Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за KLX 300

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за KLX 300

    Здравейте. За пръв път пиша във форума и моля да ме извините, ако съм нарушил някое правило. Нека минем направо към въпроса. Ще си купувам мотор (под 400 куб. - първи мотор). Ходих да гледам едно Kawasaki KLX 300. Доста ми хареса (допадна ми - даже мисляу че се влюбих ). Имаше проблем със съединителят (увличаше) и човекът каза, че почнало да прави така като сменил маслото (15/50) с някакво фалшиво (,но като тръгнахме да се прибираме се обади и каза, че го сменил с MOTUL 15/50 и сега няма проблеми). Също така доста странно пали с манивелата (оригинално няма стартер). За да запалиш, трябва първо да прекараш манивелата (риташ леко докато препука в аспуха - изпусне компресия) и чак тогава връщаш манивелата и риташ и пали (пали хубаво с изключение на това прекарване на манивелата). И така въпросът ми е дали това е оригинално така или е някакъв проблем и на какво се дължи, ако е проблем. Също така искам да попитам моторът има ли ключ (контактен), защото този нямаше (само копчето за палене и гасене). Благодаря предварително за отговорите.
    Последно редактирано от viki terzieva; 12-11-11, 10:19.

  • #2
    От: Въпрос за KLX 300

    За увличането не би трябвало да го прави, пробвай го сега, след като е сменено маслото и ако не увлича, е добре.Това с манивелата, дето го обясняваш, си е нормално. Слагаш го демек на горна мъртва точка и риташ.Оргинално мотора няма ключ, така е - само копче за гасене.
    Иначе изборът ти е перфектен. Не само за първи мотор става.
    Последно редактирано от viki terzieva; 12-11-11, 10:20.
    Кавазаки КЛХ 300 04г
    Кавазаки КХ 65 04г
    Опел Астра 94г
    Мерцедес 124 91г

    Коментар


    • #3
      От: Въпрос за KLX 300

      Много благодаря за отговора. Мисля да го кУпувам. Много ми помогна .
      Последно редактирано от viki terzieva; 12-11-11, 10:20. Причина: кУпувам

      Коментар


      • #4
        От: Въпрос за KLX 300

        Този мотор можеш да го запалиш и с джапанка без никаква опасност , ако декомпресьора му е наред. Той е автоматичен-центробежен . Няма никаква нужда от такива разходки с манивелата , а само обираш празния ход и риташ до долу. Опитай да го ритнеш - манивелата не трябва ВЪОБЩЕ да запъва(все едно има огромна компресия) , а да си слиза безпроблемно до долу.

        Коментар


        • #5
          От: Въпрос за KLX 300

          Точно с джапанка не е много умно да се пробваш да го палиш,за да спре да действа автоматичният декомпресор все пак трябва да се създаде някаква центробежна сила,а двигателя с отворен клапан няма запали. Най-лесно пали, точно както ти го е показал човека,риташ леко, докато усетиш съпротивление и после риташ по-силно. По принцип, ако всичко му е наред, трябва да пали лесно, дори пали по-лесно студен, отколкото като загрее. Проблемът с буксуването на съединителя обаче не ми харесва,тези мотори се карат с едно малко по-специално масло, което е предвидено хем да смазва, хем и съединителят да не бУксува. Най-добре вземи с теб някой, който разбира от мотори да го пробва, продавачът щом е бил такъв патраманин да му налее такова масло, представи си как е поддържан тоя мотор.Иначе е супер машина,до преди няколко месеца имах такъв и бях много доволен от него,единственият по-сериозен проблем беше, че имаше един такъв гаден дрънчащ шум на определени обороти и като върнеш газта.Оказа се, че е разтеглена ангренажна верига, смених я и всичко се оправи.Успех с покупката!
          Последно редактирано от viki terzieva; 12-11-11, 10:24.
          Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

          Коментар


          • #6
            От: Въпрос за KLX 300

            Здравейте, аз 2 години съм карал klx 650, явно е на същия принцип с паленето. Имах и този проблем със съединителя, но се оказа че са ми омекнали демПферните пружини, смених ги и всичко се оправи. Иначе съм много диволен от мотора като цяло -върви си, пали лесно като е студен и след като загрее. Карал съм го само с МОТУЛ 5100- 15 50 и не е имало никакви проблеми. Мисля, че ще останеш доволен от мотора.
            Последно редактирано от viki terzieva; 12-11-11, 10:24.

            Коментар


            • #7
              От: Въпрос за KLX 300

              Здравейте отново. Купих мотора, доволен съм, но имам един въпрос. Сменях антифриза и след като покарах видях, че капе от някъде и установих, че това е маркуче, излизащо от радиатора (с червената линия е показано на снимката), което е като преливник (като позагря капеше, също така и като наклониш мотора). Въпросът ми е не трябва ли да има разширителен съд този мотор (намерих мануал за KLX 250 с 300 suppliment и в него е дадено, че 250 модела има разширителен съд зад лявата задна пластмаса, за 300 модела не пише, а аз нямам). Предварително благодаря за отговорите.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02466.jpg
Прегледи:1
Размер:171.2 КБ
ID:5314630

              Коментар


              • #8
                От: Въпрос за KLX 300

                Точно както си го видял така е.Има си разширителен съд и е там под лявата задна кора мисля ,че става и от ВР 250.
                Имай предвид, че ако всичко е наред, много трудно може да прегрееш този мотор.
                Последно редактирано от viki terzieva; 12-11-11, 10:25.
                Кавазаки КЛХ 300 04г
                Кавазаки КХ 65 04г
                Опел Астра 94г
                Мерцедес 124 91г

                Коментар


                • #9
                  От: Въпрос за KLX 300

                  Здравейте отново колеги. Искам да попитам по-запознатите с Кавазакитата (И особено с КЛХ) относно автоматичния декомпресор. Като взех мотора установих, че нямам декомпресор (премахнат е поради незнайна причина). Купих нов изпускателен вал от eBay с декомпресор (не е чисто нов а, втора употреба), монтирах го, сглобих и запалих. Огромна разлика в усилията за ритане, но започна да се чува странно чукане и то доста силно от декомпресора (мисля, че е от него защото там се чува). Когато карам моторът си върви добре и като вдигна малко оборотите спира да трака (или поне не го чувам от бръмченето). Та въпросът ми е дали това е нормално за КЛХ-овете (понеже съм чувал че така тракат и доста почетох тук и в някои чужди форуми), на какво се дължи (пружинката, нитовете на декомпресора ...) и също така пречи ли нещо ако карам така (дали има вероятност от някаква повреда или само досадното чукане). Благодаря предварително за отговорите и ви желая весели празници на всички. Поздрави.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Въпрос за KLX 300

                    Преди повече от 2 месеца ти написах това :
                    Този мотор можеш да го запалиш и с джапанка без никаква опасност , ако декомпресьора му е наред. Той е автоматичен-центробежен . Няма никаква нужда от такива разходки с манивелата , а само обираш празния ход и риташ до долу. Опитай да го ритнеш - манивелата не трябва ВЪОБЩЕ да запъва(все едно има огромна компресия) , а да си слиза безпроблемно до долу.

                    Сега относно тракането провери ангренажната верига дали не е за смяна. Провери и обтегача дали е здрав или блокирал.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Въпрос за KLX 300

                      Ангренажната верига е хубава, оптегача е добре и траканете не се чува от там, а лявата страна на капака на главата (където е докомпресора). Поздрави.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Въпрос за KLX 300

                        При мене също беше така- тракаше яко тоя декомпресор, обаче след една разходка в гората ми прескочи ангренажната верига (не успя да удари клапаните). След като го разглобих видях че декомпресора е яко разбит (беше като жив- яко луфтове и т.н.). Закарах си главата да ми я направат и затегнахме нитовете на декомпресора с един майстор и след като го зглобихме вече не работеше . Риташе се по-трудно ама си палеше от раз и работеше като часовник. Ама обаче си продадох мотора и след известно време декомпресора се разглоби докато мотора работи и стана мазало. Незнам, за мене е по- добре без него защото не са измислени както трябва нещо а и много хора са ми казвали че на KLX 650 главата им е слабото място, незнам дали се отнася и за KLX 300 ама така като гледам си е същото. А и другото което знам от личен опит е че тия глави са мн трудни за намиране и те съветвам да си я пазиш

                        Коментар


                        • #13
                          От: Въпрос за KLX 300

                          Здравеите и аз съм притежател на KLX 250 Mроблем ли ебез декомпресор да пала мотора от манивела, защото понякога манивелата запира много яко и по някога се чува нешто като силен удар вътре в двигателя ...

                          Коментар


                          • #14
                            От: Въпрос за KLX 300

                            И аз вече карам без декомпресор. Ритането е по-трудничко, но се свиква (първо като прекараш манивелата докато препука в ауспуха, връщаш я и риташ яко). Иначе паленето е същото (поне при мен). Дори на мен ми е по удобно без декомпресор, защото усещам мотора - знам в каква работна позиция е буталото (а с декомпресор все тая риташ и не знаеш къде си ). Поразрових се из някои чужди форуми и научих че оригинално декомпресора не е точно на мястото си и затова се чупели Idler Gear (нз как е на БГ - абе зъбчатката не на самата ос на манивелата а тази до нея). Дори ми се стори че мотора с декомпресор върви малко по-малко. Има начин да се настрои декомпресора, но не ми се занимава (също така трябва да му затягам и нитовете), защото ме е страх да не стане мазало (като на batkata.s.wr). Пробвай с прекарване на манивелата както съм написал и пиши какво е станало и дали пак се чува това зацепване. И на мен ми се е случвало да го чуя (но когато дам мотора на някого да кара и си го пали, тъй като не му разбира) но не и когато го ритам аз. Поздрави.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Въпрос за KLX 300

                              Закарах мотора на един приятел "доктор" навари декомпресора и сега всичко е ОК ... А за зъбчатката-беше на сол :д Човека е навари и сега си карам. Мотора е малко по спокоен, без декомпресора вървеше малко повече .

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X