Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с вакуумно кранче на Suzuki GSXR 600

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с вакуумно кранче на Suzuki GSXR 600

    Здравейте колеги, доста четох и реших да ви поискам съвет.

    От близо 2 години имам пистов мотоциклет Suzuki gsxr 600 srad 2000 година , и всичко беше наред до преди 1 месец и половина. Ситуацията е следната - има бензинова помпа в резервоара , под нея за да тече бензина към карбовете има вакуум кранче (без степенно-автоматично) мембранно - Натиснете снимката за да я уголемите

Име:vakuum kran4e razglobeno.jpg
Прегледи:1
Размер:19.0 КБ
ID:5929620Натиснете снимката за да я уголемите

Име:vacuum kran4e.jpg
Прегледи:1
Размер:13.9 КБ
ID:5929621
    Започна да тече постоянно и да не спира бензина.... Викам си ОК, но "майстори" ме наплашиха ,че щом сменям О-ринга и пак тече след 1 ден каране е наранено покритието в което влиза на конус самия О пръстен и затваря. Уви видими забележки нямаше ,но се доверих.... И сгреших.... Купих ново - китайско - протече отстрани където протича ако е скъсана мембранката, явно беше скъсана още фабрично.... Викам си хах пародия ... Върнах го взех друго - карах 1 месец и същата работа, пак тече от там ,но мотора работи.... Само малко му падат оборотите на свободен ход,по което го разбрах...Дойде време за сваляне на пластмаси и резервоар за боядисване и се убедих в това... И сега пред мен се откриват няколко вариянта. Разгледах и почетох малко и в Американските форуми за моя модел и се натъкнах на това:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:41GpultmIIL._SL500_AA300_.jpg
Прегледи:1
Размер:11.4 КБ
ID:5929622
    Product Features

    * Solid-state worry free electronics
    * Self-priming
    * Simple two wire design
    * 12 volt negative ground systems
    * 2-3.5 PSI, 42 GPH universal design for most import 4, 6 cylinder carburetor applications
    http://www.amazon.com/Mr-Gasket-42S-...=pd_sim_auto_4

    А ето това е темата която намерих в интернет ,и понеже малко английския ми бяга... Ако някой може да прочете и да каже за какво става въпрос точно...
    http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=301534

    Ето две снимки на който се вижда как е направено...
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00727.jpg
Прегледи:1
Размер:223.6 КБ
ID:5929623Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00728.jpg
Прегледи:1
Размер:207.5 КБ
ID:5929624

    Интересно ми е дали помпата в резервоара е едновремено подкачваща и работна - т.е. прави налягане, тогава вакуума за какво е ? За първоначално пускане и след това спиране на потока бензин до карбураторите ?
    Също се чудя за алтернатива на тая помпичка с сходни показатели - налягане и дебит да ми препоръчате...
    А на мен ми се върти следната идея --> Дали ако работи само на помпата в резервоара ,и на мястото на вакуума по мойте размисли и обяснения (че служи да пуска и спира бензина,защото при начално даване на контакт и натискане на червеното копче RUN OFF ,на полужение ОН - пуснато качва гориво в карбураторите ,а тогава вакуум няма ,защото двигателя не работи ????) , дали ще е възможна нормалната работа на двигателя в ниските и във високи обороти ако вместо вакуум кранче поставя електрически бензинов клапан от газова уредба ?
    Но като погледна хората слагат помпички ,значи е възможно клапана да неми свърши работа... Уф немога да го измисля... Затова давайте мнения и помощ ,не искам вече да съм вакуумен ... 3 кранчета смених и дадох около 120 лв само за боклуци... А на оригиналното при демонтаж му се случи случка ,падна на земята и му се счупи щуцера за вакуума отдоло ... та не е нито да купя ремонтен комплект и да го сложа нито нищо... И мисля нещо с ЕЛ. Идеята ми е да сложа клапан който да спира и пуска бензина ,като дам на контакт да отваря ,и след като пусна рънн офф а на позиция ОН ,помпата да подкачи гориво и да запали, но се чудя дали вакуум кранчето променя после дебита на помпата след като работи двигателя. Имаше коментари в мото зоната, просто да изолирам вакуума - като махна пружинката на оригиналното кранче и да бъде без вакуум ,но тогава аджеба иглите и поплаваците трябв да поемат натоварването да държат горивото и ако евентуално опуснат да иде в картера и да ми е весело .... Направо се поболях... Давайте идей.
    Четох и за ЗАЗ-кова помпа на парното ,но незная дебита и какъв е и дали няма да е малък/голям за мотоциклет 600 кубика - 115 конски сили. , а и ме притеснява това че някъде пишеше ,че може да е необходимо да се направи обратна верига за остатъчния бензин който да се връща в резервоара което при мен няма как да се случи. При други коментари ,прочетох че се регулира сам и след достигането на необходимия дебит ,прекратява подаването на горивото и след като се увеличат оборотите а.к.а подадеш газ и увеличиш скороста и дебита на помпата се коригира в полужителна насока.

    Давайте идеи и предложения всякакви , и съжелявам ,че пиша за пистов мотоциклет в ОФфроуд-а но в зоната неса достатъчно компетентни за да ми дадът КОМПЕТЕНТЕН отговор ,а само се заяждат подсмиват и тн.
    Още веднъж ви моля да ме извините,и ако можете помогнете....

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X