До: Помощ за cdi suzuki dr 650
Доообре ся като гледам чертежчето ти колега виждам това:
1. кабел за бобината а другия на бобината в кабел от статора
2.прекъсвач или т.н. кил суич който ако е маса и ако е отворена верига(няма маса) е рън а ако окъсява на маса или затворена верига е стоп
3. кафявия кабел от статора
4. черния кабел от статора който отива и в бобината( впрочем бобините са 2 )
5. и 6 са кабелите за датчика за положението на коляновия вал
а другите 3 кабела за неутрална, стъпенка и маса до колкото си спомням
Благодаря за разяснението мн ми помогна ако може пиши да потвърдиш разсъжденията ми или евентуално да ме поправиш
Доообре ся като гледам чертежчето ти колега виждам това:
1. кабел за бобината а другия на бобината в кабел от статора
2.прекъсвач или т.н. кил суич който ако е маса и ако е отворена верига(няма маса) е рън а ако окъсява на маса или затворена верига е стоп
3. кафявия кабел от статора
4. черния кабел от статора който отива и в бобината( впрочем бобините са 2 )
5. и 6 са кабелите за датчика за положението на коляновия вал
а другите 3 кабела за неутрална, стъпенка и маса до колкото си спомням
Благодаря за разяснението мн ми помогна ако може пиши да потвърдиш разсъжденията ми или евентуално да ме поправиш
Коментар