Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ХР 600 не пали в студа-каква може да е причината.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ХР 600 не пали в студа-каква може да е причината.

    Купих го преди месец и от тогава не беше пален. Преди три дни опитах да го запаля беше около: -5 градуса. Ритах в продължение на половин час и не пожела дори и да припука. Казаха ми, че е възможно да е от топлинното число на свеща?
    Имате ли идеи?
    Дали да изчакам да се позатопли времето и пак да опитам преди да предприема други действия?
    Помагайте.
    Най ми става жално, най ми става болно, като ме почерпят само с безалкохолно.

  • #2
    До: ХР 600 не пали в студа-каква може да е причината.

    Съвсем нормално приятел,много рядко някой мотор да запали от ритане в това време. А и още повече, че дълго време не е пален. Моята Ямаха като не я бях палил 5 месеца и напролет като опитах, нищо не стана. Ритане, смяна на свещи и пак нищо. Накрая едно въже и за колата и на дърпане след 20 метра запали и от там цяло лято си палеше от четвърт. По същия начин имах и едно пистово кавазаки и то като не го бях палил зимата напролет не иска да запали, но него докато го запаля на дърпане видях голям зор, 2 пъти се къса въжето, но накрая и то запали и пак по същия начин цяло лято нямах проблем.
    Последно редактирано от viki terzieva; 02-02-10, 08:14.
    0 8 76 36 8 542

    Коментар


    • #3
      До: ХР 600 не пали в студа-каква може да е причината.

      Първоначално публикуван от metalgiar Преглед на мнение
      Съвсем нормално приятел,много рядко някой мотор да запали от ритане в това време
      Не позна.
      Има две причини да не запали мотор с ритане.
      Едната е в мотора, а другата в ритача.
      Времето не участва никаде
      Прикачени файлове
      Последно редактирано от Жоро Йорданов; 02-02-10, 03:34.
      Искаш ли да получиш умен отговор-питай умно!
      0894328706

      Коментар


      • #4
        До: ХР 600 не пали в студа-каква може да е причината.

        И мотора и ритача са констаната от преди един месец, а тогава го палих няколко пъти. Студен палеше от петото ритане, а топъл от първото.От тогава стои в гараж.
        По принцип за лятно и зимно каране ползва ли се различна свещ?
        ???
        Най ми става жално, най ми става болно, като ме почерпят само с безалкохолно.

        Коментар


        • #5
          До: ХР 600 не пали в студа-каква може да е причината.

          Има вероятност да е изсъхнал бензина в карба, да се е запекла иглата и да не пуска нов. Тръгни от горивото най-напред. Ако се убедиш , че има гориво, а това значи след десетина ритания свещта да е мокра, чак тогава се насочи към свещта. Най-напред ритни при извадена свещ и дадена на корпус и виж има ли искра.
          Не би трябвало зимата да се кара с друга свещ, защото няколко секунди след запалването на буталото му става лято
          Обикновено трудното палене е индикация за липса на компресия, но
          не бързай да си правиш прибързани изводи. Успех!
          Последно редактирано от viki terzieva; 02-02-10, 08:10.
          Искаш ли да получиш умен отговор-питай умно!
          0894328706

          Коментар


          • #6
            До: ХР 600 не пали в студа-каква може да е причината.

            Удавил си мотора.
            Догодина вече ще си станал добър ритач или ще си сменил мотора
            Ако риташ 4т мотори от години, значи карбуратора ти не е добре настроен.
            С чалъмчета всеки добре настроен мотор пали до третото ритане, независимо колко години е стоял прашасял.

            Коментар


            • #7
              До: ХР 600 не пали в студа-каква може да е причината.

              Първоначално публикуван от gorosop Преглед на мнение
              Не позна.
              Има две причини да не запали мотор с ритане.
              Едната е в мотора, а другата в ритача.
              Времето не участва никаде

              Колега, забравяш още един много важен фактор- МАСЛОТО !
              При студено време при моето ХТ е немислимо да успея да го ритна така, както при топло- просто маслото става много по-гъсто, и от там идва и неефективността. Карам с минерално 20/50 на Мотул и може би и това е причината
              До колегата с пробелма- ако не си на зор, изчакай да се стопли и тогава пробвай, или тествай варианта с важето. Но няма нищо обезпокоително в това че не ти е запалил на -10 градуса, не се притеснявай! Аз и бетата трудно я паля в тоя студ, а е новичка още
              2015 KTM EXC 450 six days Argentina
              Toyota Land Cruiser KDJ 125

              Коментар


              • #8
                До: ХР 600 не пали в студа-каква може да е причината.

                И аз не можах да запаля ХТ-то със стартер на студа,мисля си че маслото е много гъсто или бензина е изветрял ,а го палих преди месец .

                Коментар


                • #9
                  До: ХР 600 не пали в студа-каква може да е причината.

                  Първоначално публикуван от Vladislav Kostevski Преглед на мнение
                  Колега, забравяш още един много важен фактор- МАСЛОТО !
                  Колега, маслото се намира в мотора така, че минава към първата причина. Това, че ти караш с 20W50 си е твой проблем/нормалното е 10W40/ Освен това аз не съм усетил голяма разлика между паленето при +10 и -10 /ако не броим 5-6 максимум10 ритания повече/
                  На снмката пред хижата моторите седяха 3 часа на близо-10 гр,
                  Сузукито запали на второто ритане, моя ХR на5-6/ямахата има стартер/
                  Друг е въпроса колегата използва ли пълен смъкач при такива температури/ то не че и при +10 не е задължителен при първоначален пуск/

                  Първоначално публикуван от cruzeiro99 Преглед на мнение
                  И аз не можах да запаля ХТ-то със стартер на студа,мисля си че маслото е много гъсто или бензина е изветрял ,а го палих преди месец .
                  Ама вие сте си виновни
                  Защо не си палите моторите толкова време
                  Нали ще им ръждясат цилиндрите
                  Искаш ли да получиш умен отговор-питай умно!
                  0894328706

                  Коментар


                  • #10
                    До: ХР 600 не пали в студа-каква може да е причината.

                    Първоначално публикуван от gorosop Преглед на мнение
                    Колега, маслото се намира в мотора така, че минава към първата причина. Това, че ти караш с 20W50 си е твой проблем/нормалното е 10W40/ Освен това аз не съм усетил голяма разлика между паленето при +10 и -10 /ако не броим 5-6 максимум10 ритания повече/
                    На снмката пред хижата моторите седяха 3 часа на близо-10 гр,
                    Сузукито запали на второто ритане, моя ХR на5-6/ямахата има стартер/
                    Друг е въпроса колегата използва ли пълен смъкач при такива температури/ то не че и при +10 не е задължителен при първоначален пуск/


                    Ама вие сте си виновни
                    Защо не си палите моторите толкова време
                    Нали ще им ръждясат цилиндрите

                    Точно тази разлика от 10-тина ритания имам предвид и аз ! През лятото ритам 2 пъти без контакт на смукач, давам на контакт и на 3-тия пали. През зимата са необходими поне 10 ритания.о не е пален дълго време. Действително 20/50 е малко гъсто, но и при 10/ 40 нещата биха били горе- долу същите. Бетата е с пълна синтетика на Мотул, но и тя се рита по-трудно на -10

                    Относно ръждясването на цилиндрите- шегата настрана, но по- миналата година не бях палил ХТ- то цяла зима, и като го запалих явно беше блокирал клапан или знам ли какво, защото 4-5 секунди се чуваше странно тракане. Явно и маслото се беше отцедило напълно. После всичко си дойде на мястото и до ден днешен двигателя си работи без грешка Така че съвета ми е - припалвайте машините от време на време- няма да сгрешите
                    2015 KTM EXC 450 six days Argentina
                    Toyota Land Cruiser KDJ 125

                    Коментар


                    • #11
                      До: ХР 600 не пали в студа-каква може да е причината.

                      Аз не ви препоръчвам въжета. Защото частите са си скъпички. Един мотор не запалили от стартер или ритане значи си има проблем. При дърпане с въже, ако е разтегната малко веригата прехвърля зъб и мисля, че се сещате какво става след тава. Имал съм няколко такива случая.
                      Последно редактирано от viki terzieva; 02-02-10, 11:46.
                      МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

                      Коментар


                      • #12
                        До: ХР 600 не пали в студа-каква може да е причината.

                        Моят опит с ХЛ600 показва, че стартера е много полезна екстра
                        с ритане и бутане съм се мъчил по половин час (заради изтощен акумулатор)... а с подаване на ток от колата или с читав акумулатор му трябваха 5-6 сек. въртене... Става въпрос при студен и стоял един месец (и повече) мотор...
                        Иначе веднъж като запалеше, след това и на манивела палеше от раз...
                        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                        Коментар


                        • #13
                          До: ХР 600 не пали в студа-каква може да е причината.

                          Първоначално публикуван от Vladislav Kostevski Преглед на мнение
                          Колега, забравяш още един много важен фактор- МАСЛОТО !
                          При студено време при моето ХТ е немислимо да успея да го ритна така, както при топло- просто маслото става много по-гъсто, и от там идва и неефективността. Карам с минерално 20/50 на Мотул и може би и това е причината
                          До колегата с пробелма- ако не си на зор, изчакай да се стопли и тогава пробвай, или тествай варианта с важето. Но няма нищо обезпокоително в това че не ти е запалил на -10 градуса, не се притеснявай! Аз и бетата трудно я паля в тоя студ, а е новичка още
                          Благодаря ти колега за окуражаващите думи. А и аз му сипах точно същото масло. Нямам зор да го паля сега. Ще изчакам. А и при положение, че още не съм сменил веригата и пиньоните явно не е желателно да се тегли или бута.
                          Най ми става жално, най ми става болно, като ме почерпят само с безалкохолно.

                          Коментар


                          • #14
                            До: ХР 600 не пали в студа-каква може да е причината.

                            Първоначално публикуван от rosen1914 Преглед на мнение
                            Благодаря ти колега за окуражаващите думи. А и аз му сипах точно същото масло. Нямам зор да го паля сега. Ще изчакам. А и при положение, че още не съм сменил веригата и пиньоните явно не е желателно да се тегли или бута.
                            Ако все пак решиш да пробваш варианта с теглене- ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ВНИМАВАЙ МНОГО. Едно от най-болезнените ми падания е на асвалт, именно теглейки ме. Мотора припали, съответно тръпна няколко метра напред, после рязко закова.Шофьора на колата не успя да реагира толкова бързо, като в резултат на това опъна здраво въжето. В следващия момент бях на земята почти в несвяст от удара, който острата част на кормилото ми беше нанесъл в корема. Аз лично повече никога няма да се кача на мотор, теглен за да запали от кола. Но има хора, които го практикуват ..... въпрос на личен избор
                            2015 KTM EXC 450 six days Argentina
                            Toyota Land Cruiser KDJ 125

                            Коментар


                            • #15
                              До: ХР 600 не пали в студа-каква може да е причината.

                              Първоначално публикуван от Vladislav Kostevski Преглед на мнение
                              Ако все пак решиш да пробваш варианта с теглене- ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ВНИМАВАЙ МНОГО. Едно от най-болезнените ми падания е на асвалт, именно теглейки ме. Мотора припали, съответно тръпна няколко метра напред, после рязко закова.Шофьора на колата не успя да реагира толкова бързо, като в резултат на това опъна здраво въжето. В следващия момент бях на земята почти в несвяст от удара, който острата част на кормилото ми беше нанесъл в корема. Аз лично повече никога няма да се кача на мотор, теглен за да запали от кола. Но има хора, които го практикуват ..... въпрос на личен избор
                              Явно още си зелен и не знаеш някой чалъми при тегленето, единия от тях е щом запали мотора стискаш съединителя а при самотото теглене не навивай масура на газта.
                              0 8 76 36 8 542

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X