Обява

Свий
Няма добавени обяви.

хр 600 няма мощност и пука от ауспуха

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: хр 600 няма мощност и пука от ауспуха

    Днес аз не съм най-щастливия участник във форума, а най-щастливия човек на света
    Снощи... така де сутринта си лягам към 3.00 и очаквам да отнеса плувката за 1-2 минути. Ама не, хубаво ми е и не ми се спи. Човърка ме отвътре едно хубаво чувство което не се описва лесно с думи
    Благодаря на всички колеги за помоща с пожелание за по-рядко раздел: "технически дискусии", по-често: "пътешествия и разходки"
    Жоре цар си! Когато гайковерт не помага идват на помощ зъболекарските инструменти.....
    След малко тръгвам към теб да си прибирам машината.
    Най ми става жално, най ми става болно, като ме почерпят само с безалкохолно.

    Коментар


    • #17
      От: хр 600 няма мощност и пука от ауспуха

      Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
      Някак си много лесно му се превърта манивелата на този мотор.
      Така е, Жоро - моя мога да го запаля на ръка. Но махнеш ли жилото на декомпресора - можеш да се изправиш на манивелата и не мърда.
      А на колегата - чак аз се зарадвах с него. Успех и много безаварийни километри.
      Honda XR600
      Kawasaki KLX650
      Honda XL600V Transalp
      +359 888 6З5 9З4

      Коментар


      • #18
        От: хр 600 няма мощност и пука от ауспуха

        Първоначално публикуван от dmihailov Преглед на мнение
        Така е, Жоро - моя мога да го запаля на ръка. Но махнеш ли жилото на декомпресора - можеш да се изправиш на манивелата и не мърда.
        А на колегата - чак аз се зарадвах с него. Успех и много безаварийни километри.

        Ама кво общо има жилото на декомпресора? Казвам ти че се превърта на ръка без да е натискан. И примерно през 5-6 ритания на манивелата се случва да захапе истински...... странно е.
        0888932647

        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

        Коментар


        • #19
          От: хр 600 няма мощност и пука от ауспуха

          Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
          Ама кво общо има жилото на декомпресора? Казвам ти че се превърта на ръка без да е натискан. И примерно през 5-6 ритания на манивелата се случва да захапе истински...... странно е.
          Провери дали не блокира автоматичния декомпресор
          offroad фен
          1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
          TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

          Коментар


          • #20
            От: хр 600 няма мощност и пука от ауспуха

            Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
            Ама кво общо има жилото на декомпресора? Казвам ти че се превърта на ръка без да е натискан. И примерно през 5-6 ритания на манивелата се случва да захапе истински...... странно е.
            Един приятел има същия модел и имаше същия проблем.Дори когато мотора работи на ниски обороти понякога припукваше и гаснеше.Прегледах ангренажната група и установих,че е разбит автоматичният декомпресор/на разпределителния вал като на Доминатор/.Чудно ми беше защо японците са го сложили след като има и ръчен такъв.Естествено го махнах ,след което двигателя заработи много по-равномерно и изчезнаха едно тънко досадно дрънчене и припукванията в ниски-средни обороти. Двигателя се пали много по-лесно/както ВР 400/.С ритача се докарва до компресия,с ръчния декомпресор се освобождава част от компресията след което ритача се връща в горна позиция и се рита пълен ход.Пали от първия път.

            Коментар


            • #21
              От: хр 600 няма мощност и пука от ауспуха

              Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
              Ама кво общо има жилото на декомпресора?
              Мда, забравих, че е ХР, а не ХЛ - звучи наистина логично да е декомпресора...
              Honda XR600
              Kawasaki KLX650
              Honda XL600V Transalp
              +359 888 6З5 9З4

              Коментар


              • #22
                От: хр 600 няма мощност и пука от ауспуха

                Хора аз не видях автоматичен декомпресор в главата. Нито центробежен , нито с жило от манивелата , нито електромагнитен. Да не са го скрили на друго място? Има си само ръчен декомпресор . Него го проверих на работещ двигател да не опира и да не дава на клапана да затвори. В ред си е.

                От друга страна мотора си върви добре и тръгва да отлепва предница и на трета. Пали си добре..... Странно.
                0888932647

                Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                Коментар


                • #23
                  От: хр 600 няма мощност и пука от ауспуха

                  Щом си пали нормално и "скача" на трета - мисията е изпълнена! Повече от това - здраве му кажи. Остава ти само спортната злоба да намериш обяснението !
                  Honda XR600
                  Kawasaki KLX650
                  Honda XL600V Transalp
                  +359 888 6З5 9З4

                  Коментар


                  • #24
                    От: хр 600 няма мощност и пука от ауспуха

                    [QUOTE=Жоро Нешев;1174400]Хора аз не видях автоматичен декомпресор в главата. Нито центробежен , нито с жило от манивелата , нито електромагнитен. Да не са го скрили на друго място? Има си само ръчен декомпресор . Него го проверих на работещ двигател да не опира и да не дава на клапана да затвори.

                    Колега ,ами ето го- на разпределителният вал
                    Както бях написал по-горе,този декомпресор го монтират и на NX 650 Dominator.На Доминатора няма ръчен и този върши работа/докато е здрав,после само пречи.../.
                    Тази страничка долу е от ремонтно ръководство за ХР 600.Идеята на японците е че автоматичния при ХР600 е основен,а ръчния помощен -при задавяне,/примерно при падане/.
                    Но когато автоматичния дефектира започва повече да пречи отколкото да помага .Моята идея като Българин /закърмен с идеите на Инж.Ганев/,бе да опростя нещата и да си ги сложа на мястото-развален автоматичен се изхвърля,а спомагателния става основен.Мотора се кара вече цяла година и няма никакъв проблем,дори пали по лесно от другите такива.
                    Другото отвратително нещо в тези двигатели е обтегача на ангренажната верига,но и там има решение.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:xr 600.jpg
Прегледи:1
Размер:77.4 КБ
ID:5180034
                    Прикачени файлове
                    Последно редактирано от MOTORGHOST; 28-05-10, 23:09.

                    Коментар


                    • #25
                      От: хр 600 няма мощност и пука от ауспуха

                      Първоначално публикуван от MOTORGHOST Преглед на мнение
                      Колега ,ами ето го- на разпределителният вал

                      Другото отвратително нещо в тези двигатели е обтегача на ангренажната верига,но и там има решение.
                      Е нали това казвам , че няма такова чудо на вала. Може би някой друг се е добрал до него преди нас.....

                      Колкото до обтегача .... някой си беше отмъстил на винтчето дето го хваща към главата та се наложи да го цепя със зъболекарски инструменти за да го махна и да си изготвя нарочен ключ за задържане на обтегач. Ако някой ще сменя верига да знае , че имаме. Дава се под наем - срещу биричка. Е може и студена вода.
                      0888932647

                      Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                      Коментар


                      • #26
                        От: хр 600 няма мощност и пука от ауспуха

                        Нормално е , при бавно движение на буталото , компресията да е ниска. Когато буталото се движи надолу /засмуква/, създава вакум , колкото по-бързо е движението , толко по-голям е вакума и количеството въздух което постъпва в цилиндъра е по-голямо , от там и компресията. Всичко което е по пътя на въздуха оказва влияние: филтър , положение на дросела /шибъра/, клапаните. Затова има разлика между степен на сгъстяване и компресия. Радвам се , че си съживил още един ХР.
                        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X