Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с Honda Dominator

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с Honda Dominator

    Здравейте и от мен.Реших да пиша тук,с огромното желание да ми помогнете.Имам Доминатор 650.Тръгнах от вкъщи и след 1-2км ми заби задната гума,след което изгасня,отпусна и продължи по инерция.След като му проверих маслото,имаше около 200ml .Купих си Valvoline,налях му 2л.,запали си без проблеми.В началото имаше малко шум в двигателя,но като загря изчезна.Проблема е,че много взе да пуши,съответно взе да гори масло.Бихте ли ми казали как да стигна до клапаните и съответно как да сменя гумичките им,защото си мисля,че от там е проблема.Благодаря Ви много предварително.

  • #2
    От: Проблем с Honda Dominator

    Колега надявам се ,че знаеш как се мери нивото на маслото на Доминатора.Доста е писано във форума.
    Ако действително е бил оставен без масло те съветвам да се обърнеш към мото-механик ,защото има доста неща които ще трябва да се прегледат по двигателя.
    Друг е въпроса,че ако не си го премерил правилно в момента количеството масло е доста над нормалното и двигателя
    се чуди какво да го прави.

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с Honda Dominator

      Колега, ако не знаеш как да стигнеш до клапаните, те съветвам да се обърнеш към механик. Процедурата не е сложна за човек, който го е правил, но ако ти е за пръв път (а явно ти е) ще ти е доста трудно сам.
      Накратко - сваляш резервоара, сваляш капака на главата, сваляш генерацията, от фланеца разкачаш карбуратора и после сваляш и самата глава. Със специална скоба се свалят пружините на клапаните, старите гумички се вадят както на теб ти е удобно и на тяхно място с подходяща тръба се набиват новите, после пак скобата за пружините - монтираш по обратния ред, регулираш клапаните (декомпресорния няма да можеш вероятно) и си готов. За всяка процедура има повече от един начин, въпрос на лични предпочитания, но това важи за по-опитните с тези ремонти. Нещата, които вероятно ще "оплескаш" са доста, така че според мен - не рискувай сам, за да не ти излезе скъп и продължителен ремонта. Не е лошо и да пишеш от къде си - все ще се намери някой близък до теб майстор.
      Honda XR600
      Kawasaki KLX650
      Honda XL600V Transalp
      +359 888 6З5 9З4

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с Honda Dominator

        Ако двигателя е работил с малко масло, между цилиндъра и сигментите са се получили големи хлабини и сега от там се провира масло.
        Според мен внезапното "блокиране" доста се връзва с работа на сухо така че щом ще го отваряш за смяна на гумичните погледни и какво става и по надолу... Според мен проблема е там.

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с Honda Dominator

          Гумички на клапаните могат да се сменят и без да се свали главата,но с подходящ инструмент.
          Ако е затегнал от обезмасляване сегментите със сигурност са за смяна,но вероятно и още доста други части.

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с Honda Dominator

            Колега , клапаните са по 5-6 мм в диаметър , а буталото около 100мм. Въпроса за 1 000 000 лв е - От къде се промъква маслото?

            Ако наистина е оставен без масло и е задрал , то почти 100% е и прегрял. Тогава сегментите не само са износени но и са "отвърнали" /омекнали/ от прегряването. Късметлия ще си ако не сменяш и буталото , а се разминеш с комплект сегменти и гумички. Който и да го разглабя , трябва да огледа хубаво за пукнатини по главата. Въздушно охладена четритактова хонда се слави с пукане на глава при прегряване.
            0888932647

            Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с Honda Dominator

              Първоначално публикуван от randjo Преглед на мнение
              Здравейте и от мен.Реших да пиша тук,с огромното желание да ми помогнете.Имам Доминатор 650.Тръгнах от вкъщи и след 1-2км ми заби задната гума,след което изгасня,отпусна и продължи по инерция.След като му проверих маслото,имаше около 200ml .Купих си Valvoline,налях му 2л.,запали си без проблеми.В началото имаше малко шум в двигателя,но като загря изчезна.Проблема е,че много взе да пуши,съответно взе да гори масло.Бихте ли ми казали как да стигна до клапаните и съответно как да сменя гумичките им,защото си мисля,че от там е проблема.Благодаря Ви много предварително.
              Колега 1во зада стигнеш до клапаните трябва да свалиш резержоара и седалката, след това сваля6 капака и след като свали6 капака сваляш и цилинровата глава на която стоят клапаните . След това трябва да свалиш пройините на самите клапани изнизваш клапаните и сменяш гумичките.

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с Honda Dominator

                Колега сащо така това пушене може да не е само от гумичките на клапаните но и от масленият сегмент .Успех

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X