Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тежина на сток и тунинг части

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тежина на сток и тунинг части

    Интересуваме ако някой знае каква е разликата в тежината между частите. Например по тежък съединител....... Просто с колко по тежко може да стане нещо по двигателя. Интересува ме най вече камбаната на магнета.
    Например на Ямаха YZ250f ако сток тежи 100гр. колко би тежала ако е някакво тунинг изпълнение или колко е макс. който може да стане.
    EXC TPI 2019

  • #2
    От: Тежина на сток и тунинг части

    Магнета/маховик или там както е редно на YZ250F тежи 576гр. Направил съм тежест която да прикрепя към магнета, тя тежи 120гр.
    Нямам си и на идея колко тежи на WR250 магнета. Според мен тези 120гр. няма да са много и нещо фатални. Вие как мислите?
    По късно ще кача и снимки на това което съм направил.
    EXC TPI 2019

    Коментар


    • #3
      От: Тежина на сток и тунинг части

      Тая тежест като я добавиш ще трябва след това и маховика да се балансира отново най вероятно,внимавай с тези тунинги да не псуваш после!!!
      Не е важно какво караш, а как го караш !

      Коментар


      • #4
        От: Тежина на сток и тунинг части

        А защо не си купиш готов тунинг маховик? Аз на ЦРФ450Р съм купувал и монтирал +15 Oz по-тежък маховик и разлика имаше голяма-на 5-а тръгваше с 20км.

        Коментар


        • #5
          От: Тежина на сток и тунинг части

          Първоначално публикуван от Gichev Преглед на мнение
          А защо не си купиш готов тунинг маховик? Аз на ЦРФ450Р съм купувал и монтирал +15 Oz по-тежък маховик и разлика имаше голяма-на 5-а тръгваше с 20км.
          Защото мога да го направя за някаква мин. сума, да не кажа, че няма да дам и стотинка.
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00099.jpg
Прегледи:1
Размер:95.3 КБ
ID:5436394
          EXC TPI 2019

          Коментар


          • #6
            От: Тежина на сток и тунинг части

            Динамичен баланс намерил ли си къде да направят?
            Силата е нищо без контрол.

            Коментар


            • #7
              От: Тежина на сток и тунинг части

              Работиш добре на струг-супер, браво! Обаче по-интересното е как ще го балансираш правилно, и ако не успееш какво точно ще счупиш след време, иначе Чинела беше слагал допълнителна тежест на маховика на неговият ЦРФ преди години, потърси в темата за Хондата.

              Коментар


              • #8
                От: Тежина на сток и тунинг части

                Засега мисля да не го балансирам, защото всичко е еднакво от всякъде. Първо е минато на струг, след това на фреза с делителна маса го пробих и накрая ще го пусна и на шлайфа. Всеки отвор е на еднакво растояние от друг, отворите са еднакви....... Може и да има нещо, но то ще е минимално. Главите на оригиналните нитове нямат точен диаметър а баланс няма. Затова и лежа на това, че няма да го де балансирам.
                EXC TPI 2019

                Коментар


                • #9
                  От: Тежина на сток и тунинг части

                  Евала Светли ти си първия човек който иска да си намали мотора.Масово им слабеят и гледат как да направят да им вървят повече а на теб обратното.Желая успех.
                  0878424143
                  0887424150

                  Коментар


                  • #10
                    От: Тежина на сток и тунинг части

                    Първоначално публикуван от ИВАН - ЕТРОПОЛЕ Преглед на мнение
                    Тая тежест като я добавиш ще трябва след това и маховика да се балансира отново най вероятно,внимавай с тези тунинги да не псуваш после!!!
                    Вече съм убеден, че едва ли ще имам нужда от баланс. Самият магнет като го подпра с център...... на струга и има много леко аксиално биене. Докато тежестта която съм направил не мърда на никъде. Както и да е, днес сложих тежестта и направих няколко часово каране. Засега не мога да усетя разлика защото за първи път карам на лед, сняг, кал.......
                    П.С. три пъти как се пльоснах на леда не е истина
                    EXC TPI 2019

                    Коментар


                    • #11
                      От: Тежина на сток и тунинг части

                      Малко да повдигна темата с едно питане. Днес си направих тежест за новата 250-ка, но май малко се олях. Тежестта стана 320гр. а има мегдан и още да се вкара Дали малко да намаля от тези 320 и да сляза на около 200-250гр.
                      На старата 250-ка и добавих 120гр. и ефекта се усети, но там маховика тежеше 576гр. Сега маховика обаче тежи 464гр.
                      EXC TPI 2019

                      Коментар


                      • #12
                        От: Тежина на сток и тунинг части

                        Слагай смело - нищо няма да и стане.
                        На ЦРФ 450 си правих такива експерименти, като добавих около 500гр. - повече не позволяваше, но за мое разочарование, не усетих подобрение. Не знам как други които са добавяли по 150-300гр. казват, че имало голяма разлика / визирам Хондата /.


                        Последно редактирано от maki449; 28-03-13, 22:15.
                        Силата е нищо без контрол.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Тежина на сток и тунинг части

                          Сега разгледах и темата за ЦРФ и там по снимките на око ми се струва, че тежестта която е монтирал Чинела е около 250гр. Притесняваме нещо да не скъсам шийката на вала.
                          П.С. На Ямахата 120гр. ги усетих.
                          EXC TPI 2019

                          Коментар


                          • #14
                            От: Тежина на сток и тунинг части

                            Първоначално публикуван от chavetoo Преглед на мнение
                            ... Притесняваме нещо да не скъсам шийката на вала.
                            ...
                            Нищо няма да скъса. Ако си разглобявал някога ЕТЗ 250 или 251 ,трябва да знаеш, че съединителя е монтиран директно на к. вал и,служи и като допълнителен маховик и сигурно тежи поне 2 кг. Е - нищо не къса. На времето когато карах такава машина, ми се случи на един старт като тръгваx с 5-6 000об/мин, да скъса веригата и .... двигателя закова на място, след като намота веригата на предния зъбак. Резултата беше изкъртени зъби на две зъбчатки, усукан като свредло първичен вал и счупени картери ,но....на вала от който дойде удара, нищо не превъртя или скъса.
                            Силата е нищо без контрол.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Тежина на сток и тунинг части

                              Извинете ме за въпроса ,но защо се слагат тези тежести ?.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X