ПроблемЪт ми е следният - с оригинална свещ съм и ми казаха, че няма да имам проблеми при запалване, но ето онзи ден отивам да запаля машината и не иска. Опитвах какво ли не, чистих няколко пъти свещТа и чак след 2 Часа изтощително бутане на скорост успях да запаля. Имате ли представа от какво може да е това?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с Yamaha TT-e 600 kubika 99г
Свий
X
-
Проблем с Yamaha TT-e 600 kubika 99г
Тагове: Няма
-
До: Проблем с Yamaha TT-e 600 kubika 99г
Ако не е пален от доста време , трябва да източиш бензина от карбуратора защото е стар и зацапва свеща.Карбуратора трябва да се чисти редовно и да се види дали работи смукача.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
-
До: Проблем с Yamaha TT-e 600 kubika 99г
Колко редовно? Добре работещ мотор се кара с години без да се "чисти" карбуратора(ите).Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнениеАко не е пален от доста време , трябва да източиш бензина от карбуратора защото е стар и зацапва свеща.Карбуратора трябва да се чисти редовно и да се види дали работи смукача.
Коментар
-
До: Проблем с Yamaha TT-e 600 kubika 99г
Зависи къде се кара , ако се ходи с него само на кафе , може да е така , но хората от този форум си карат моторите на други места. Затова един мотор трябва да се обслужва редовно за да не се повреди , а не да се ремонтира когато се повреди.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
До: Проблем с Yamaha TT-e 600 kubika 99г
Говорим САМО за "редовно чистене на карбуратура"-както ти се изрази по-горе.Я сега ме светни как така се поврежда мотора ако не чистиш толкова "редовно" карбуратора му?Ако искаш тук може да питаме кой колко често си ЧИСТИ карбуратора,ходейки често по тез страшни "други места".И накрая прочети още 1-2 пъти това и предното ми написано.Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнениеЗависи къде се кара , ако се ходи с него само на кафе , може да е така , но хората от този форум си карат моторите на други места. Затова един мотор трябва да се обслужва редовно за да не се повреди , а не да се ремонтира когато се повреди.
Коментар
-
До: Проблем с Yamaha TT-e 600 kubika 99г
Когато карах кросов мотор , му чистех карбуратора след всяка тренировка и след всяко състезание и винаги имаше утаики и вода. И не знам дали има някой който не си е чистил карбуратора с години. Ако мотора не ти пали , това не е ли повреда?В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
До: Проблем с Yamaha TT-e 600 kubika 99г
мотора ти е бил стар затова е имало утайки в безина а водата си я имал от скапан бензин.Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнениеКогато карах кросов мотор , му чистех карбуратора след всяка тренировка и след всяко състезание и винаги имаше утаики и вода. И не знам дали има някой който не си е чистил карбуратора с години. Ако Мотора не ти пали , това не е ли повреда?0 8 76 36 8 542
Коментар
-
До: Проблем с Yamaha TT-e 600 kubika 99г
Много ми е интересно каква "тренировка" си направил и още повече "състезание" след като си имал утайки и вода в карбуратора . Или те са влезли там точно след като си финиширал.Казах ти да четеш какво пиша,ама сега разбрах ,че не четеш ,това което сам пишеш.Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнениеКогато карах кросов мотор , му чистех карбуратора след всяка тренировка и след всяко състезание и винаги имаше утаики и вода. И не знам дали има някой който не си е чистил карбуратора с години. Ако мотора не ти пали , това не е ли повреда?
П.П. : Почистване на карбуратор не е ремонт.Наличие на вода или утайки в него не води до умопомрачителна повреда(говоря за редовно каран мотор).И не знам колко вода трябва да има вътре та да не запали.
Коментар
-
До: Проблем с Yamaha TT-e 600 kubika 99г
Явно никога не си карал на кал и никога не си си мил мотора. Една капка вода е достатачна да създава проблеми , защото водата е по-тежка от горивото и запушва жигльора.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
До: Проблем с Yamaha TT-e 600 kubika 99г
[QUOTE=motor_men;1071993]Явно никога не си карал на кал и никога не си си мил мотора. Една капка вода е достатачна да създава проблеми , защото водата е по-тежка от горивото и запушва жигльора.[/QUOT Това пък къде го измисли че водата запушва жиглиорите, при почти всяко чистене на карборатора намирам вода и мотора си е варвел нормално и преди да го изчистя.0 8 76 36 8 542
Коментар
-
До: Проблем с Yamaha TT-e 600 kubika 99г
Ако живея на полюса ,наистина няма как да стъпя на страшната кал.Ама пусто-на в центъра на България съм.Аз мотор не зазимявам.Карам целогодишно- и в кал и сняг.А за разлика от теб,когато го мия не наливам вода в отдушниците и преливника на карбуратора.Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнениеЯвно никога не си карал на кал и никога не си си мил мотора. Една капка вода е достатачна да създава проблеми , защото водата е по-тежка от горивото и запушва жигльора.
Коментар
-
До: Проблем с Yamaha TT-e 600 kubika 99г
Колега като си си решил проблема, пиши какъв е бил та да помогнеш и на други като теб нуждаещи се във форума!Първоначално публикуван от bloodGod Преглед на мнениепичове разбрах проблема мерси че се отзовахте
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар