Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Измерване на мощност на задното колело, въртящ момент, скорост, обороти на движение

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Измерване на мощност на задното колело, въртящ момент, скорост, обороти на движение

    С радост мога да ви съобщя, че Митко (мой приятел) предлага уникална услуга - дайно тест.



    Дайно тестът дава информация относно мощност на задното колело, въртящ момент, скорост, обороти на движението, гориво въздушната смес.

    Индивидуална прецизна настройка на гориво въздушната смес и запалването за получаване на гарантирани максимални стойности на мощността и въртящия момент, с които вашият мотоциклет разполага в целия диапазон от обороти.

    Диагностициране на състоянието на мотоциклета, като динамични характеристики и откриване на евентуални причини за ниски стойности на мощността.

    Ако имате съмнения относно " вървенето " на вашия мотоциклет това може да се провери много лесно в рамките на 30мин. и категорично да получите отговор дали мотоциклета разполага с достатъчно мощност или вие искате прекалено много от него.



    Услугата стартира със следните промоционални цени:


    Обикновено измерване на диностенд - мощност в конски сили на задното колело - 30лв.

    Пълно измерване на динамометър - мощност, въртящ момент, гориво въздушна смес - 50лв.

    Индивидуална настройка и тунинг ( custom fuel map ) на гориво въздушната смес на POWER COMMANDER, RAPID BIKE и други - 250 лв.

    Индивидуална настройка и тунинг на гориво въздушната смес ( AIR / FUEL RATIO ) на карбуратори ( ендуро, мотокрос, супермото ) - 250лв.

    Настройване на характеристиките на двигателя на състезателни мотоциклети и чрез използването на телеметрия по време на тест сесии според индивидуалните характеристики на пистата, стила на управление и уменията на пилота - цена по договаряне.



    За повете информация питайте или звъннете направо на Митко: 0878624011

  • #2
    От: Измерване на мощност на задното колело, въртящ момент, скорост, обороти на движен

    това е супер услуга ,ии цените са ниски,браво!!

    Коментар


    • #3
      От: Измерване на мощност на задното колело, въртящ момент, скорост, обороти на движен

      Супер услуга наистина. Предлагам да се направи нова тема и хората минали през стенда да споделят данните (съответно и модификациите за да се постигне дадената мощност). По този начин ще се сложи край на измислиците отностно мощността на моторетките ни.
      Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

      Коментар


      • #4
        От: Измерване на мощност на задното колело, въртящ момент, скорост, обороти на движен

        Първоначално публикуван от 4ef4o Преглед на мнение
        .... По този начин ще се сложи край на измислиците отностно мощността на моторетките ни.
        Мдаа, особено като се пускат обяви там конете са ехееее... незнам къде ги пасат толкова коне
        Доста неща могат да се видят, къде е въртящият момент, в какви обороти какво се случва, къде има дупки или спадове примерно, абе точна наука няма алабала
        motobattalion

        Коментар


        • #5
          От: Измерване на мощност на задното колело, въртящ момент, скорост, обороти на движен

          Първоначално публикуван от galin milanov Преглед на мнение
          това е супер услуга ,ии цените са ниски,браво!!
          Не бих казал, че цените са ниски. Аз в Италия за настройка на Fuel Map на динамометричен стенд плащам 100 евро, ако тръгна от нула и 40-50 евро, ако само трябва да я донастроя. В първия случай може да отнеме и повече от 3-4 часа. Инак 15-20 минути. Едно просто измерване стува повече от колкото при този Митко- 20-30 евро, но е безсмислено, защото без данните за стехиометрично отношение не можеш да разбереш, какви корекции трябва да се направят. Смятам, че в България МАП на двигателя на мотоциклет с инжекция не трябва да струва повече от 100лв.

          Коментар


          • #6
            От: Измерване на мощност на задното колело, въртящ момент, скорост, обороти на движен

            Първоначално публикуван от 121 Преглед на мнение
            Не бих казал, че цените са ниски. Аз в Италия за настройка на Fuel Map на динамометричен стенд плащам 100 евро, ако тръгна от нула и 40-50 евро, ако само трябва да я донастроя. В първия случай може да отнеме и повече от 3-4 часа. Инак 15-20 минути. Едно просто измерване стува повече от колкото при този Митко- 20-30 евро, но е безсмислено, защото без данните за стехиометрично отношение не можеш да разбереш, какви корекции трябва да се направят. Смятам, че в България МАП на двигателя на мотоциклет с инжекция не трябва да струва повече от 100лв.
            Колега може би когато стендовете станат 100 и цените ще са други, до тогава в Италия......иначе евала на Митко
            No Pain No Gain...
            Прости хора и силен вятър спиране нямат.....Не понасям бившия кмет!!!
            RR P38
            КТМ 530 ЕXС

            Коментар


            • #7
              От: Измерване на мощност на задното колело, въртящ момент, скорост, обороти на движен

              Първоначално публикуван от 121 Преглед на мнение
              Не бих казал, че цените са ниски. Аз в Италия за настройка на Fuel Map на динамометричен стенд плащам 100 евро, ако тръгна от нула и 40-50 евро, ако само трябва да я донастроя. В първия случай може да отнеме и повече от 3-4 часа. Инак 15-20 минути. Едно просто измерване стува повече от колкото при този Митко- 20-30 евро, но е безсмислено, защото без данните за стехиометрично отношение не можеш да разбереш, какви корекции трябва да се направят. Смятам, че в България МАП на двигателя на мотоциклет с инжекция не трябва да струва повече от 100лв.
              И защо реши че услугите в БГ трябва да са по-евтини от тези в Италия? По глупави ли сме, повече бизнес (оборот) ли има от там или сме по-богати и може да си позволим да работим за без пари??? Едно зареждане на резервоара е над 100лв и повечето ми приятели плащат повече в кръчмата петък вечер.

              Коментар


              • #8
                От: Измерване на мощност на задното колело, въртящ момент, скорост, обороти на движен

                Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
                И защо реши че услугите в БГ трябва да са по-евтини от тези в Италия? По глупави ли сме, повече бизнес (оборот) ли има от там или сме по-богати и може да си позволим да работим за без пари??? Едно зареждане на резервоара е над 100лв и повечето ми приятели плащат повече в кръчмата петък вечер.
                1°защото минималния ТРУД, който се плаща в Италия на специализиран механик е 35 евро на час, а в българия 35 евро на ден.
                2°защото сме по-бедни и малко хора могат да си позволят да дадат половин заплата за МАП а това не е нещо което се прави веднъж за винаги. Всеки 3-4°C на температурата на въздуха променят драстично стехиометричното отношение.
                3°защото е много по-изгодно да направиш 3 регулировки по сто лева от колкото НУЛА по 250

                Коментар


                • #9
                  От: Измерване на мощност на задното колело, въртящ момент, скорост, обороти на движен

                  Не всяка услуга се измерва със средната заплата, но в крайна сметка, който както си оценява труда... пазарна икономика май му се викаше на това

                  Сигурен съм че на някой и 20лв му е много за мап.

                  Успех с трите мап-а на ден.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Измерване на мощност на задното колело, въртящ момент, скорост, обороти на движен

                    Мисля че е излишно така изострено да се коментират цените.
                    Форумът е място за споделяне.

                    Имаме нещо интересно на пазара. Много хора отдавна чакат подобно нещо и за тях тази услуга е важна.
                    Много хора не биха дали пари за подобно нещо - те са си прави за себе си.
                    Пазарна икономика, продавачът решава за цената. Купувача решава дали да се възползва от стоката/услугата.

                    А Митко/не го познавам/ заслужава уважение, защото човекът се опитва да работи и като инвеститор си носи неговия риск.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Измерване на мощност на задното колело, въртящ момент, скорост, обороти на движен

                      Даже и за момент не съм искал да подценявам уменията и дискутирам авторитета на Митко. Стендовете за измервания са безценни, когато трябва да се намери оптималната крива на мощност и въртящ момент и се радвам, че най-сетне има и в България. Просто цената ми се струва неадекватна за българския пазар. Вярно е, че като направиш инвестиция, търсиш да печелиш, а не работиш за слава, но при тази услуга се печели от оборот. Освен това колкото повече МАП-и направи, толкова по-богата база данни ще има и това съкратява многократно времето за достигане на оптимална регулировка. За да се научиш да Работиш с такъв стенд е нужно време и много, много проби. Ако не си в час, в началото трябва ти да плащаш на собствениците за да ти позволят да им въртиш двигателите... Който зане за какво става въпрос ще разбере какво имам предвид.
                      PS. Гледах видеото на vaskosi и не видях да е сложена в ауспуха сонда за измерване на газовете. Без тази сонда да направиш МАП е като да стреляш с топ по врабче.
                      Последно редактирано от 121; 26-01-11, 01:11.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Измерване на мощност на задното колело, въртящ момент, скорост, обороти на движен

                        Митко много добре знае какво прави. Мотора на Васко има заварена втулка за зонда на генерацията. Има и кит за сонда в ауспуха. Това видео е случайно записано и Васко го пусна за тези който нямат предтава за какво горовим.

                        121, не знам за какъв оборот говориш ... в БГ думата оборот не може да се използва за мотоциклетен бизнес, особено пък за такава специализирана услуга в София.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Измерване на мощност на задното колело, въртящ момент, скорост, обороти на движен

                          Дайното до колко коня е ?
                          Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                          Коментар


                          • #14
                            От: Измерване на мощност на задното колело, въртящ момент, скорост, обороти на движен

                            Не е ясно, но предполагаме че ограничение може да дойде от боксуване на валяка, т.е. ако не можем да му създадем достатъчно сцепление за да прехвърли каквото има на него.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Измерване на мощност на задното колело, въртящ момент, скорост, обороти на движен

                              Стяга се мотора с колани яко надоло и ако е нуждо сядат двама отгоре му !
                              А капацитета се определя от Фи-то на барабана !
                              В София ли е ?
                              Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X