Преди седмица,мотора все по-трудно палеше от манивела и вече не иска.Смених свещта изчистих карбуратора и пак не иска.Какво може да е,имали ли сте подобен проблем ? На скорост пали и не държи ниски обороти.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
НЕ пали от манивела
Свий
X
-
От: НЕ пали от манивела
Въобще ли ги няма ниските смисъл пуснеш ли газта и гасне веднага .?
Нещо по -странно при работата на мотора като запали, по-шумен и т.н?
Проблема според мене идва от карбуратора.
Тук не знам как стоят нещата,но при Хондата ми като й оставих първоначално по -големи луфтовете на клапаните много трудно палеше,та идеята ми е може ли вече да са увеличили луфтовете и да не иска да пали.? Какво мислите колеги.
Коментар
-
От: НЕ пали от манивела
Първоначално публикуван от Петър Богданов Преглед на мнениеВъобще ли ги няма ниските смисъл пуснеш ли газта и гасне веднага .?
Нещо по -странно при работата на мотора като запали, по-шумен и т.н?
Проблема според мене идва от карбуратора.
Тук не знам как стоят нещата,но при Хондата ми като й оставих първоначално по -големи луфтовете на клапаните много трудно палеше,та идеята ми е може ли вече да са увеличили луфтовете и да не иска да пали.? Какво мислите колеги.
Нека да даде повече инфо, а пък да му мислим, после... хапчета.
Коментар
-
От: НЕ пали от манивела
Първоначално публикуван от Kris Peew Преглед на мнениеНяма никаква разлика,работи си напълно нормално,но така ми казват и други хора пак да се разглоби карбуратора и да се изчисти хубаво.
След това ще се мисли.
Коментар
-
От: НЕ пали от манивела
Първоначално публикуван от chavetoo Преглед на мнениеИли е от жигльора за празния ход или от клапани без луфт. Провери и двете.
Не трябва ли щом го е карал и т.н да са увеличили луфтовете и да не иска да пали от това и как ако не е пипан ,а е каран само клапаните са останали без луфт.? (не се заяждам питам понеже не съм толкова наясно)
Към колегата с проблема,аз лично бих разглобил карбуратора поне още 1,2 пъти преди да предприема нещо по-сериозно и ако симптомите пак са същите бих преминал към клапани.
Коментар
-
От: НЕ пали от манивела
Първоначално публикуван от Петър Богданов Преглед на мнениеКолега не оспорвам мнението ,просто питам за лична информация ,че аз може да съм го подвел.
Не трябва ли щом го е карал и т.н да са увеличили луфтовете и да не иска да пали от това и как ако не е пипан ,а е каран само клапаните са останали без луфт.? (не се заяждам питам понеже не съм толкова наясно)
Към колегата с проблема,аз лично бих разглобил карбуратора поне още 1,2 пъти преди да предприема нещо по-сериозно и ако симптомите пак са същите бих преминал към клапани.
Коментар
-
От: НЕ пали от манивела
Хлабината се намалява, защото клапана почва да пропада в леглото. Щом пропадне и няма хлабина клапана не затваря добре. От началото спира да пали на топло а после и на студено. Като го забуташ и пали, но е под въпрос дали ще работи на празен ход.EXC TPI 2019
Коментар
-
От: НЕ пали от манивела
Първоначално публикуван от chavetoo Преглед на мнениеХлабината се намалява, защото клапана почва да пропада в леглото. Щом пропадне и няма хлабина клапана не затваря добре. От началото спира да пали на топло а после и на студено. Като го забуташ и пали, но е под въпрос дали ще работи на празен ход.
При попадане на клапан също променя ли се и работата на двигателя и няма ли да има шум ...
Ако колегата е сигурен в карбуратора ,залагам на клапани (голям луфт-40%, пропаднали в леглото клапани 60%)
Вероятността за мръсен въздушен филтър също я има давам и 5%
Поздрави и много мерси за обяснението на chavetoo .
Коментар
-
От: НЕ пали от манивела
Клапаните продадат или по точни ''вкопават'' защото са титаниеви и титания е много твърд материал и леглото на клапана се вкопава и оттам идва лошото палене като е загрял мотора,докато при старите въздухари там става точно обратното след повече километри,хлабината на клапана се увеличава с времето понеже се износват кобилиците там където се допират с клапаните.0 8 76 36 8 542
Коментар
-
От: НЕ пали от манивела
Първоначално публикуван от metalgiar Преглед на мнениеКлапаните продадат или по точни ''вкопават'' защото са титаниеви и титания е много твърд материал и леглото на клапана се вкопава и оттам идва лошото палене като е загрял мотора,докато при старите въздухари там става точно обратното след повече километри,хлабината на клапана се увеличава с времето понеже се износват кобилиците там където се допират с клапаните.
По-често като че ли се износва вал и кобилица там където се трият едно в друго ..... иначе съм съгласен с повечето. Случвало се е обаче вал да се вкопае в глава също . Иначе речено ако въздуха за празен ход и жигльорчето са си наред би трябвало да се търси в тока или клапаните белята. Мерете компресия на студено. Слагай друга свещ, кабел, бобина, акумулатор, датчик на хол, звезда..... в тоя ред. Докато се оправи.0888932647
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар