Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Много тежък съединител на YZ 250

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Много тежък съединител на YZ 250

    Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
    Не знам какво ще кажат колегите но аз виждам отчетливи жлебчета от дисковете по касетата. Май не е точно ефтина тая диагноза амааа....
    така се виждат, но на допир е равно, няма вкопаване!

    Коментар


    • #17
      От: Много тежък съединител на YZ 250

      [QUOTE=Sa6o46;1514288]така се виждат, но на допир е равно, няма вкопаване![/QUO
      Гледаики снимката ,съмнява ме дали е равно? А ма щом така мислиш??Я да ти дам и аз един съвет!
      Рамото на оста за което е закачено жилото на съединителе го срязваш с тънък диск със флекс на мястото на сряза подготвяш подходящо парченце с дължина около 10, 15мм заваряваш го с СО апарат и с така удълженото рамо усилията да стиснеш съединителя са по малки!! Деиствай спокоино!! Изпитан метод!!
      Най-добре е да имаш богати приятели!!!
      Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!

      Коментар


      • #18
        От: Много тежък съединител на YZ 250

        [QUOTE=Чичко Фър;1514307]
        Първоначално публикуван от Sa6o46 Преглед на мнение
        така се виждат, но на допир е равно, няма вкопаване![/QUO
        Гледаики снимката ,съмнява ме дали е равно? А ма щом така мислиш??Я да ти дам и аз един съвет!
        Рамото на оста за което е закачено жилото на съединителе го срязваш с тънък диск със флекс на мястото на сряза подготвяш подходящо парченце с дължина около 10, 15мм заваряваш го с СО апарат и с така удълженото рамо усилията да стиснеш съединителя са по малки!! Деиствай спокоино!! Изпитан метод!!
        и това ми мина през ума, може да го пробвам, при заваряването има ли опасност да изгори нещо по електрониката?

        Коментар


        • #19
          От: Много тежък съединител на YZ 250

          само са се отбелязали дисковете каде са опирали но няма вкопаване

          Коментар


          • #20
            От: Много тежък съединител на YZ 250

            E така като се опетваме да диагностицираме по снимки. И пак е добре , че има и такива дето не щат да снимат и се сърдят като никой нищо не им казва.

            Ако наваряваш ще трябва да махнеш лостчето от двигателя. Вероятно под него има някаква форма на гумено уплътнение /О-пръстен или семеринг/. Имай впредвид , че така променяш изцяло лостовата система и съединителя ще иска по-честа и по-прецизна настройка. Но наистина ще олекне. Все си мисля , че нещо не му е наред. На 650сс мотор да натискам с два пръста през цялото време и да няма проблем, а ти да се оплакваш от 250-ка... прегледай , почисти и пресмажи още ваднъж за всеки случай!


            ПП Жилото да не е сменяно с някакво друго? По- тънко например?
            0888932647

            Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

            Коментар


            • #21
              От: Много тежък съединител на YZ 250

              Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
              E така като се опетваме да диагностицираме по снимки. И пак е добре , че има и такива дето не щат да снимат и се сърдят като никой нищо не им казва.

              Ако наваряваш ще трябва да махнеш лостчето от двигателя. Вероятно под него има някаква форма на гумено уплътнение /О-пръстен или семеринг/. Имай впредвид , че така променяш изцяло лостовата система и съединителя ще иска по-честа и по-прецизна настройка. Но наистина ще олекне. Все си мисля , че нещо не му е наред. На 650сс мотор да натискам с два пръста през цялото време и да няма проблем, а ти да се оплакваш от 250-ка... прегледай , почисти и пресмажи още ваднъж за всеки случай!


              ПП Жилото да не е сменяно с някакво друго? По- тънко например?
              всичко прегледах, жилото го свалях и смазах и доста олекна съединителя, мисля че проблема е в жилото и ръчката, сменяни са и не са хубави явно.
              но искам някой с такъв мотор да каже как е неговия в сравнение с останалите марки и модели

              Коментар


              • #22
                От: Много тежък съединител на YZ 250

                При мен случаят е такъв .Мотора го взех с тунингови много твърди пружини след подмяната нещата се оправиха.Мотора е wr 250F при всяко каране ми се подуваше лявата лапа като кравешко виме е сега вече е много приятно с новите нормални пружини.
                Gilera RC-125 Honda Dominator 650 Yamaha TT-350 yz250f WR-450-03 WR-450-05 WR-250F

                Коментар


                • #23
                  От: Много тежък съединител на YZ 250

                  Първоначално публикуван от Радо Преглед на мнение
                  При мен случаят е такъв .Мотора го взех с тунингови много твърди пружини след подмяната нещата се оправиха.Мотора е wr 250F при всяко каране ми се подуваше лявата лапа като кравешко виме е сега вече е много приятно с новите нормални пружини.
                  а как разбра че прожините ти са тунинговани и по твърди от нормалните?

                  освен и моите да са такива...

                  Коментар


                  • #24
                    От: Много тежък съединител на YZ 250

                    Първоначално публикуван от Sa6o46 Преглед на мнение
                    всичко прегледах, жилото го свалях и смазах и доста олекна съединителя, мисля че проблема е в жилото и ръчката, сменяни са и не са хубави явно.
                    но искам някой с такъв мотор да каже как е неговия в сравнение с останалите марки и модели
                    Ахааа. Много наши пишман майстори сменят жилото без кожуха. И слагат примерно жило 2,2 мм. и по-тънко в кожух за 2,5мм. Просто у нас трудничко се намира верния размер /дебелина/. А то не е все едно. По-тънкото жило се врязва по сгъвките в тефлоновата втулка на оригиналния кожух и евентуално я поврежда накрая. Ако са ти сменили и кожуха с такъв без тефлонова втулка нещата са съвсем ясни. Такова жило не е добро за съединител на мотор. Ефтиния начин да оправиш проблема /ако е такъв/ - търси оригинално жило от задна спирачка на скутер или нещо такова с дебелина поне 2,5 мм. и тефлонова втулка. А ако е виновна ръчката - нова с по-малък ход при буренцето на жилото или процедурата с наваряването.

                    ПП Тунинг пружинките обикновенно са шарени.
                    0888932647

                    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                    Коментар


                    • #25
                      От: Много тежък съединител на YZ 250

                      жилото е смяняно с бронята, но не е оригинално а правено, и няма тефлонова втулка вътре, явно от там идва проблема.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Много тежък съединител на YZ 250

                        Търси истинско жило тогава. Това става само за смукач на мотора :-)
                        0888932647

                        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                        Коментар


                        • #27
                          От: Много тежък съединител на YZ 250

                          иначе върви леко жилото, без голямо съпротивление, но явно като се натовари от прожините на съединителя и започва да се жули силно в кожуха и понеже няма тефлон върви тегаво....
                          като го сменя с оригинално ще пиша какъв е резултата.

                          мерси жоро не се бях сетил за тефлона..

                          Коментар


                          • #28
                            От: Много тежък съединител на YZ 250

                            Първоначално публикуван от Sa6o46 Преглед на мнение
                            а как разбра че прожините ти са тунинговани и по твърди от нормалните?

                            освен и моите да са такива...
                            Предишният собственик мой приятел си беше поръчал твърди пружини за жалост не пазеше оргиналните и се наложи закупуването на нови нормални.Освен пружини и жило не виждам логично обяснение на твърдият съединител.
                            Gilera RC-125 Honda Dominator 650 Yamaha TT-350 yz250f WR-450-03 WR-450-05 WR-250F

                            Коментар


                            • #29
                              От: Много тежък съединител на YZ 250

                              Съветът ми е докато е разглобен с махнат капак и пружини да стиснеш няколко пъти ръчката на съединителя за да ти е по лесно да диагностицираш проблема ако ръчката се стиска леко значи проблема е нататък по системата . Всеки път когато слагаш следващата част продължавай да стискаш ръчката най-накрая ще се покаже виновникът!Иначе кошницата и касетата са ти в добро състояние !

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X