Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Аспух TTR 250

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Аспух TTR 250

    Здравейте, Аз от скоро съм ви колега и не съм особено наясно с ендуро машините. Карам един TTR 250 . Дочух от един приател, че ако му сменя или му изтърбуша аспуха мотора щял да върви малко повече. Има ли такова нещо и ако има как точно се прави това?

  • #2
    Вариант е да си купиш тунингов аспух (ако има за този модел) ... има и други работи за тунинговане...

    С изтърбушването - със сигурност ще бучи повече, ама за вървенето не съм сигурен. По-добре не разваляй хубавото моторче. Продай го и си вземи по-голям (350 например).
    Път без препятствия обикновено не води до никъде.

    Коментар


    • #3
      преди време имаше такава тема -с много отговори дискусии и тн
      -намерия ще ти е от полза -виж още в първите страници на форума имаше няколко теми за ттр и за аспуха му и много други неща

      Коментар


      • #4
        Аз също карам ТТR и съм му изтърбушил ауспоха и да ти кага няма никаква разлика във вървенето обаче сръвнително по добре бръмчи и е по готино. Обаче имай впредвит че тая процедуда трябва да ти я направи майстор, който го е правил това, защото може да ти преебе гарнето и да започне мотора да глахне. До колкото знам все пак има някъква вата във гърнето, и се променя само тръбичката.
        Не съм много на ясно как става но определено бръмченето става по добро.

        Коментар


        • #5
          здравеите аз съ6то карам ТТР250 исъм стра6но дожолен от него купих го с тунинг ауспух супертрап които е за модела ако иска6 да си го сменя6 това е марката
          SUPER-MOTO VIJ ASVALTA OT BLIZO

          Коментар


          • #6
            Само за инфо ... намерих го случайно:

            http://www.ttr250.com/
            Път без препятствия обикновено не води до никъде.

            Коментар


            • #7
              Ако си тьрсиш ауспух само заводски,защото ако го истьрбушиш,ще почне да ти гори масло мн .скоро.При тази кубатура не мисля че ще усетиш някаква разлика с тунингов ауспух,освен звука.Не го пипаЙ .Успех.

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от asen_dp
                Ако си тьрсиш ауспух само заводски,защото ако го истьрбушиш,ще почне да ти гори масло мн .скоро.При тази кубатура не мисля че ще усетиш някаква разлика с тунингов ауспух,освен звука.Не го пипаЙ .Успех.

                И каква е връзката между горенето на масло и ауспуха
                offroad фен
                1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                Коментар


                • #9
                  МИисля,че по бьрзо заминават сегментите,поне на няколко мотора така ми се е случвало.

                  Коментар


                  • #10
                    За тези които не са отваряли ауспух:

                    Повечето фабрични ауспуси на ендуро моторите вътре имат бая карантия под формата на разминати тръби и преградки с цел искрогасене ,нисък шум и т.н. еко тъпотии.Дори има и система за връщане на част от изгорелите газове обратно към еърбокса при някои модели.
                    (това не важи за чист крос моторите,там ауспуха е отворен в максимално допустима степен;ограничението идва от ФИМ и е за ниво на шум).
                    Та всички тези нещица пречат в значителна степен на бързината на изхвърляне на изгорелите газове,което води до "спъване" на мотора.Поставянето на отворен ауспух е ПЪРВОТО нещо което се прави ако си решил да похарчиш малко пари за тунинг по мотора си.Държа да подчертая че за да усетиш ефекта едновременно с поставянето на ауспуха трябва да си поиграеш с размера на жигльорите.В противен случай мотора става "беден" откъм горивна смес и ефекта може дори да е обратен.Би било добре да сложиш и отворен възд.филтър и тогава да регулираш сместа.Освен няколкото коня отгоре тази процедура води и до по-плавна крива на въртящия момент и както и до много по-добър контрол върху газта.
                    Виж в ТТР-форума кой модел препоръчват пичовете и го слагай.Цените само за задната част (silencer) на реномирана марка започват от 300$.По-евтина алтернатива е да преработиш твоя ауспух,обаче гаранция за успех няма.Събин имаше в сервиза едни ауспуси от WR 450 (фабрично разглобяеми) които се преправяха без проблем и заедно с преработката излизаше към 200 лв,така че можеш да му пуснеш ЛС
                    offroad фен
                    1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                    TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от asen_dp
                      МИисля,че по бьрзо заминават сегментите,поне на няколко мотора така ми се е случвало.
                      Сменяй си по-редовно маслото!
                      Ако само си изтърбушвал ауспуха и не си пипал сместа може и да има някаква логика,но трябва мотора ти да е бил доста беден и отваряне на ауспуха съсвсем да го е обеднило.Гледал ли си свещта какъв цвят е?
                      offroad фен
                      1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                      TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X