Обява

Свий
Няма добавени обяви.

НЕ пали от манивела

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • НЕ пали от манивела

    Преди седмица,мотора все по-трудно палеше от манивела и вече не иска.Смених свещта изчистих карбуратора и пак не иска.Какво може да е,имали ли сте подобен проблем ? На скорост пали и не държи ниски обороти.

  • #2
    От: НЕ пали от манивела

    Къв е тоя мотор бре?

    Коментар


    • #3
      От: НЕ пали от манивела

      Забравих да напиша,извинявам се Suzuki rmz 250 05

      Коментар


      • #4
        От: НЕ пали от манивела

        Въобще ли ги няма ниските смисъл пуснеш ли газта и гасне веднага .?
        Нещо по -странно при работата на мотора като запали, по-шумен и т.н?
        Проблема според мене идва от карбуратора.
        Тук не знам как стоят нещата,но при Хондата ми като й оставих първоначално по -големи луфтовете на клапаните много трудно палеше,та идеята ми е може ли вече да са увеличили луфтовете и да не иска да пали.? Какво мислите колеги.

        Коментар


        • #5
          От: НЕ пали от манивела

          Първоначално публикуван от Петър Богданов Преглед на мнение
          Въобще ли ги няма ниските смисъл пуснеш ли газта и гасне веднага .?
          Нещо по -странно при работата на мотора като запали, по-шумен и т.н?
          Проблема според мене идва от карбуратора.
          Тук не знам как стоят нещата,но при Хондата ми като й оставих първоначално по -големи луфтовете на клапаните много трудно палеше,та идеята ми е може ли вече да са увеличили луфтовете и да не иска да пали.? Какво мислите колеги.
          Наполовина съм съгласен с тебе, но трябва малко повече инфо... Как се държи, при подаване на газ, без и т.н.
          Нека да даде повече инфо, а пък да му мислим, после... хапчета.

          Коментар


          • #6
            От: НЕ пали от манивела

            Няма никаква разлика,работи си напълно нормално,но така ми казват и други хора пак да се разглоби карбуратора и да се изчисти хубаво.

            Коментар


            • #7
              От: НЕ пали от манивела

              Или е от жигльора за празния ход или от клапани без луфт. Провери и двете.
              EXC TPI 2019

              Коментар


              • #8
                От: НЕ пали от манивела

                Първоначално публикуван от Kris Peew Преглед на мнение
                Няма никаква разлика,работи си напълно нормално,но така ми казват и други хора пак да се разглоби карбуратора и да се изчисти хубаво.
                Да, действай хубаво, бавно и внимателно.
                След това ще се мисли.

                Коментар


                • #9
                  От: НЕ пали от манивела

                  Първоначално публикуван от chavetoo Преглед на мнение
                  Или е от жигльора за празния ход или от клапани без луфт. Провери и двете.
                  Колега не оспорвам мнението ,просто питам за лична информация ,че аз може да съм го подвел.
                  Не трябва ли щом го е карал и т.н да са увеличили луфтовете и да не иска да пали от това и как ако не е пипан ,а е каран само клапаните са останали без луфт.? (не се заяждам питам понеже не съм толкова наясно)
                  Към колегата с проблема,аз лично бих разглобил карбуратора поне още 1,2 пъти преди да предприема нещо по-сериозно и ако симптомите пак са същите бих преминал към клапани.

                  Коментар


                  • #10
                    От: НЕ пали от манивела

                    Първоначално публикуван от Петър Богданов Преглед на мнение
                    Колега не оспорвам мнението ,просто питам за лична информация ,че аз може да съм го подвел.
                    Не трябва ли щом го е карал и т.н да са увеличили луфтовете и да не иска да пали от това и как ако не е пипан ,а е каран само клапаните са останали без луфт.? (не се заяждам питам понеже не съм толкова наясно)
                    Към колегата с проблема,аз лично бих разглобил карбуратора поне още 1,2 пъти преди да предприема нещо по-сериозно и ако симптомите пак са същите бих преминал към клапани.
                    Точно това щях да му кажа и аз! Но първо си казах, нека да види, карбуратора.

                    Коментар


                    • #11
                      От: НЕ пали от манивела

                      Хлабината се намалява, защото клапана почва да пропада в леглото. Щом пропадне и няма хлабина клапана не затваря добре. От началото спира да пали на топло а после и на студено. Като го забуташ и пали, но е под въпрос дали ще работи на празен ход.
                      EXC TPI 2019

                      Коментар


                      • #12
                        От: НЕ пали от манивела

                        Мерси за вашите мнения,ще сваля пак карбуратора и ще пиша

                        Коментар


                        • #13
                          От: НЕ пали от манивела

                          Първоначално публикуван от chavetoo Преглед на мнение
                          Хлабината се намалява, защото клапана почва да пропада в леглото. Щом пропадне и няма хлабина клапана не затваря добре. От началото спира да пали на топло а после и на студено. Като го забуташ и пали, но е под въпрос дали ще работи на празен ход.
                          Разбрах какво имаш в предвид и мисля,че даже си прав понеже тези двигатели са по-бързо оборотни и клапаните връщат рязко и т.н и е по-логично да пропаднат в леглата ,отколкото да отвори луфт ,че да не иска да пали.
                          При попадане на клапан също променя ли се и работата на двигателя и няма ли да има шум ...
                          Ако колегата е сигурен в карбуратора ,залагам на клапани (голям луфт-40%, пропаднали в леглото клапани 60%)
                          Вероятността за мръсен въздушен филтър също я има давам и 5%
                          Поздрави и много мерси за обяснението на chavetoo .

                          Коментар


                          • #14
                            От: НЕ пали от манивела

                            Клапаните продадат или по точни ''вкопават'' защото са титаниеви и титания е много твърд материал и леглото на клапана се вкопава и оттам идва лошото палене като е загрял мотора,докато при старите въздухари там става точно обратното след повече километри,хлабината на клапана се увеличава с времето понеже се износват кобилиците там където се допират с клапаните.
                            0 8 76 36 8 542

                            Коментар


                            • #15
                              От: НЕ пали от манивела

                              Първоначално публикуван от metalgiar Преглед на мнение
                              Клапаните продадат или по точни ''вкопават'' защото са титаниеви и титания е много твърд материал и леглото на клапана се вкопава и оттам идва лошото палене като е загрял мотора,докато при старите въздухари там става точно обратното след повече километри,хлабината на клапана се увеличава с времето понеже се износват кобилиците там където се допират с клапаните.

                              По-често като че ли се износва вал и кобилица там където се трият едно в друго ..... иначе съм съгласен с повечето. Случвало се е обаче вал да се вкопае в глава също . Иначе речено ако въздуха за празен ход и жигльорчето са си наред би трябвало да се търси в тока или клапаните белята. Мерете компресия на студено. Слагай друга свещ, кабел, бобина, акумулатор, датчик на хол, звезда..... в тоя ред. Докато се оправи.
                              0888932647

                              Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X