Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Запитване относно Хонда Хл 600

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Запитване относно Хонда Хл 600

    Здравейте на всички! Искам да попитам нормално ли е след ремонт на гумички на клапаните + смяна на сигменти при първото палене за деня, т.е при студен мотор и на смукач мотора да изпушва бял пушек, доста гъст и го прокарва за около 1 минута и след като загрее мотора не пуши. Нито губи обороти, масло и филтри са сменени, друг проблем с мотора няма като значително намаляване на маслото или губене на мощност. Също така когато се изфорсира мотора докато е студен избива масло отпред при цилиндъра от където излизат кривките за към ауспуха. Един майстор ми каза че от там избива масло когато има вода в мотора и от там я изкарва. Та нека някой който се е сблъсквал с такъв проблем или има нещо на ум да изкаже мнението си.
    Поздрави!

  • #2
    От: Запитване относно Хонда Хл 600

    Съвсем вероятно е някоя от гумичките да не е поставена добре , да е дефектирала или нещо подобно. Симптомите които описваш са типични за кофти гумички. Естествено всичко зависи от това , колко време след палене пуши. Щото ако е по продължително /докато загрее/ може и масления сегмент да не е улегнал към овала на цилиндъра /ако не е шлайфан/. При това положение след някое време е редно да се оправи от самосебеси.

    ПП Този мотор не е ли с въздушно охлаждане? От къде ще се вземе вода в цилиндъра?
    Последно редактирано от Жоро Нешев; 27-07-10, 09:21.
    0888932647

    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

    Коментар


    • #3
      От: Запитване относно Хонда Хл 600

      Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
      Съвсем вероятно е някоя от гумичките да не е поставена добре , да е дефектирала или нещо подобно. Симптомите които описваш са типични за кофти гумички. Естествено всичко зависи от това , колко време след палене пуши. Щото ако е по продължително /докато загрее/ може и масления сегмент да не е улегнал към овала на цилиндъра /ако не е шлайфан/. При това положение след някое време е редно да се оправи от самосебеси.

      ПП Този мотор не е ли с въздушно охлаждане? От къде ще се вземе вода в цилиндъра?
      С въздушно е моторетката.
      Yamaha WR 200

      Коментар


      • #4
        От: Запитване относно Хонда Хл 600

        Първоначално публикуван от speedrifter Преглед на мнение
        С въздушно е моторетката.
        Мерси колега
        0888932647

        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

        Коментар


        • #5
          От: Запитване относно Хонда Хл 600

          Мотора се пали студен на смукач и след 30сек. почва да пуши и максимум след 1 минута спира да пуши и се оправя още преди да е загрял като хората. Възможно е да е влязла вода в цилиндъра след миене на мотора, но късно разбрах че не му е била завита свещtа като хората.

          Коментар


          • #6
            От: Запитване относно Хонда Хл 600

            Според мен е пушил от свещта. Пробвай с друга свещ или тази я завий както трябва. Имахме подобен проблем с ХЛ и се оказа, че не искаше да пали и пушеше от свещта
            Yamaha WR 200

            Коментар


            • #7
              От: Запитване относно Хонда Хл 600

              Свеща е подменена и добре затегната, а пушенето продължава!

              Коментар


              • #8
                От: Запитване относно Хонда Хл 600

                Смени бензина.
                Yamaha WR 200

                Коментар


                • #9
                  От: Запитване относно Хонда Хл 600

                  Ако сте сменили сегменти без нова риза от там идва пушенето.А като паснат новите сегменти по старата риза стават на дереджето на старите.Така че тази манипулация е безмислена.Два пъти съм пробвал този вариант и резултата беше с новите сегменти по-зле от старите.
                  Polaris Magnum 500
                  Mercedes ml320

                  Коментар


                  • #10
                    От: Запитване относно Хонда Хл 600

                    Първоначално публикуван от ivo Svoge Преглед на мнение
                    Ако сте сменили сегменти без нова риза от там идва пушенето.А като паснат новите сегменти по старата риза стават на дереджето на старите.Така че тази манипулация е безмислена.Два пъти съм пробвал този вариант и резултата беше с новите сегменти по-зле от старите.
                    Да, защото старото бутало си пасва с неговите си сегменти и с течение на времето стават на "елипса" и се напасват с цилиндъра, а новите сегменти са чисто кръгли и нищо не става. Може дори да е по-зле както каза колегата.
                    Поздрави!
                    Yamaha WR 200

                    Коментар


                    • #11
                      От: Запитване относно Хонда Хл 600

                      Проблема не е в горивото! По-зле с новите сигменти в какъв смисъл? Като работа двигателя мисля че е по-добре от преди, и се усеща също така повече мощност от преди. Риза не е сменяна.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Запитване относно Хонда Хл 600

                        Първоначално публикуван от Psychopath Преглед на мнение
                        Проблема не е в горивото! По-зле с новите сигменти в какъв смисъл? Като работа двигателя мисля че е по-добре от преди, и се усеща също така повече мощност от преди. Риза не е сменяна.
                        При работа на двигателя в по -малка или голяма степен ризата се износва на елипса.И новите сегменти не могат да уплътнят хубаво.Ако износването е в допустимите граници става само със сегменти,ако е по-голямо сменяш риза.Ориентировъчно една риза излиза 70-80лв.
                        Polaris Magnum 500
                        Mercedes ml320

                        Коментар


                        • #13
                          От: Запитване относно Хонда Хл 600

                          Преди да смените ризата, нека някой с микрометър мерне цилиндъра. В "Мануали" съм качвал оригиналния - там трябва да има размер и допуски. Напълно е възможно и е много вероятно да е от гумичките - ако не са оригинални се "опичат" за минути и ефекта е точно такъв - бял пушек на студен мотор. Казвам го от личен опит. ivo Svoge е прав за ризата и износването, но варианта с гумичките е по-добрия за теб, моли се да е той!
                          Honda XR600
                          Kawasaki KLX650
                          Honda XL600V Transalp
                          +359 888 6З5 9З4

                          Коментар


                          • #14
                            От: Запитване относно Хонда Хл 600

                            Колега провери си нивото на маслото при пьрвото палене ако е ниско или го няма изобщо на щеката е от клапана за маслото в филтара всичкото масло слиза в двигатела и докато го качобратно в рамката пропушва .

                            Коментар


                            • #15
                              От: Запитване относно Хонда Хл 600

                              Съжалявам че пиша толкова късно какъв е проблемът, но по добре късно от колкото никога все може да послужи на някой, проблемът е бил в едната гумичка, когато са слагани майстора не е сложил едната като хората и я е скъсал, от това е пропушвал моторът. Поздрави!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X