От два дни чета за предимствата и недостатъци, но май всеки си хвали своето, може ли някой да сподели пряки впечатления кой е по-проблемен двигател с единият или с двата разпределителни вала?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
КТМ 450 едновалов или двувалов двигател?
Свий
X
-
От: КТМ 450 едновалов или двувалов двигател?
SOHC e наследник на старият двигател на ктм, DOHC е новият двувалов двигател, но се използват активно и двата? Двата вала ни дават по-добър баланс на самият двигател,по-прецизна работа на клапаните, съответно мааалко повече мощност, но от какво ни лишават? Защото ако само дават, няма да се ползва и SOHCто.
Ето примерно, с Рено и техните дизелови двигатели е ясна работата. 2.2 не е добър общо взето като двигател, а 1.9 е добър. А тук, изобщо не мога да разбераПавел Викторов - 0 осем 7817878 три
-
От: КТМ 450 едновалов или двувалов двигател?
Двигателя с двата вала е хубав като замисъл и е доста ефективен но, просто има доста дребни болежки които, просто на този етап са проблем.Стария двигател за сега е по надежден но, той просто си отива като, всичко старо нещо спряно от пройзводство.
Коментар
-
От: КТМ 450 едновалов или двувалов двигател?
Старата генерация 4т двигатели на КТМ-RFS (с един вал) е много сполучлива , имах ЕХС 450 2004, освен една скъсана шпонка на кол. вал ,никакви проблеми не съм имал!! Клапаните след една лека корекция , 50 моточаса след това не бяха мръднали , след това вече не знам (мотора вече не е у мен) , самото регулиране е елементарно и няма пулове .Касетата на съединителя е много здрава (изработена от цяло парче метал) ,здрави скорости, отлично мазане . Разбира се първите две години от производството най-вероятно е давал дефекти, със сигурност знам че от 2003 до 2007 двигателя вече е изпипан .За новия модел (EXC-R) мотор , четох че КТМ са изтеглили доста бройки за поправка на сериозен фабричен дефект на мотори произведени 2007 и 2008 ,свързан с разделното мазане(смесвал е маслата от скоростите в двигателя) ...освен това и позагрявал повече, има доста хора от форума които карат новата версия , нека да се включат те , аз нямам преки впечатления от EXC-R , Но за стария само хубави неща ми идват наум , и нямаше да го продам ако не бях принуден , сега единствената алтернатива за покупка на нов RFS е Бета ."Суетата, е любимият грях на дявола"!
Коментар
-
От: КТМ 450 едновалов или двувалов двигател?
Първоначално публикуван от yurgana Преглед на мнениеСтарата генерация 4т двигатели на КТМ-RFS (с един вал) е много сполучлива .
Сега единствената алтернатива за покупка на нов RFS е Бета .
Ето има и тема за нея.Прогрес батка !
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=98673
Коментар
-
От: КТМ 450 едновалов или двувалов двигател?
То прогреса ми е ясен, аз за това заложих на 200ехс 2Т и може и да го карам на 35-40% ама фън е на всичките 100%.
Обаче:
АТВ Ктм 450 ендуро версията - със старият едновалов двигател,
АТВ Ктм 450 мх версията - с новият двувалов двигател?
И не са залежавали двигателите, пресни-пресни на 2010г модел, е къде е логиката? Да не би SOHC да има повече нютонметри в ниските обороти, което е и по-подходящо за гората? Че тези характеристики пък никъде не изрових друго обяснение поне аз нямам.Павел Викторов - 0 осем 7817878 три
Коментар
-
От: КТМ 450 едновалов или двувалов двигател?
Пафка тебе те интересува по специално при АТВ-тата ако не се лъжа как се държат двигателите май си пообъркал раздела, във КТМ-ския форум има няколко про-та във щатските серии МХ и един беше писал нещо подобно по памет "Чудо ХС(едноваловия) двигателя ми изкара цели 35 часа, докато SX(двувалката) макс 10часа" ако те интересува тоя фън и 100%-во цедене на машината и ако не караш така си карат по много, SX определено се развърта повече. И ако става въпрос за АТВ-та и двата двигателя не греят така както ги изкарват, просто там радиаторите са доста по големи, имат разширителни съдове и нещата са доста по различни като цяло.Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар