карбуратора е немски но определено не го използват за двигател Симсон
                  И колко твърдо заставаш?
                  ______2
                  Е = MZ

                  Коментар


                  • #10
                    От: настройка на карбуратор

                    Така прави сте,не съм виждал такъв карбуратор.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27.gif
Прегледи:1
Размер:279.6 КБ
ID:5581054

                    Коментар


                    • #11
                      От: настройка на карбуратор

                      Първоначално публикуван от hristo jivota Преглед на мнение
                      Така прави сте,не съм виждал такъв карбуратор.

                      Дотук става ясно, че си виждал анимирана картинка правена от някого на някакъв карбуратор ... На която картинка впрочем ясно личи, че болта за регулиране на въздуха си е болт и се върти слизайки надолу-нагоре и няма нищо общо с никакво черпене, доколкото не стига до поплавковата камера.

                      Вепросът ми си стои. Колко твърдо си застанал?


                      П.П.
                      Впрочем в последствие смятам да затрия простотиите в тази тема и да пратя някои от участниците да четат - седмица примерно. Доколкото агресивното незнание, освен че дразни е и вредно.
                      ______2
                      Е = MZ

                      Коментар


                      • #12
                        От: настройка на карбуратор

                        Вие двамата защо не престанете да си ги мерите по темите , малка ли ви е гората? Ако сте прочели първото мнение , ще разберете , че не става въпрос за този карбуратор , друг е , и не се знае нито модела , нито мотора. Освен това , първо се започва с почистване на карбуратора , регулиране на нивото , регулиране на сместа , и чак на края се регулират оборотите. Димо го е насочил към правилната тема , ако тя не му помогне на автора , съмнявам се , че вие двамата ще му помогнете.
                        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                        Коментар


                        • #13
                          От: настройка на карбуратор

                          Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                          Освен това , първо се започва с почистване на карбуратора , регулиране на нивото , регулиране на сместа , и чак на края се регулират оборотите. Димо го е насочил към правилната тема , ако тя не му помогне на автора , съмнявам се , че вие двамата ще му помогнете.
                          +1
                          Нukога не се отkазвай от нещо nредu да uзnробваш всuчкu възможнu начuнu , за да го nостuгнеш !

                          Коментар


                          • #14
                            От: настройка на карбуратор

                            Първоначално публикуван от Димо Преглед на мнение
                            На която картинка впрочем ясно личи, че болта за регулиране на въздуха си е болт и се върти слизайки надолу-нагоре и няма нищо общо с никакво черпене, доколкото не стига до поплавковата камера.
                            В случая сгреших за въпросния болт защото такъв карбуратор не бях виждал,но има карбуратор за друга марка мотор който освен смукач има и бутон за почерпване който при натискане слиза в поплавъковата камера,затова се заблудих че и този е на същият принцип.

                            Коментар


                            • #15
                              От: настройка на карбуратор

                              По стари спомени от ГДР - книжката : винт за регулиране на оборотите на празен ход , чрез обходния въздух .

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X